Ajattelin kommentoida Koks toimintaa kun sairaanhoitajat aina itkee vastuullista työtä ja pientä palkkaa. Ensiavusta kokemuksia. Hoitajat ja lääkäri kertoivat olevansa kiireisiä kun potilaita on miljoona. Oli n viisi. Hoitajia oli enemmän. Vanha rouva pelkäsi kuolevansa. Hänelle sanottiin sellaista sattuu. Vanha mies halusi vettä. Hänelle sanottiin, että opettelisit käyttäytymään. Itse pyysin päästä vesssaan, mutta tarpeet piti tehdä pulloon usean naishoitajan katsellessa. Tällaisi enkeleitä elätämme verovaroin....
Koks toiminta
48
4414
Vastaukset
- Tuntematon potilas
Entäs osastolla sitten. Viikko siellä ja viisi kertaa siirreltiin huoneesta toiseen, lopulta käytävälle. Syöttivät ihme lääkkeitä, jonka takia olin viikon ripulissa, "vähän vatsaa pehmentävää" vaan ei ollut vatsassa vikaa ennen sitä. Selvisi vasta kotona kun googlettelin reseptikasaa minkä sain, mitä oli syötetty. Lääkkeistä jotain tietävänä ihmettelin vaan.
Lääkärit unohtelivat asioita, hoitajilla kiire. Mikä hienointa varsinainen vaiva mitä valittelin, sitä ei edes tutkittu, vaan löytyi jotain muuta, mikä parani hoidosta huolimatta.
Lopulta kun pääsin pois sieltä hullujenhuoneelta, myöhempien jatkotutkimusten jälkeen ja asiantuntijalääkärin kanssa juttusille, joka totesi, kappas oletkin terve! Sitten tuli epikriisi postissa kotiin, teksti oli jotain niin muuta, kun mitä silloin juteltiin.
En saanut sentään pysyviä vammoja siellä, ihme kyllä. Pahimpia mokia en kehtaa edes tähän kirjoittaa, tunnistavat vielä, ja tästä kuitenkin jo onneksi aikaa.
Ja sitä varsinaista ongelmaa ei koskaan siis tutkittu, olkoot, en mene takaisin, ei uskalla. - Hullupotilas
Tutulta kuulostaa. Olisin tietysti toivonut että muutosta olisi jo tpahtunut,mutta...
Epäasiallisesta toiminnasta pn aina mahdollista tehdä kantelu. Ei siellä muuten opita, jos sittenkään.
Ottakaa reilusti yhteyttä potilasasiamieheen . Tai voi kannella suoran esim eduskunnanoikeuasiamiehelle.
Kyllä minutkin siellä muistetaa . Ei se ole sinunhäpeä "tuntematon potilas" . Kyllä se häpeä kuuluu sinne toiselle puolelle jossa epäasiallista toimintaa harrastetaan ja ihmisten terveydellä leikitään. - Tuntematon potilas
Kyllä kävi kantelu mielessä, hyvin mielenkiintoista oli myös että yleiskuntoni romahti muutamassa päivässä siihen etten päässyt edes tupakkapaikalle (joo huono tapa) ilman että jouduin hiestä märkänä huilaamaan jonnekin käytävälle.
Kun muuten ennen hoitoa kävin säännöllisesti lenkillä, tein kaikkea mitä nyt muutkin. Sitten sain sellaiset lääkecoctailit että oksat pois.
Yhdessä kohtaa puolisoni kysyi lääkkeistä jotain, eräästä lääkkeestä jonka itse tunsin, ei osannut hoitaja sanoa yhtään mitään. Sen tiedän ettei sillä ole mitään tekemistä "sairauteni" kanssa. Minäpä tiesin.
Kanyyli, miksi? Tai yhden hoitajan päätöksellä sillä ei oikeastaan tee mitään, pois vaan.
Luulin että terveyskeskuksessa voi solvata ja alistaa vapaasti, Koks kyllä veti pohjat. Se paikasta toiseen heittely nyppi varsinkin, ilman mitään järkevää syytä.
Onneksi tästä on jo aikaa, silti v-tuttaa vieläkin moinen kohtelu, luulin että jossain venäjällä tai kambozassa voisi olla tuollaista, mutta olimpa väärässä. - HRA Korhonen
Ensiapuun pitäisi mennä siinä vaiheessa,kun jotain äkillistä,ennakoimatonta ja tarpeeksi hankalaa tapahtuu terveyden suhteen.
Jos sinne mennään ajankuluksi ja kyttäämään mistä asiasta voisi valittaa edes reilusti liiottelemalla tai keksimällä,niin paikka, aika ja "sairas" on väärä.
Olen joutunut joskus ensiavussa käymään ja rivakasti sieltä leikkauspedille.Huumoria riitti hoitajilla ja sitä toivon ihan yleisesti koko yhteiskuntaan.
Palkat hoitoalalla on ihan kohdallaan.Ikuinen valitus on aivopessyt pahimmin juuri työntekijät.
Kannaattako moinen ja mitä se vaikuttaa työssä viihtymiseen,miettikää valittajat ja sylttytehdas ay.
Toivoisin miettimistä todella, juuri heidän itsensä henkisen hyvinvoinnin takia. - vitun viisas olen
Itse olen saanut aina hyvää asiallista hoitoa henkilökunta ollut mukavia asiallisia ja ihmisihän hekin vaan ovat,välillä tuntuu että valittajien pitäisi katsoa välillä peiliin ja metsä vastaa miten sinne huudetaan.
- Tuttupotilas
Ensin hyvä kokemukset.
Tutustuin os 7berttaan äitini sairauden myötä . Mieleeni jäi hyvä hoito sekä hoitajat ja lääkäri. Tästä pn jo vuosia,mutta uskomatonta kyllä he tervehtivät ja kysyvät kuulumisiani vieläkin vastaantullessa. Erittäin ystävällisiä ihmisiä.
Sitten kun sairastuin itse .
Kokemus olikin aivan järkyttävä. Sydänvalvonnassa kaikki toimi kiitettävästi,mutta sen jälkeen henkilökunnan käytös oli alle arvosanojen. En kerro tarkemmin, kantelu tehty.
Palaan asiaan myöhemmin, minulla on paljon kerrottavaa.
Terveisin muutosta odottava.- Omainen, surullinen
Sydänvalvonta toimi hienosti, mutta muuten. Ihan kamalaa. Minäkin kerron sitten myöhemmin. Myös kantelu tehty.
- Kidutettu
Omainen, surullinen kirjoitti:
Sydänvalvonta toimi hienosti, mutta muuten. Ihan kamalaa. Minäkin kerron sitten myöhemmin. Myös kantelu tehty.
Omainen surullinen,
sekä muutkin jotka olette mahdollisesti kokeneet hoitoirheen tai olette joutuneet epäasiallisen käytöksen kohteeksi sairaana. Tapaammeko?
Alueellamme toimii vertaistuki ryhmä ,jossa puimme näitä asioita. Olen itse myös käynyt tapaamisissa.
Rokeasti vaan mukaan , veneessä on tilaa.
Olen tutustunut myös pot liitt sekä sos ja ter minist. - Tuntematon potilas
Kidutettu kirjoitti:
Omainen surullinen,
sekä muutkin jotka olette mahdollisesti kokeneet hoitoirheen tai olette joutuneet epäasiallisen käytöksen kohteeksi sairaana. Tapaammeko?
Alueellamme toimii vertaistuki ryhmä ,jossa puimme näitä asioita. Olen itse myös käynyt tapaamisissa.
Rokeasti vaan mukaan , veneessä on tilaa.
Olen tutustunut myös pot liitt sekä sos ja ter minist.Harva näistä omista vaivoistaan viitsii tai kehtaa suomi24:ssa kirjoittaa, kun palaute on yleensä, no sellaista. Mikä tuo vertaistukiryhmä on, ja missä ja milloin?
Kuitenkin, edellä mainitittujen pompottelujen lisäksi sain sairaalassa hemmetin moisen flunssan, nenä vuosi kuin niagara, suihkussa käydessä sain jalkasienen. Siksi kun huone piti desinfioida ja jokainen potilas määrättiin suihkuun, pakolla. Muuten en olisi mennyt, vaikka kotona aamu alkaa Aina suihkulla. Olisihan siellä pitänyt olla yksityishuoneitakin mitä desinfioida, vaan tuodaan joku tautipesa muiden joukkoon. No onneksi taas potkittiin toiseen huoneeseen sen jälkeen. Hygienian taso on mikä?
Sitten vielä sain jonkinlaisen statuksen että olen tartuntavaarallinen! Kun en ollut, enkä ole vieläkään. Sitten tälläinen tartuntavaarallinen laitetetaan muiden joukkoon, joo. Labrasssa myöhemmin ihmettelivät että mikä homma tuo nyt on, - jaa-a, enpä osaa sanoa.
Koko KOKS:n toimista viimevuosilta pitäisi tehdä virallinen tutkimus ja asiakaskysely. Joka tuskin johtaa mihinkään. - Kidutettu
Tuntematon potilas kirjoitti:
Harva näistä omista vaivoistaan viitsii tai kehtaa suomi24:ssa kirjoittaa, kun palaute on yleensä, no sellaista. Mikä tuo vertaistukiryhmä on, ja missä ja milloin?
Kuitenkin, edellä mainitittujen pompottelujen lisäksi sain sairaalassa hemmetin moisen flunssan, nenä vuosi kuin niagara, suihkussa käydessä sain jalkasienen. Siksi kun huone piti desinfioida ja jokainen potilas määrättiin suihkuun, pakolla. Muuten en olisi mennyt, vaikka kotona aamu alkaa Aina suihkulla. Olisihan siellä pitänyt olla yksityishuoneitakin mitä desinfioida, vaan tuodaan joku tautipesa muiden joukkoon. No onneksi taas potkittiin toiseen huoneeseen sen jälkeen. Hygienian taso on mikä?
Sitten vielä sain jonkinlaisen statuksen että olen tartuntavaarallinen! Kun en ollut, enkä ole vieläkään. Sitten tälläinen tartuntavaarallinen laitetetaan muiden joukkoon, joo. Labrasssa myöhemmin ihmettelivät että mikä homma tuo nyt on, - jaa-a, enpä osaa sanoa.
Koko KOKS:n toimista viimevuosilta pitäisi tehdä virallinen tutkimus ja asiakaskysely. Joka tuskin johtaa mihinkään.Googlaa hoitovirhevertaistuki.
Etusivulla löytyy yhteys tiedot sp osoite sekä p no.
Kokoonnumme kerran kuussa . Seuraavaksi kesäkuun puolenvälin tienoilla.
Laita vaikka sähköpostia niin saat tarkemmat tiedot ajasta ja paikasta.
- nainen5
Kyllähän siihen sängyn ympärille voi vetää verhot ja pullon piilottaa peiton alle. Hoitajat on kyllä nähneet niin monia pissaavia potilaita, ettei he mitenkään mielenkiinnosta pissaamistasi katsele. Muuten hoitajatkin maksaa veroa tuloistansa.
- Kidutettu
Toiveissa valvontakamerat vastaanottotiloihin. Paljastuisi monta kauhutarinaa.
Sen vielä ymmärrän että potilas haukutaan (ei kuitenkaan ole asiallista käytöstä) ,mutta lisäksi jätetään hoitmatta . Sitä en ymmärrä enkä hyväksy.
Tosiasiahan on, oman tyhmyytesi olet tuonut esiin, katso peiliin - kidutetun omainen
Paljon on parantamisen varaa sairaalan toiminnassa, kyllä niiden kauhutarinoiden olisi syytä tulla julki! Nimenomaan kun jätetään hoitamatta. Sitä ei voi hyväksyä kukaan....Kantelun itsekin tehneenä tiedän mitä se "hoito" on pahimmillaan.
- Ihmettelijä
Kertokaa ihmeessä millä lailla jätetään hoitamatta.
Vai onko kaikki syytös suurta suun soittoa. - Hirven Nahkatakki
Ihmettelijä kirjoitti:
Vai onko kaikki syytös suurta suun soittoa.Suunsoittoa on yhdyssana.
- Vieraspaikkakuntalai
Kotkassa mahtaa olla huonosti asiat, jos sairaalassa jätetään potilaat hoitamatta.
Epäilen lausuntoa. - kotkalainen...
Vieraspaikkakuntalai kirjoitti:
Kotkassa mahtaa olla huonosti asiat, jos sairaalassa jätetään potilaat hoitamatta.
Epäilen lausuntoa.älä epäile... en itekään uskois jos en olis nähnyt,,,
- Kamalia kokenut
Ihmettelijä kirjoitti:
Vai onko kaikki syytös suurta suun soittoa.No, minut aikanaan jätettiin KOKSissa tilanpuutteen vuoksi ensiavussa "komeroon". Sain siellä vakavan sairauskohtauksen, eikä sinne voinut hälyyttää apua. Tilanne johtui äkillisesti puhjenneen ja Kotkassa kehnosti hoidetun keuhkosairauden jälkitilasta ja siitä, ettei omaiseni tajunneet, että sairaalaan pitää ottaa oma hoitaja/lääkäri mukaan. Tilannetta vähäteltiin ja paikalle vaivautuneet hoitajat olivat todella ylimielisiä. En saanut edes sairauteeni liittyviä pakollisia lääkkeitä, ennen kuin uhkasin tehdä heistä pahoinpitely ja heitteillejättö-ilmoituksen.
Tämän tarkempaa en halua asiaa "ihmettelijälle" selvittää, hän taitaa olla Carealla töissä (ainakin tuo "en usko, jos en näe omin silmin"-asenne kertoo siitä) ja vetää kottinpäin.
Nämä asiat tapahtui minulle ihan oikeasti ja niistä on myös tehty kantelut aikanaan. Ihan sama kuka ei usko, mutta minulla ei ole tarvetta syyllistää täällä ketään tai puhua kenenkään puolesa.
Koksissa touhusta vain puuttuu kolme asiaa: Ammattitaito, tahto ja lukot taukotilojen ovissa. - Uloskomerosa
Kamalia kokenut kirjoitti:
No, minut aikanaan jätettiin KOKSissa tilanpuutteen vuoksi ensiavussa "komeroon". Sain siellä vakavan sairauskohtauksen, eikä sinne voinut hälyyttää apua. Tilanne johtui äkillisesti puhjenneen ja Kotkassa kehnosti hoidetun keuhkosairauden jälkitilasta ja siitä, ettei omaiseni tajunneet, että sairaalaan pitää ottaa oma hoitaja/lääkäri mukaan. Tilannetta vähäteltiin ja paikalle vaivautuneet hoitajat olivat todella ylimielisiä. En saanut edes sairauteeni liittyviä pakollisia lääkkeitä, ennen kuin uhkasin tehdä heistä pahoinpitely ja heitteillejättö-ilmoituksen.
Tämän tarkempaa en halua asiaa "ihmettelijälle" selvittää, hän taitaa olla Carealla töissä (ainakin tuo "en usko, jos en näe omin silmin"-asenne kertoo siitä) ja vetää kottinpäin.
Nämä asiat tapahtui minulle ihan oikeasti ja niistä on myös tehty kantelut aikanaan. Ihan sama kuka ei usko, mutta minulla ei ole tarvetta syyllistää täällä ketään tai puhua kenenkään puolesa.
Koksissa touhusta vain puuttuu kolme asiaa: Ammattitaito, tahto ja lukot taukotilojen ovissa.Itsekin olen ollut siivous komerossa.en nähnyt siinä mitään pahaa,mutta hoitoa olisinkaivannut.
Myös minun tilaani vähäteltiin ja käytös oli ylimielistä. - Yritä ees!
Uloskomerosa kirjoitti:
Itsekin olen ollut siivous komerossa.en nähnyt siinä mitään pahaa,mutta hoitoa olisinkaivannut.
Myös minun tilaani vähäteltiin ja käytös oli ylimielistä.Siivouskomerossa ei siivous komerossa!
- Ihmettelen minäkin
Jos suomessa kuolee ihmisiä enemmän hoitovirheisiin, kuin liikenneonnettomuuksissa, niin ei siitä tarvi suuresti suuta soittaa..
Kyllä tässä on aika ikäviä on joutunut kokemaan ja näkemään tästä " hoidon" laadusta. Ikävää mutta totta.- tutkija2
Olisi hyvä saada todellista näyttöä väitteestä.
Ei ole tullut tilastoa esille, nimen omaan hoitovirheestä johtuvista kuolemantapauksista. - Joskus tutkinut
tutkija2 kirjoitti:
Olisi hyvä saada todellista näyttöä väitteestä.
Ei ole tullut tilastoa esille, nimen omaan hoitovirheestä johtuvista kuolemantapauksista.Tutkimuksia on tehty hoitovirheistä ja niiden ilmoittamisesta ensihoidossa. Sekä opinnäytetöitä jonkin verran.
Hoitamatta jättämisestä ei tiettävästi ole tutkimuksia tehty. Aikaisemmin on kyselty hoitamattomuudesta yhdessä kirjoituksessa. - lässynlässyn
Joskus tutkinut kirjoitti:
Tutkimuksia on tehty hoitovirheistä ja niiden ilmoittamisesta ensihoidossa. Sekä opinnäytetöitä jonkin verran.
Hoitamatta jättämisestä ei tiettävästi ole tutkimuksia tehty. Aikaisemmin on kyselty hoitamattomuudesta yhdessä kirjoituksessa.En tarvitse tutkimuksia tietääkseni hoitamatta jättämisestä, näin sen itse. Ja se myöskin sanottiin toisella osastolla. Hoitaja kertoi mitä tapahtui... Naurettavaa puolustelua koko ajan, yksi osastolla työskentelevä hoitsu meni pyytämään anteeksi äidiltäni tapahtunutta. Kun kunto meni niin huonoksi että siirrettiin oikeaan hoitoon...
- voivoivoi
Olisi hyvä saada asianmukaista hoitoa....tiedän, että suurin osa alan ihmisistä on loistavia työssään. Mutta sekaan mahtuu myös toisenlaisia joita ei tunnu potilas paljon kiinnostavan. Se on sääli, koska sitten leimataan muutkin huonoksi. Luepa artikkeleita niin tiedät jos tutkija olet.
- Tutkimuksia
Artikkeleita voi lukea. Mutta:
Tutkimus edellyttää, tutkimustyön tekemistä. - voivoivoi
Tutkimuksia kirjoitti:
Tutkimus edellyttää, tutkimustyön tekemistä.Jos on tutkija niin kai tutkii... ja tietää mistä kirjoittaa. Tutki asiaa. ei kai niitä kanteluita tehtäis jos siihen ei ole aihetta,
- naiviako?
Tutkimuksia kirjoitti:
Tutkimus edellyttää, tutkimustyön tekemistä.Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa...
- ei makseta!
Sehän näitä pelottaa Tiusanen etunenässä, että sote ja hus lopettaa tämän paikallisen pelleilyn ja joutuuvat oikeasti töihin. Moni hyvä hoitaja kärsii työtovereidensa käytöksestä, samoin potilaat. Suojatyöpaikat pois, kuten Braskin suojavirka, jonka sai kun on kaupunginvaltuuston pj....työtä siellä ei kyllä ao hommissa ole.
- Että sillälailla
Virka ei ole vaan työsopimuspohjainen työsuhde.
Valittu ennen puheenjohtajan paikkaa. - Suojavirka
Tarkempi perustelu on paikallaan.
- Sydänmetön
Minulta vei koksissa sydämmen,se kaunis hoitaja,joka hoitojaantoi,näinköhän koskaan toivun:-)
- Taassama
Jotain hyvää
Kärkisijoilla hoitovirhetilastoissa
- Mokattu
Millaisia korvauksia olette saanut koks.in mokista?
Kyllä touhu täysin perseestä tuli todistettua, kotiuduin tänään. Hoitajat vittuilee päin näköä ym.ym. Tähän menee verorahat....PS.perästä kuuluu kun viim.pois sieltä pääsin.😈 Ja korkeassa kuumeessakin pakotettiin suihkuun.
- Anonyymi
Mä menin koksiin valittaa kurkkukipua, poistivat hitto beeniksen ja kepekset 😖
- Anonyymi
Hirvonen kastroitiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvonen kastroitiin?
Viime kauden kaupunginvaltuutettu Arto Hirvonen (puolesta sananvapauden) Kotkasta tuomittiin perjantaina Lahden käräjäoikeudessa alaikäiseen kohdistuneista rikoksista.
Hän osti viisi kertaa seksuaalipalveluja tytöltä, joka oli tuolloin 17-vuotias. Teot tapahtuivat Lahdessa elo-syyskuussa 2015.
Hirvonen sai tytön ryhtymään korvausta vastaan seksuaalisiin tekoihin, joista kaksi oli sukupuoliyhteyksiä. Hän kiisti syytteet täysin, mutta oikeus arvioi asianomistajan kertomuksen luotettavaksi.
Hirvonen oli pitänyt hallussaan tytöstä neljää kuvatiedostoa, jotka olivat sukupuolisiveellisyyttä loukkaavia. Hän myös välitti tytölle alkoholia neljästi.
Todisteena oikeudessa olivat vastaajan ja asianomistajan laaja viestittely ja valokuvat.
Hirvonen tuomittiin viidestä seksuaalipalvelujen ostamisesta nuorelta, neljästä lievästä alkoholirikoksesta ja yhdestä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapidosta. Hän sai vuoden ja neljä kuukautta ehdollista vankeutta ja lisäksi 60 tuntia yhdyskuntapalvelua.
Hänen on korvattava asianomistajalle 4 400 euroa henkisestä kärsimyksestä ja 9 200 euroa oikeudenkäyntikuluista.
Hän oli esitutkinnan alkuvaiheessa rikosepäilyn vuoksi kiinniotettuna ja vangittuna yhteensä kuusi päivää. Häntä epäiltiin myös raiskauksesta, mutta rikosnimike lieveni syyteharkinnan aikana.
Oikeutta istuttiin suljetuin ovin ja tuomio määrättiin salassa pidettäväksi. Käräjäoikeus teki asiasta julkisen selosteen.
Hirvonen oli rikosten tekoaikaan kaupunginvaltuutettuna Kotkassa. Hänet erotettiin perussuomalaisista 2014 ja hän perusti yhden miehen valtuustoryhmän Puolesta sananvapauden PS. .... - Anonyymi
Teki sinusta sitten tytön lol ihanaa. Oletko nyt Ludmila?
- Anonyymi
Kiinnostaa tieto että kuinka paljon tulee komplikaatioita, tulehduksia ja sairaalabkteeria tämän sairaalan jäljiltä? Ja miten muualla. Itseäni on operoitu kolmesti ja kaksi tulehdusta. Viimeisimmästä on kohta vuosi ja kohta pitää hakea korvauksia pysyvästä haitasta. Tuttu kävi polvileikkauksessa, nyt on tynkä jäljellä! Sukulainen meni makuuhaavasta, eka meni myös jalka ja sitten viikko ja henki!
- Anonyymi
Pysyn terveenä!
Eipähän tarvi KOKSiin mennä.- Anonyymi
Siimä kun ei oma valinta auta, jos jalka menee alta.
- Anonyymi
Hirveitä akkoja päivystyksessä työssä ja kun lukee palautteita niin luulisi jonkun johdosta kun asiakaspalaute on todella ala-arvoista ja todella huonoa.
Kuka viitsii edes hakeutua työhön tuollaiseen paikkaan.
Ilkeyttä, loukkaamista ja Niiranen saisi tuulettaa koko sairaalan mutta ei taida enää jaksaa.
Miten voi hoitolaitos olla niin vanhakantainen ja hoito useinkin heikkolaatuista sekä hoidon taso ja potilaiden kohtelu ala-arvoista ainakin päivysytyksessä.- Anonyymi
Siinähän se on kun ei sinne saa osaavia työntekijöitä. Hyvät ja perheelliset menevät muihin kaupunkeihin.
- Anonyymi
Yöpäivystys: Hoitaja käy parikymmentä kertaa kehottamassa potilasta oikeinpäin sängyssä. Sitten hoitajaryhmä ryntää sekoilevan potilaan perässä joka vissiin juoksee päin seinää että rämähtää- Häntä käydään moneen otteeseen rauhoittelemassa. Yön mittaan ohjeistellaan rauhallisesti potilaita jotka tarvitsevat jotain. Ystävällistä vitsailua jonkun potilaan touhusta saatan kuulla valppauteni takia.
Aamulla luokseni tulee nuori ilmeisen oppinut mieslääkäri joka pitää pienen esitelmän tilastani. Pääsen kotiin helpottuneena, iloisena ja kiitollisena paikasta jossa voi tapahtua mitä vain. - Anonyymi
Olin KOKS:in TULES-kirurgian pkl:lla 9.8. akillesjänteen 4 vk:n kontrollissa. Olin ensin erikoistuvan lääkäri Posan ja sen jälkeen kipsimestari Hoffrenin vastaanotolla.
Hoidot ja toimenpiteet olivat erinomaisen hyviä ja ystävällisiä ja käynnistä jäi hyvä mieli, kiitos heille..
Toivon, että 6.9. olevalla 8 vk:n kontrollilla ja toimenpiteellä pääsisin myös heidän vastaanotoilleen.
Merja Laakkonen - Anonyymi
Jos kanteluista olisi oikeasti jotain apua ei kukaan eikä mikään tämän maan terveydenhuollon yksikkö uskaltaisi toimia niin räikeästi potilasta kohtaan kuin toimii. Joku heitä hoitajia lääkäreitä suojelee ja se on valvova viranomainen. Potilasasiamieskin täysi turhake ei sitä henkilökunta pelkää. Toisaalta, miksi sitten edes ylläpidetään valvovia yksiköitä. Ja julkiselta puolelta ei tavallinen oman maan rupusakki hyvää hoitoa saa koska palvelun maksaja haluaa kuvaannollisesti potkia kansalaisia persuksiin ja pitämään itse huolta itsestään tai rikastumaan jotta pääsevät yksityiselle, sillä pitäähän valtion kassasta riittää rahaa rikkaille hyvävelikerholaisille ja haittamaahanmuuttoon.
- Anonyymi
Kyllä persulääkärit ovat vastuuntuntoisia, jaksavat puurtaa vielä siviilissäkin nappia painamalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841676Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2701576Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2821336Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57895
- 66864
- 45854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤45803