Eilen mies tappoi naisen petäsmäessä viiltäen kurkun auki muijalta.
Lehdistö ei kuitenkaan kerro mitään entisen kirjaston yläpuolella tapahtuneesta veriteosta!?
Petäsmäen tappo
20
3540
Vastaukset
- INFOO
?
- serloc
Tutkinta ilmeisesti niin pahasti kesken,ettei poliisi kerro mitään medialle. Pirkon tuvalla vaan arvaillaan ja ollaan tietävinään!?
- kyrly
Tappo. Korkeintaan puoli vuotta ehdollista.
- ei se mies ole
Raaka teko ja munat pois äijältä!
- Perin outoa!?
Veljeksistä toinen syyllistyi törkeään hengenriistoon mutta asiasta ei edes paikallislehdissä uutisoitu!?
- kuka??
Kuka oli?
- Petäsmäkinen
Ei kukaan tai pikku-ukot.
Juoru on perätön. - juice 22
Olitko mertsi
- yrjö
Mertsi se oli
- kuka muu muka
Kuka Mertsi?
- Eipä ollut
Ei ollut silmäpuoli Mertsi vaan ihan valkolaisnarkki.
- manny
Olitko lännenrannan veljet
- jof
manny kirjoitti:
Olitko lännenrannan veljet
Olivat
- &&&&&&&
jof kirjoitti:
Olivat
Petäsmäessä on muutenkin omituista väkeä on mustalaisia ja juoppoa
- Anonyymi
Oli oli mun iskän vanha kaveri ja se kyl tietää et se kyl on narkkari ja kuoli tänä vuonna huumeisii
- vanha juoppo
turha jauhaa paskaa kun ei asioista mitään tiedä
- Höpö höpö
Siis mikä tää uutinen oli? Jonkun sairaan päiväuni, vai. Mitäänhän ei ole tapahtunut.
- hajaantukaa
Noniin se siitä sitten.
- vanha juoppo
hatusta vedetty vedätys. jos haluatte varmaa tietoa raision alan porukoista, kysykää minulta.palaver is pätynyt.
- Anonyymi
Tekijä oli mun iskän vanha kaveri ja kuoli tänä vuonna huumeisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809