onko kenellekkään jäänyt volvo v70 d5 vm 2003 mallisen takakontin suojaverho tai mikä kangas se nyt onkaan,
suijaverho
17
229
Vastaukset
- Koksam
Minulle on jäänyt.
- makekiko
koksam,,, paljo pyydät ja mikä kiinnikkeiden välinen leveys
- Koksam
makekiko kirjoitti:
koksam,,, paljo pyydät ja mikä kiinnikkeiden välinen leveys
Se on peräisin V70 vm.2002 eli käy sinullekkin. Mikä on mailisi?
- makekiko
Koksam kirjoitti:
Se on peräisin V70 vm.2002 eli käy sinullekkin. Mikä on mailisi?
v70d5 vm 2003 paljo hintaa pidät sillä
- Vinkkiä
Tiedusteleppa virallisella Volvo foorumilla osia myyvältä GHOST nimimerkkiä käyttävältä tuota osaa voi nimittäin löytyä,häneltä ostin itsekkin.
- Kokemusta on.
Ghost myy osia liian kalliilla hinnalla. Häneltä ei kannata ostaa mitään.
- Itkin-Kitkin
Tässäpä esimerkkiä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=28269.0;topicseen
Hän saa noita osia ilmaiseksi kavereiltaan Ruotsista. Jos myisi inhimillisellä hinnalla, ne menisivät kaupaksi paljon nopeammin.
Itse olet itkijä. Kauppa ei käy kun myy, anteeksi siis yrittää myydä liian kalliilla. - Paskankopuhuja??????
Itkin-Kitkin kirjoitti:
Tässäpä esimerkkiä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=28269.0;topicseen
Hän saa noita osia ilmaiseksi kavereiltaan Ruotsista. Jos myisi inhimillisellä hinnalla, ne menisivät kaupaksi paljon nopeammin.
Itse olet itkijä. Kauppa ei käy kun myy, anteeksi siis yrittää myydä liian kalliilla.Mistäs sinä tuollastapaskaa keksit pistäppä faktaa äläkä Esson-baarin juttuja huutele.
- Itkijät asialla.
Eipä sieltä perseaukisen kannata ostaa osta sitten Volvon liikkeestä.Esim. Autovahinkokeskus ei myy sen halvemmalla ja nämä GHOST:illa olevat osat on kunnossa jos ei niin mainitaan jo myynitiesitteessä.Ainahan näitä vinkujia on jotka itkee jos ei muuta niin hinnasta jos jostain saat ilmaiseksi ota sieltä mutta veikkaan että ei ole siisti ym:ta.
- osia
purku.net löytyy edullisia volvon osia..
- makekiko
eipä löytynyt mitää purkunetistä
- Kahoppa
Katsoppa sitten autovahinkokeskuksen sivuilta.
- makekko
ei löytynnä sieltäkää,,tuo koksam see sanoi että sillä ois se mitä etin mutta eipä se ole ottanu mitää yhteyttä .))
- Kahoppa+mieti
makekko kirjoitti:
ei löytynnä sieltäkää,,tuo koksam see sanoi että sillä ois se mitä etin mutta eipä se ole ottanu mitää yhteyttä .))
Muistelen kun itse ostin GHOST henkilöltä hinta oli n.140€ en tiedä onko sulle liian kallis mutta itse olen ollut tyytyväinen.Huomioitava myös onko myyjä rehellinen ja sillä ei ole merkitystä mistä saa tavaransa ainakaan ei ole varastettua.
- Koksam
makekko kirjoitti:
Mikä on sinun sähköposti?
- makeki
juu aika kalliita näkyi olevan vanhat osat tuolla ghostilla,,ei ihme ettei mene kaupaksi,u,usia saa varmaan lähes samaan hintaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822