Ei muka ulkoseksiä Helsingissä?

Kesä ja hormonit

Jostain paikallislehdestä näin jutun ihan parin päivän sisällä, jonka mukaan olisi lähinnä urbaanilegenda seksin harrastaminen julkisilla paikoilla (Helsingissä). Harvempi sitä tieten tahtoen hakeutuu toisten näkyville, mikä varmaan vaikeuttaa tilastojen pitämistä. Itse olen harrastanut autossa ja puistoissa ja koetettu uimarannoillakin. Varmaan suurin osa ihmisistä on harrastanut seksiä ulkona. Ei Helsinki niin eri asia ole kuin joku lande.

3

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100 - orgasmia

      No vaasankadulla sisäpihalla - annoin nuolla pilluani.

    • pan2

      Panin blondia töölönlahdenrannlla rautatien varressa. oli märkä posliini pillu,ensin nuoli pillun märäksi !

    • sain

      Pukeuduin eilen kotona naisten mohair paitaan,kaulahuiviin ja laitoin tumput housuihini toisen kiin että muna oli lapasen peukalo osassa. No hetken käveltyäni tuli vastaan alkavassa metsässä 40 nainen kun huomasi minun vaatetukseni ja ihmetteli munalla täytettyä lapasta joka pilkoitti housuista ulkona, olihan siinä vielä huivi laitettu niin että kerää oikein huomiota. No nainen pysähtyi katsomaan minua ja kysyi mikä on ongelmani niin vastasin että hanskan haluaisin no nainen tähän vastasi että onnistuu jos toteuttaisin hänen vaatimuksensa no päätin ryhtyä leikkiin kun itse kerjäsin. Nainen otti kädestäni kiinni ja vei syvemmälle metsään hän käski mennä polvilleen ja nuolla hänen hikistä ja karvaista pilluaan. No hetken nuoltuani nainen käski myös nuolla persereikää ja samalla hieroin klitorista kun nainen oli tullut niin luulin että oli minun vuoroni ja niin olikin mutta nainen sanoi että haluaa laittaa kepin pyllyyni eikä hän kyllä paljoa kysellyt lupaa ennen kuin survaisi kepin sisääni. No siinä keppi pyllyssä ilman takkia muna pystyssä metsässä tuntemattoman naisen käskytyksessä petyin sitten kun nainen sitoi käteni selän taakseni ja sanoi että seuraa häntä. No lähdimme kävelemään kohti naisen asuntoa ja asunnossa sitten alkoi tapahtua kun nainen sitoi minut häpeä paaluun. Siellä minä sitten pylly pystyssä olin ja ihmettelin kun nainen ***** minua suuhun ja pyllyyn trap onilla. Aikaa kului varmaan noin 3-4 tuntia kun hän siinä minua ***** käski nuolla hänelle varmaan noin 20orkkua. Viimein hän päästi minut irti ja kysyin paikat sattuen sitä runkkuani niin nainen vastasi että nyt runkkaat itsellesi 5 orgasmia ja hän istuu edessäni karvainen ***** paljaana. Siinä sitten runkatessani nainen ***** minua välillä dildolla suuhun ja levitteli omi spermojani naamalleni jouduin muös nuolemaan naisen sormia joilla sormitti minua itseään pyllyy. Nainen sanoi että en pääse pois jos en lupaudu hänen huoraksi jatkossakin kun oli kuvannut tämän session. Eikai siinä sitten muuta vaihtoehtoa ole kuin lupautua. Huomenna olisi kuulemma paljon rankempaa touhua luvassa sanoi nainen. Tämän päiväinen oli vasta kuulemma ollut alku lämmittelyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe