En tiedä onko nyt oikea palsta, joten toivoisin asiallisia ja ymmärtäviä kommentteja, ja neuvoja.
Olen 30v nainen ja ongelmakseni on huonojen parisuhteiden jälkeen muotoutunut pelko seksiin. Koskaan miehet ei ole minua huomioinut (ainakaan tarpeeksi) ja seksi on tähän asti ollut aina vain suoritus jossa mies tyydyttää itensä..näin on ollut 16v asti, kellään ei ole aidosti koskaan kiinnostanut minun oloni siinä tilanteessa, enkä ole uskaltanut sanoakkaan kellekkään. Viimeisessä suhteessa seksillä kiristettiinkin minua, siitä tuli pahimmat haavat.
Nyt olen sitten tavannut miehen joka on saanut tämän ongelman pintaan, hän on kaikkea muuta mitä nuo muut miehet. Ongelma on siinä että alan pelätä jo sänkyyn menoa illalla, ja kun menen ja jos näyttää että mies alkaa minua lähestymään niin menen lukoon ja lamaannun, alkaa vähän inhottamaankin.
Tiedän että tämän miehen kans minun ei tarvitsisi pelätä mitään, hän saa oloni tuntumaan turvalliseksi ja eikä välttämättä ees tavoittele mitään seksiä..saattaa vaikka hyväillä sen takia että haluaa mulle tehdä hyvän olon.
Kertokaa kanssasisaret! miten alkaisin "hoitamaan" tätä ongelmaa. On stressaavaa ja surullista kun vihdoin voisin kokea jotain ihanaa..mitä en ole koskaan kokenut kenenkään kans. Sitte rafleksinomaisesti reakoin näin :'(
Seksi pelottaa..lamaannun
6
141
Vastaukset
- sexguru
anna mennä vain! En parempaa neuvoa voi antaa ja nautisskele kaikein aistein =)
Sydämeni pohjasta toivotan ihania seksikokemuksia miehen kanssa jonka tunnet arvoiseksesi. Antaudu nautinnoille ja saat enemmän kuin uskallat toivoa! Täysin rinnoin vain täyttymystä kohti, turhaille ajatuksille hatkat ja nautintosi on taattu! - nainen ggrtbhtg
Kuulostaa siltä, että olet ollut yhdessä miesten kanssa, joita kohtaan et tunne intohimoa. Ei kaikkia voi haluta, vaikka he olisivat muuten kuinka kivoja imisiä tahansa. Onkohan nykyinenkään seksuaalisesti sinulle oikea? Mainitset upeana plussana, että hän jopa hyväilee sinua, ihan kuin se olisi jotain ihmeellistä ja poikkeuksellista. Sehän nyt on minimivaatimus. Parisuhteessa pitäisi olla sellaisen kanssa, joka paitsi kunnioittaa ja haluaa antaa nautintoa toiselle, myös vetää toista puoleensa fyysisesti. Kuulostaa, että et tunne halua miestäsi kohtaan. Miksi ihmeessä olet suhteessa hänen kanssaan?
Pitäisikö sinun ensin etsiä itseäsi ja seksuaalisuuttasi yksin, oman käden ja omien fantasioiden kautta ja vasta sitten kun tiedät mistä pidät, lähteä kokeilemaan hommaa eri miesten kanssa. Vain siten voit löytää siinä mielessä sinulle sopivan miehen. En itse pystyisi olemaan miehen kanssa, jos joka ilta sänkyyn meno ahdisrtaisi, sehän olisi aivan järkyttävää.
Olet vain joutunut hyväksikäytetyksi niin pitkään, että olet ilmeisetsi jotenkin kaodttanut kosketuksen itseesi ja siihen, mitä on normaali vaatia läheiseltä ihmissuhteelta, missä ovat sinun rajasi. Onko nykyinen miehesi sinusta sytyttävä sängyn ulkopuolella? Kun olette lähekkäin ja kosketatte toisianne ihan vaikka okapäästä tms, niin alkavatko pikkuhoususi kostua, vai onko se pikemminkin kaverillinen tai sisarellinen tunne? - laiska mies aviossa
Suosittelen sooloseksiä,siinä ei tarvi pelätä mitään.Itse olen jo vuosia harrastanut kumppanin kanssa melkein aina sooloillaan,joskus sooloillaan toisillemme orkut.tosi harvoin yhdyntää enää..ehkä kerran kuussa
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288692329896.html?pos=ok-nln - tuco.
No jos kerran nuo miehet ovat vain tyydyttäneet itsensä sinuun, niin miksi sinä et ole tehnyt samoin? Makaatko vain lahnana ja odotat, että mies tekee kaiken?
Voit ottaa vaikka vibran mukaan panoon ja käytät sitä samalla kun mies panee esim takaa. Tai esileikeissä.. Seh kun ei ihmisillä ole lainkaan omaa tahtoa ja otetaan ensimmäinen vastaantulija vaikkei oo yhtään kemiaa olemassa. - Perussyy......
Uskallat kirjoittaa nettiin. Mitä jos koettaisit puhua miehelle asiasta oikeilla sanoilla? Mörkö kutistuu, kun sen kuvailee esiin. Jos ei auta, niin sitten asiaa voisi käsitellä terapiassa.
Tietyssä mielessä on hälyttävää, jos ihminen vetää aina puoleensa tietyntyyppisiä ihmisiä ja jos ihmissuteet ovat aina aloittajaa alistavia. Eli sinussa on joku heikkous, joka vetää tiettyä ihmistyyppiä puoleensa. Asialle pitäisi tehdä jotain. Ehkä pääset asian yli itsekin, ja uusi partneri on toista tyyppiä. Järjevää voisi olla kuitenkin käydä asiaa läpi psykologin tai psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa."Uskallat kirjoittaa nettiin. Mitä jos koettaisit puhua miehelle asiasta oikeilla sanoilla?"
Ulkopuolisena emme koe toisten ihmisten ongelmia todellisina. Uskon että aloittajalle on ollut pieni kynnys kirjoittaa tänne, mutta ongelmasta keskusteleminen miehensä kanssa on täydellisesti lukittu. En edes usko että keskusteleminen oman partnerin kanssa toisi positiivista ratkaisua. Aloittajan ongelma on hänen henkilökohtainen ongelmansa, johon ratkaisu voisi löytyä ulkopuoliselta ammattiauttajalta. tästä olemme samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206