Ei muka ulkoseksiä Helsingissä?

Kesä ja hormonit

Jostain paikallislehdestä näin jutun ihan parin päivän sisällä, jonka mukaan olisi lähinnä urbaanilegenda seksin harrastaminen julkisilla paikoilla (Helsingissä). Harvempi sitä tieten tahtoen hakeutuu toisten näkyville, mikä varmaan vaikeuttaa tilastojen pitämistä. Itse olen harrastanut autossa ja puistoissa ja koetettu uimarannoillakin. Varmaan suurin osa ihmisistä on harrastanut seksiä ulkona. Ei Helsinki niin eri asia ole kuin joku lande.

3

1791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100 - orgasmia

No vaasankadulla sisäpihalla - annoin nuolla pilluani.

• pan2

Panin blondia töölönlahdenrannlla rautatien varressa. oli märkä posliini pillu,ensin nuoli pillun märäksi !

• sain

Pukeuduin eilen kotona naisten mohair paitaan,kaulahuiviin ja laitoin tumput housuihini toisen kiin että muna oli lapasen peukalo osassa. No hetken käveltyäni tuli vastaan alkavassa metsässä 40 nainen kun huomasi minun vaatetukseni ja ihmetteli munalla täytettyä lapasta joka pilkoitti housuista ulkona, olihan siinä vielä huivi laitettu niin että kerää oikein huomiota. No nainen pysähtyi katsomaan minua ja kysyi mikä on ongelmani niin vastasin että hanskan haluaisin no nainen tähän vastasi että onnistuu jos toteuttaisin hänen vaatimuksensa no päätin ryhtyä leikkiin kun itse kerjäsin. Nainen otti kädestäni kiinni ja vei syvemmälle metsään hän käski mennä polvilleen ja nuolla hänen hikistä ja karvaista pilluaan. No hetken nuoltuani nainen käski myös nuolla persereikää ja samalla hieroin klitorista kun nainen oli tullut niin luulin että oli minun vuoroni ja niin olikin mutta nainen sanoi että haluaa laittaa kepin pyllyyni eikä hän kyllä paljoa kysellyt lupaa ennen kuin survaisi kepin sisääni. No siinä keppi pyllyssä ilman takkia muna pystyssä metsässä tuntemattoman naisen käskytyksessä petyin sitten kun nainen sitoi käteni selän taakseni ja sanoi että seuraa häntä. No lähdimme kävelemään kohti naisen asuntoa ja asunnossa sitten alkoi tapahtua kun nainen sitoi minut häpeä paaluun. Siellä minä sitten pylly pystyssä olin ja ihmettelin kun nainen ***** minua suuhun ja pyllyyn trap onilla. Aikaa kului varmaan noin 3-4 tuntia kun hän siinä minua ***** käski nuolla hänelle varmaan noin 20orkkua. Viimein hän päästi minut irti ja kysyin paikat sattuen sitä runkkuani niin nainen vastasi että nyt runkkaat itsellesi 5 orgasmia ja hän istuu edessäni karvainen ***** paljaana. Siinä sitten runkatessani nainen ***** minua välillä dildolla suuhun ja levitteli omi spermojani naamalleni jouduin muös nuolemaan naisen sormia joilla sormitti minua itseään pyllyy. Nainen sanoi että en pääse pois jos en lupaudu hänen huoraksi jatkossakin kun oli kuvannut tämän session. Eikai siinä sitten muuta vaihtoehtoa ole kuin lupautua. Huomenna olisi kuulemma paljon rankempaa touhua luvassa sanoi nainen. Tämän päiväinen oli vasta kuulemma ollut alku lämmittelyä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe