Naapurin rouvaa

aahh1

Aaah siis äsken tapahtui jotain aivan uskomatonta...Asun kerrostalossa 21 vuotias kundi ja rapussani asuu vanhempi nainen noin 35-40 vuotias...meillä on aikaisemmin ollut jo silmä peliä tämän naisen kanssa ja tänään se tapahtui....Olin suunnitellut jo pari päivää että huoltaisin pyörävarastossa olevan pyöräni kesää varten ja niinhän menin aamupäivällä katsomaan pyörän tilannetta..näpäräsin vaijeria jarruille siinä ja varaston ovi aukesi ja tämä nainen tuli varastoon jotain laatikkoa tuomaan....jännitys kasvoi siinä jo kun olin hänen kanssaan samassa tilassa...tämä nainen ensikertaa rupesi minulle juttelemaan ja kyseli mihin meinasin pyöräillä ja ihan niitä näitä...aloin jo vähän rentoutumaan....Tämä nainen tuli siihen viereeni aivan yks kaks ja kysyi onko kiire..vastasin että ei ole...ja samalla sekunnilla tämä kiimainen narttu tunnusteli jo kulliani.....hän sanoi että tulisin hänen asunnolleen ja en voinut kuin änkyttäen sanoa jotain...asunnossa hän vei minut suoraan makuuhuoneeseen...aah...hän lutkutti kyrpääni aluksi niin kauan että laukesin hänen suuhunsa...se oli jotain aivan uskomatonta....sen jälkeen hän jatkoi runkkaamistani ja riisui itsensä, isot rinnat sai minut hirveän kiiman valtaan ja hän rupesi pian ratsastamaan kullini päällä....hän huusi ja voihki ihan hulluna ja tämän ratsastamisen jälkeen, hän ohjasi minut taakseen ja hän itse oli polvillaan....kädellä hän ohjasi kyrpäni perseeseensä ja rupesin hiljaa työntymään sisään....minua sattui mutta silti tuntui hyvältä ja tämä nainen voihki kuin mikäkin samalla hän sormetti pilluaan....nussin häntä takaa päin kunnes paine kasvoi ja mälläsin kaikki mällini hänen pakaroilleen..ah sitä näkyä en unohda koskaan, mällisiä pakaroita...siinä hetken sitten maattuamme, hän kutsui minut suihkuun ja menin hänen kanssaan, siellä hän lutkutti kyrpäni vielä kerran laukeamiseen asti ja tottakai tämä narttu nieli kaiken....aahh...tällainen sattui tänä aamupäivällä...huolestuttaa kyllä hieman kun seksi oli suojaamatonta..

15

4738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikka

Vähän samanlainen juttu kuin minulla erään 40v rouvan kanssa hän pyysi minua korjaamaan asunnon vaate huoneen oven ja lastensa keinun no siinä korjailesa tuli katselua rouvaa vähän pitenpään kun hän laitoin kukka penkiä Totta myös ruova olisen huomanut eikkä aikaan ruova kysyi että haluatko mehua kun on niin kuuma minä joo siinä juotuame kysyi ruova että mentäiöskö naimaan kunnolla että olisveilä parituntia aikaa kun pitää hakea lapset hoidosta minä olin kyllä vähän sanaton ruova sen huomasi nauroi kyllä minä olen huomannut miten ollet minua katselut koko päivän sitten hän sanoi nyt poika mennään ja tämä tarina on tosi

• Vitunurpot

Ihan kivoja juttuja mutta fantasioille ja novelleille on oma osastonsa.

• poikka

KYLLÄ TÄMÄ RUOVA JUTTU ON TOSI JA VOIN KERTOA TÄMÄ RUOVA ON ÄITINI YSTÄVÄVÄ MOLEME TAVANEET MUUTAMAN KERRAN KUN OLEN OLLUT KÄYMÄSSÄ KOTONANI JA HÄN ON OLLUT IHAN SASIALINEN JA KIINOSTUNUT ASSIOITANI HÄN KERTOI MINULLE KERRAN ETTÄ ON VARSIN KIIHKEÄ SEKSI ELÄMÄSÄÄN MUTTA OK PETYNYT KOSKA SE ON HÄNEN MIEHENSÄ KANASA AIKA TYLSÄÄ

• Opetele kiroittamaa

Tämä tapahtui vissiin äidinkielentunnin aikana, josta lintsasit. Kirjoitusvirheistä päätellen...

• paranoidista

Jos ikuisten epäilijöiden jutuissa olisi siemeneksikin totta, ei kyllä Suomessa naitaisi ollenkaan. Kuitenkin naidaan. Toki osa kertomuksista on fantasiaa, mutta mistä sen tietää, mikä. "Fiksut" luulevat erottavansa lajit. Kun minäkin kerroin taannoin ihan toden, mutta harvinaisen jutun, palsta täyttyi epäilijöistä. Oli ehkä paranoideille liian hyvää ollakseen totta.

• m24..

Minua taas naapurin kaunis pystyrint yh 22v brune käski katsomaan hänen temppuilevaa tietokonettaan huomenna,seisoo kun ajattelenkin mitä voisi tapahtua..

• entinen naapuri

mulla oli joskus kauan sitten yks naapurin nainen (avoliitossa), joka oli aika intoileva, mutta osasi jarruttaa....oli kuulema ollut aika äänekäs toimissaan.... kuulin lähempänä asuneilta.

Sellaista ihmisä on kaipuu

• ja hän rupesi

nuorilla pojilla on hassuja luuloja naisista.

• Vitunurpot

Kuunnelkaas tätä:

"KYLLÄ TÄMÄ RUOVA JUTTU ON TOSI JA VOIN KERTOA TÄMÄ RUOVA ON ÄITINI YSTÄVÄVÄ MOLEME TAVANEET MUUTAMAN KERRAN KUN OLEN OLLUT KÄYMÄSSÄ KOTONANI JA HÄN ON OLLUT IHAN SASIALINEN JA KIINOSTUNUT ASSIOITANI HÄN KERTOI MINULLE KERRAN ETTÄ ON VARSIN KIIHKEÄ SEKSI ELÄMÄSÄÄN MUTTA OK PETYNYT KOSKA SE ON HÄNEN MIEHENSÄ KANASA AIKA TYLSÄÄ "

Totta joka sana :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• minä vaan

Unohdit kertoa tuossa alussa, että nukahdit sohvalle. Samoin lopusta puuttui maininta kissasta ja ovesta.

• talkkari1

Onhan noita kotona olevia rouvia nusastu kymmeniä kertoja...Ei niistä tarvii tänne juttuja kertoilla !!! 90 % kotirouvista antaa,kun asiansa korrektisti esittää !!!!!

• Oi niitäaikoja

Juu iteki oon tehy saman mun naapuri vanhuksen wilperin kanssa se koputti mun ovea ja sillä oli stringit sitten se tuli kirjoittamaan muistiinpanoa koska ollaan toimittajia sitten hän tiputti kynän ja pyllisti ja minä sain kauheen bonerin ja tuli pitken kalsareitten pissamraosta ulos wilperi nousi ja näki tämän ja lutkutti mun kikkeliä perkeleesti sitten kiijotuin niin paöjon että kusasin wilperin naamaan ja sitten mentiin sohvalle ja wilperin rynkytti ni kovaa että sohvasta lähti jalat sitte mentii lattialle makaamaan ja nuoleskeltin toistemme kieliä ja stten laukesun tämän mahalle hän rupesi hieromaan omaa spermaani mun pyllyyn ja nuolaisi kaikki pois ja sitten wilperi hak koiransa ja sitten wilperi paskansi kämmenellensä ja antoi tätä muös minun käteen ja leviteltiin sitä paskaa toistemme kikkeleillemme ja koira nuoli kaikki pois

• kateellisten panettelua vanhemmat naiset on tosi kiimaisia

• aaahhhuraa

Minullekin on tapahtunut uskomattomia, jopa nukkuessani.

• ihmeitten IHME

niin mullekin!.sain alkuni jostain. ja tässä olen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe