Elämäni tuntuu olevan hyvin samanlaista päivästä toiseen. Olen lasteni kanssa, käyn töissä ja illalla taas aikaisin nukkumaan. Hieman olen yrittänyt alkaa rikkoa näitä rajoja, ja uskaltaa kurkistaa edemmäksikin tästä turvallisesta ympäristöstä. Kiinnostaisi tietää, tuleeko minulle ja lapsilleni positiivisia muutoksia elämään? Kenties sitä perheenpäätä, miespuolista henkilöä, ettei aina tarvitsisi yksin vastuuta kantaa? Vai pitäisikö sopeutua vain tähän?
Näkijä
2
75
Vastaukset
Hei
sinä teet parhaillaan sitä parasta ja arvokkainta työtä, mitä ihminen voi ikinä tehdä. olet synnyttänyt ihanat lapset, tulevaisuuden, ja nyt kasvatat heitä rakkaudellasi. tälle työlle ei voi kukaan maksaa sellaista palkkaa, minkä sinä ansaitsisit. äidin työ on maailman tärkein työ. et tuhlaa yhtään minuuttia, kun annat sen lapsillesi. ihminen, jolla on sydän ja arvot ´paikallaan tietää, mitä sinä nyt käyt läpi. niin on miestenkin kanssa, jotka suorittavat samaa rumbaa päivästä toiseen, heitäkin on monia.
totta kai sinun on myös saatava tuntea itsesi naiseksi, olet nuori ja tarvitset vahvaa olkapäätä. mutta on oltava varovainen, vaikka en usko että nautinto olisi kiellettyä.
ihminen on luotu nauttimaan, ei vain suorittamaan.
välisi lapsiin pysyvät hyvinä ja kehittyvät, teillä on vahva side mitä sinä pidät yllä! et sinä yksin jää, näen sinulle uuden liiton tulevassa. mutta älä kiirehdi, ota päivä kerrallaan. osaathan jo hoitaa asiasi, ilman apua ja neuvoja. sinulla on kotona valokuva-albumi mitä ajoittain katselet. se antaa sinulle ns. impulsseja. siinä on ajatuksenvoimaa, voisit miettiä sitä enemmänkin.
älä koskaan lainaa rahaa kenellekään, vaikka kuinka kysyisivät. ei kannata, kaikki omasi on perheen hyväksi. näen että toivoisit jonkinlaisen sopimuksen purkautumista. ehkä teillä on jokin yhteinen sopimus, kesänviettopaikka, vapaa-ajan mahdollisuus, jotakin siihen suuntaan. sinä osaat tässäkin pitää lapsiesi puolta ja tiedät mikä on heille hyväksi. pidä vain pintasi.
luoksesi on pyrkimässä, tulemassa, nainen, joka haluaa auttaa ja neuvoa. voit ottaa hänet vastaan, mutta viimeisen pisteen virkkeen perään laitat sinä. älä siis suostu kaikkeen, ennen kuin olet punninnut asioita itseksesi.
kyllä sinä oman puolisosi löydät, vaikka et sitä ehkä vielä oikein usko. hänellä on paljon mielessään, unelmia jotka ovat vielä toteutumatta. teidän toiveenne voivat yhdistyä, mutta sinun on oltava hänen kanssaan äärimmäisen avomielinen. puhu mitä sylki suuhun tuo, älä jarruttele sanojasi. sillä tavalla te pelaatte avointa peliä.
hän tulee kohdallesi kun olet siihen valmis, sinun ei tarvitse etsiä häntä. mitä vahvempi olet ja mitä enemmän omaa naisellisuuttasi sinä ylläpidät, sitä aidomman kuvan itsestäsi annat. tämä ei ole paluuta entiseen, vaan menoa eteenpäin.
sinä kannat vastuun omista lapsistasi, se on ihana työ verrattuna moneen muuhun työhön. kun mies astuu kuvioon, hän rikastuttaa sinua naisena. mutta sinä olet lapsiesi päämies, niin se on ja pysyy.
ei siis kannata taistella luontoa vastaan, koska sinä olet rikas ihminen omien lapsiesi kautta. he kyllä näyttävät kiitollisuutensa, kun sen aika tulee.
kohtaat tämän miehen, joka on kaikkea muuta kuin tähänastiset kokemuksesi. hänellähän on myös paljon elämänkokemusta repussaan. mies on tekemisissä tanskan kanssa.
t. Keskiyö- Karunmaan kukka
Iso kiitos! Juuri katselimme tässä lapsen kanssa valokuvia tietokoneeltamme, siinä oli arkea kuvattuna, minun ja lasten. Olen ollut noin 4 vuotta yksin lasten kanssa. Ehkäpä se sen takia tuntuu välillä niin kurjalta. Mutta ihania elämän rikastuttajiahan nämä lapseni onneksi ovat ja ne maailman tärkeimmät asiat! Ilman heitä en olisi jaksanutkaan varmasti eteenpäin näin hyvin kuin olen jaksanut. Kiitoksia hyvistä vinkeistä tulevaan. Juuri olen saanut omaa talouttani kuntoon niin täytyypä olla tarkkana raha-asioiden suhteen! Naisellisuudestani olen pitänyt huolta ja aion jatkossakin pitää. Tunnen itseni jo melko hyvin ja pidän itsestäni kuitenkin. :) Sen puolesta voisi se mieskin saapua.. :) Mielenkiintoista, että Tanska liittyy mieheen! Mukavaa kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414