Eli eläinlääkärisuosituksia/vältettäviä vastaanottoja kouvolassa???
Kouvolan eläinlääkärit
8
1174
Vastaukset
- Koirallinen
Sykkeessä (nykyinen Animagi Kouvola?) monipuoliset, hyvät palvelut. Siistit tilat ja yleensä ystävällinen palvelu. Kallis, mutta ei kuulemma kallein.
Anjalassa Pajulahti kuuluu olevan niin arvostettu, että kauempaakin tulee porukkaa. Tilat tosi pienet, ja ehkä sen pienuuden takia likaisen oloiset. Kiireen takia äkillisesti sairastunut koiramme ei saanut siellä tarpeellista hoitoa, ja olisi kuulemma kuollut, ellemme olisi vieneet toiselle eläinlääkärille samana päivänä.
Nykyään käytämme koiramme Elimäellä kaupungin eläinlääkäreillä. Tilat ok, palvelu ystävällistä ja joustavaa, ja hyvin on sieltä tarvittavan hoidon saanut. Edullinen yksityisiin verrattuna tietenkin! - kla forever
Kouvola Univet on hyvä, pystyvät vaativiinkiin operaatioihin. Peruspalvelut löytyy oikein mallikkaassa muodossa Iitin kunnaneläinlääkäriltä (aamuvastaanotto 8-9.30 muistaakseni) sekä elimäen eläinlääkäriltä, kuin myös helene Juolalta.
Eläinklinikka Siiliä ja entistä eläinsairaala Sykettä en suosittele kenellekään.- vsvsvsvsvs
En tiedä millä perusteella Eläinklikka Siiliä mollaat. Olen ollut asiakkaana yli kolme vuotta monta kertaa,koska minulle on sattunut kaksi koiraa jotka ovat tosi sairaita.
Käynti kertoja on kerran kaksi kuukaudessa, olen saannut aina ystävällistä hyvää palvelua,ja apua vaivoihin.Eihän siellä tietysti ole kaikkia laitteita,mutta leikkauksiin ym muuhun olen käynyt Lahden Univetissa joka todella paljon edullisempi kuin Kouvolan. Kouvolassakin on Univetissa käyty,missä tehdään enemmän toimenpiteitä
varmuuden vuoksi, joten hintakin on sen mukainen,kerran oli oksennustauti,niin kuvattiin ym hinta 350eu,punkinpoisto silmäluomesta,en todella uskaltanut mennä sörkkimään,maksoi 85eu.Siili oli lomalla näinä kertoina.Polvileikkaus olisi maksanut 1250,00, Lahdessa alle 900,00, lääkkeiden kanssa. - kipale
vsvsvsvsvs kirjoitti:
En tiedä millä perusteella Eläinklikka Siiliä mollaat. Olen ollut asiakkaana yli kolme vuotta monta kertaa,koska minulle on sattunut kaksi koiraa jotka ovat tosi sairaita.
Käynti kertoja on kerran kaksi kuukaudessa, olen saannut aina ystävällistä hyvää palvelua,ja apua vaivoihin.Eihän siellä tietysti ole kaikkia laitteita,mutta leikkauksiin ym muuhun olen käynyt Lahden Univetissa joka todella paljon edullisempi kuin Kouvolan. Kouvolassakin on Univetissa käyty,missä tehdään enemmän toimenpiteitä
varmuuden vuoksi, joten hintakin on sen mukainen,kerran oli oksennustauti,niin kuvattiin ym hinta 350eu,punkinpoisto silmäluomesta,en todella uskaltanut mennä sörkkimään,maksoi 85eu.Siili oli lomalla näinä kertoina.Polvileikkaus olisi maksanut 1250,00, Lahdessa alle 900,00, lääkkeiden kanssa.Siis mitä ihmettä.. Oksennustauti ja lasku 350€? Kyllä se kertoo jo lääkärin osaamisesta, tekeekö täysin turhia toimenpiteitä.. Minun koiralla oli vatsatauti, lääkäri antoi pahoinvointilääkepiikin ja kotiin antibioottia. Seuraavana päivänä koira oli huomattavasti paremmassa kunnossa. Ja hintaa tuli 76€, kyseessä yksityinen.
- 5678h
Eläinklinikka Siili on hyvä :)
- notosiili
Siilissä on Suomen ehdottomasti huonoin ja epäystävällisin asiakaspalvelu. En mene sinne koskaan.
- hukka3
Olet varmaan niitä jotka kirjoittaa napakoihin.Voihan sitä mollata ilman perusteitakin. Taitaa olla omasta käytöksestä kysymys.
- Anonyymi
Ainakin Evidensia Kouvolan eläinsairaalaa kannattaa välttää kaikin tavoin. Ylihintainen ja polttivat mm. kissan ja sen leikkaushaavat kuumalla föönillä leikkauksen jälkeen niin, että kissa oli monta viikkoa sen jälkeen Vantaalla teho-osastolla. https://www.elainsairaalat.com/hoitovirhe-evidensia-kouvola-elainsairaala/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913070Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607- 881431
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21179Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat391093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918