Eli eläinlääkärisuosituksia/vältettäviä vastaanottoja kouvolassa???
Kouvolan eläinlääkärit
8
1199
Vastaukset
- Koirallinen
Sykkeessä (nykyinen Animagi Kouvola?) monipuoliset, hyvät palvelut. Siistit tilat ja yleensä ystävällinen palvelu. Kallis, mutta ei kuulemma kallein.
Anjalassa Pajulahti kuuluu olevan niin arvostettu, että kauempaakin tulee porukkaa. Tilat tosi pienet, ja ehkä sen pienuuden takia likaisen oloiset. Kiireen takia äkillisesti sairastunut koiramme ei saanut siellä tarpeellista hoitoa, ja olisi kuulemma kuollut, ellemme olisi vieneet toiselle eläinlääkärille samana päivänä.
Nykyään käytämme koiramme Elimäellä kaupungin eläinlääkäreillä. Tilat ok, palvelu ystävällistä ja joustavaa, ja hyvin on sieltä tarvittavan hoidon saanut. Edullinen yksityisiin verrattuna tietenkin! - kla forever
Kouvola Univet on hyvä, pystyvät vaativiinkiin operaatioihin. Peruspalvelut löytyy oikein mallikkaassa muodossa Iitin kunnaneläinlääkäriltä (aamuvastaanotto 8-9.30 muistaakseni) sekä elimäen eläinlääkäriltä, kuin myös helene Juolalta.
Eläinklinikka Siiliä ja entistä eläinsairaala Sykettä en suosittele kenellekään.- vsvsvsvsvs
En tiedä millä perusteella Eläinklikka Siiliä mollaat. Olen ollut asiakkaana yli kolme vuotta monta kertaa,koska minulle on sattunut kaksi koiraa jotka ovat tosi sairaita.
Käynti kertoja on kerran kaksi kuukaudessa, olen saannut aina ystävällistä hyvää palvelua,ja apua vaivoihin.Eihän siellä tietysti ole kaikkia laitteita,mutta leikkauksiin ym muuhun olen käynyt Lahden Univetissa joka todella paljon edullisempi kuin Kouvolan. Kouvolassakin on Univetissa käyty,missä tehdään enemmän toimenpiteitä
varmuuden vuoksi, joten hintakin on sen mukainen,kerran oli oksennustauti,niin kuvattiin ym hinta 350eu,punkinpoisto silmäluomesta,en todella uskaltanut mennä sörkkimään,maksoi 85eu.Siili oli lomalla näinä kertoina.Polvileikkaus olisi maksanut 1250,00, Lahdessa alle 900,00, lääkkeiden kanssa. - kipale
vsvsvsvsvs kirjoitti:
En tiedä millä perusteella Eläinklikka Siiliä mollaat. Olen ollut asiakkaana yli kolme vuotta monta kertaa,koska minulle on sattunut kaksi koiraa jotka ovat tosi sairaita.
Käynti kertoja on kerran kaksi kuukaudessa, olen saannut aina ystävällistä hyvää palvelua,ja apua vaivoihin.Eihän siellä tietysti ole kaikkia laitteita,mutta leikkauksiin ym muuhun olen käynyt Lahden Univetissa joka todella paljon edullisempi kuin Kouvolan. Kouvolassakin on Univetissa käyty,missä tehdään enemmän toimenpiteitä
varmuuden vuoksi, joten hintakin on sen mukainen,kerran oli oksennustauti,niin kuvattiin ym hinta 350eu,punkinpoisto silmäluomesta,en todella uskaltanut mennä sörkkimään,maksoi 85eu.Siili oli lomalla näinä kertoina.Polvileikkaus olisi maksanut 1250,00, Lahdessa alle 900,00, lääkkeiden kanssa.Siis mitä ihmettä.. Oksennustauti ja lasku 350€? Kyllä se kertoo jo lääkärin osaamisesta, tekeekö täysin turhia toimenpiteitä.. Minun koiralla oli vatsatauti, lääkäri antoi pahoinvointilääkepiikin ja kotiin antibioottia. Seuraavana päivänä koira oli huomattavasti paremmassa kunnossa. Ja hintaa tuli 76€, kyseessä yksityinen.
- 5678h
Eläinklinikka Siili on hyvä :)
- notosiili
Siilissä on Suomen ehdottomasti huonoin ja epäystävällisin asiakaspalvelu. En mene sinne koskaan.
- hukka3
Olet varmaan niitä jotka kirjoittaa napakoihin.Voihan sitä mollata ilman perusteitakin. Taitaa olla omasta käytöksestä kysymys.
- Anonyymi
Ainakin Evidensia Kouvolan eläinsairaalaa kannattaa välttää kaikin tavoin. Ylihintainen ja polttivat mm. kissan ja sen leikkaushaavat kuumalla föönillä leikkauksen jälkeen niin, että kissa oli monta viikkoa sen jälkeen Vantaalla teho-osastolla. https://www.elainsairaalat.com/hoitovirhe-evidensia-kouvola-elainsairaala/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172