Näkijä

Karunmaan kukka

Elämäni tuntuu olevan hyvin samanlaista päivästä toiseen. Olen lasteni kanssa, käyn töissä ja illalla taas aikaisin nukkumaan. Hieman olen yrittänyt alkaa rikkoa näitä rajoja, ja uskaltaa kurkistaa edemmäksikin tästä turvallisesta ympäristöstä. Kiinnostaisi tietää, tuleeko minulle ja lapsilleni positiivisia muutoksia elämään? Kenties sitä perheenpäätä, miespuolista henkilöä, ettei aina tarvitsisi yksin vastuuta kantaa? Vai pitäisikö sopeutua vain tähän?

2

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sinä teet parhaillaan sitä parasta ja arvokkainta työtä, mitä ihminen voi ikinä tehdä. olet synnyttänyt ihanat lapset, tulevaisuuden, ja nyt kasvatat heitä rakkaudellasi. tälle työlle ei voi kukaan maksaa sellaista palkkaa, minkä sinä ansaitsisit. äidin työ on maailman tärkein työ. et tuhlaa yhtään minuuttia, kun annat sen lapsillesi. ihminen, jolla on sydän ja arvot ´paikallaan tietää, mitä sinä nyt käyt läpi. niin on miestenkin kanssa, jotka suorittavat samaa rumbaa päivästä toiseen, heitäkin on monia.

      totta kai sinun on myös saatava tuntea itsesi naiseksi, olet nuori ja tarvitset vahvaa olkapäätä. mutta on oltava varovainen, vaikka en usko että nautinto olisi kiellettyä.
      ihminen on luotu nauttimaan, ei vain suorittamaan.

      välisi lapsiin pysyvät hyvinä ja kehittyvät, teillä on vahva side mitä sinä pidät yllä! et sinä yksin jää, näen sinulle uuden liiton tulevassa. mutta älä kiirehdi, ota päivä kerrallaan. osaathan jo hoitaa asiasi, ilman apua ja neuvoja. sinulla on kotona valokuva-albumi mitä ajoittain katselet. se antaa sinulle ns. impulsseja. siinä on ajatuksenvoimaa, voisit miettiä sitä enemmänkin.
      älä koskaan lainaa rahaa kenellekään, vaikka kuinka kysyisivät. ei kannata, kaikki omasi on perheen hyväksi. näen että toivoisit jonkinlaisen sopimuksen purkautumista. ehkä teillä on jokin yhteinen sopimus, kesänviettopaikka, vapaa-ajan mahdollisuus, jotakin siihen suuntaan. sinä osaat tässäkin pitää lapsiesi puolta ja tiedät mikä on heille hyväksi. pidä vain pintasi.

      luoksesi on pyrkimässä, tulemassa, nainen, joka haluaa auttaa ja neuvoa. voit ottaa hänet vastaan, mutta viimeisen pisteen virkkeen perään laitat sinä. älä siis suostu kaikkeen, ennen kuin olet punninnut asioita itseksesi.
      kyllä sinä oman puolisosi löydät, vaikka et sitä ehkä vielä oikein usko. hänellä on paljon mielessään, unelmia jotka ovat vielä toteutumatta. teidän toiveenne voivat yhdistyä, mutta sinun on oltava hänen kanssaan äärimmäisen avomielinen. puhu mitä sylki suuhun tuo, älä jarruttele sanojasi. sillä tavalla te pelaatte avointa peliä.

      hän tulee kohdallesi kun olet siihen valmis, sinun ei tarvitse etsiä häntä. mitä vahvempi olet ja mitä enemmän omaa naisellisuuttasi sinä ylläpidät, sitä aidomman kuvan itsestäsi annat. tämä ei ole paluuta entiseen, vaan menoa eteenpäin.
      sinä kannat vastuun omista lapsistasi, se on ihana työ verrattuna moneen muuhun työhön. kun mies astuu kuvioon, hän rikastuttaa sinua naisena. mutta sinä olet lapsiesi päämies, niin se on ja pysyy.
      ei siis kannata taistella luontoa vastaan, koska sinä olet rikas ihminen omien lapsiesi kautta. he kyllä näyttävät kiitollisuutensa, kun sen aika tulee.
      kohtaat tämän miehen, joka on kaikkea muuta kuin tähänastiset kokemuksesi. hänellähän on myös paljon elämänkokemusta repussaan. mies on tekemisissä tanskan kanssa.

      t. Keskiyö

      • Karunmaan kukka

        Iso kiitos! Juuri katselimme tässä lapsen kanssa valokuvia tietokoneeltamme, siinä oli arkea kuvattuna, minun ja lasten. Olen ollut noin 4 vuotta yksin lasten kanssa. Ehkäpä se sen takia tuntuu välillä niin kurjalta. Mutta ihania elämän rikastuttajiahan nämä lapseni onneksi ovat ja ne maailman tärkeimmät asiat! Ilman heitä en olisi jaksanutkaan varmasti eteenpäin näin hyvin kuin olen jaksanut. Kiitoksia hyvistä vinkeistä tulevaan. Juuri olen saanut omaa talouttani kuntoon niin täytyypä olla tarkkana raha-asioiden suhteen! Naisellisuudestani olen pitänyt huolta ja aion jatkossakin pitää. Tunnen itseni jo melko hyvin ja pidän itsestäni kuitenkin. :) Sen puolesta voisi se mieskin saapua.. :) Mielenkiintoista, että Tanska liittyy mieheen! Mukavaa kesää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe