Saunalahti kusettaa?

NoPerskale

Kerran puhelinmyyjä soitti saunalahdelta ja ikinä en ole mitään puhelin myynnistä ostanut, joten piruuttaan olin puhelinmyyjälle töykeä :)

No kuiteskin myyjä sanoi että hän voi pistää 14 päivän kokeiluajalla olevan 3g mokkulan ja saa testailla nopeuksia ja palauttaa, jos ei tähän ole tyytyväinen. Myyjä painotti todella paljon, että ei maksa mitään

No, mokkulahan kilahti postiin. Silloin kun olin avaamassa perehdyin vastille pakettiin niin siinä sanottiin, että jotain tyyliin "aukaistu paketti on ostopäätös".

Joten mikä tämän jutun idea on Herra Saunalahti? No en tietenkään avannut pakettia, vein sen soneran poikien myymälään ja haistatin niille

3

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Normaalisti luottokaupalla olevissa laitteissa palautusoikeus raukeaa, jos paketti avataan ja otetaan käyttöön. Mikäli tilauksen yhteydessä on sovittu jotain erikoisehtoja, nämä tietysti ovat sitten pitäviä. Normaalisti näistä erityisehdoista on kirjattu erikseen tieto järjestelmäämme.

Tarkempaa keskustelua Saunalahden tuotteista löytyy Palstalta, http://palsta.saunalahti.fi

Teemu / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• Kuluttajansuojalain mukaan etämyynnissä asiakas saa kokeilla laitetta. Kokeilu on muuta kuin laitteen katselua. Ei autoakaan koeajeta katsomalla ulkoa sitä.

• no fuckups

miksi v...tuilit puhelinmyyjälle...

hänhän toimitti sulle hyvän paketin.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe