Kouvolan eläinlääkärit

information

Eli eläinlääkärisuosituksia/vältettäviä vastaanottoja kouvolassa???

8

1312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirallinen

Sykkeessä (nykyinen Animagi Kouvola?) monipuoliset, hyvät palvelut. Siistit tilat ja yleensä ystävällinen palvelu. Kallis, mutta ei kuulemma kallein.

Anjalassa Pajulahti kuuluu olevan niin arvostettu, että kauempaakin tulee porukkaa. Tilat tosi pienet, ja ehkä sen pienuuden takia likaisen oloiset. Kiireen takia äkillisesti sairastunut koiramme ei saanut siellä tarpeellista hoitoa, ja olisi kuulemma kuollut, ellemme olisi vieneet toiselle eläinlääkärille samana päivänä.

Nykyään käytämme koiramme Elimäellä kaupungin eläinlääkäreillä. Tilat ok, palvelu ystävällistä ja joustavaa, ja hyvin on sieltä tarvittavan hoidon saanut. Edullinen yksityisiin verrattuna tietenkin!

• kla forever

Kouvola Univet on hyvä, pystyvät vaativiinkiin operaatioihin. Peruspalvelut löytyy oikein mallikkaassa muodossa Iitin kunnaneläinlääkäriltä (aamuvastaanotto 8-9.30 muistaakseni) sekä elimäen eläinlääkäriltä, kuin myös helene Juolalta.
      Eläinklinikka Siiliä ja entistä eläinsairaala Sykettä en suosittele kenellekään.

• vsvsvsvsvs

En tiedä millä perusteella Eläinklikka Siiliä mollaat. Olen ollut asiakkaana yli kolme vuotta monta kertaa,koska minulle on sattunut kaksi koiraa jotka ovat tosi sairaita.
        Käynti kertoja on kerran kaksi kuukaudessa, olen saannut aina ystävällistä hyvää palvelua,ja apua vaivoihin.Eihän siellä tietysti ole kaikkia laitteita,mutta leikkauksiin ym muuhun olen käynyt Lahden Univetissa joka todella paljon edullisempi kuin Kouvolan. Kouvolassakin on Univetissa käyty,missä tehdään enemmän toimenpiteitä
        varmuuden vuoksi, joten hintakin on sen mukainen,kerran oli oksennustauti,niin kuvattiin ym hinta 350eu,punkinpoisto silmäluomesta,en todella uskaltanut mennä sörkkimään,maksoi 85eu.Siili oli lomalla näinä kertoina.Polvileikkaus olisi maksanut 1250,00, Lahdessa alle 900,00, lääkkeiden kanssa.

• kipale
        vsvsvsvsvs kirjoitti:

En tiedä millä perusteella Eläinklikka Siiliä mollaat. Olen ollut asiakkaana yli kolme vuotta monta kertaa,koska minulle on sattunut kaksi koiraa jotka ovat tosi sairaita.
        Käynti kertoja on kerran kaksi kuukaudessa, olen saannut aina ystävällistä hyvää palvelua,ja apua vaivoihin.Eihän siellä tietysti ole kaikkia laitteita,mutta leikkauksiin ym muuhun olen käynyt Lahden Univetissa joka todella paljon edullisempi kuin Kouvolan. Kouvolassakin on Univetissa käyty,missä tehdään enemmän toimenpiteitä
        varmuuden vuoksi, joten hintakin on sen mukainen,kerran oli oksennustauti,niin kuvattiin ym hinta 350eu,punkinpoisto silmäluomesta,en todella uskaltanut mennä sörkkimään,maksoi 85eu.Siili oli lomalla näinä kertoina.Polvileikkaus olisi maksanut 1250,00, Lahdessa alle 900,00, lääkkeiden kanssa.

Siis mitä ihmettä.. Oksennustauti ja lasku 350€? Kyllä se kertoo jo lääkärin osaamisesta, tekeekö täysin turhia toimenpiteitä.. Minun koiralla oli vatsatauti, lääkäri antoi pahoinvointilääkepiikin ja kotiin antibioottia. Seuraavana päivänä koira oli huomattavasti paremmassa kunnossa. Ja hintaa tuli 76€, kyseessä yksityinen.

• 5678h

Eläinklinikka Siili on hyvä :)

• notosiili

Siilissä on Suomen ehdottomasti huonoin ja epäystävällisin asiakaspalvelu. En mene sinne koskaan.

• hukka3

Olet varmaan niitä jotka kirjoittaa napakoihin.Voihan sitä mollata ilman perusteitakin. Taitaa olla omasta käytöksestä kysymys.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      273
      2495
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      9
      1589
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      50
      1506
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1387
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe