Hei
Tietääkö joku täällä, että jos poistan FB-tilini joksikin aikaa ja sitten palaan Faceen, niin tuleeko niille kavereille, jotka oli poistettaessa kaverilistallani, ilmoitus siitä, että olen palannut faceen ?
Facebook tilin poistaminen ja palaaminen
face3
4
125
Vastaukset
- Sparrow
Ei tuu.
- kuusitoistaplus kolm
Oho, joku vastasi , kiitokset! Ei kyllä voi koskaan olla varma, mitä toi FB tekee.
face3- iågakä'hs
Ei mulle ainakaan kukaan tullut sanomaan paluun jälkeen mitään, ennenkuin itse postasin yks kaks tulleeni takaisin.
Ellei sitten kaverilistalla erittäin näy että käyttäjä on joko Poissa, tai Ei ole enää kavereissa.
- dfgrthyjikopö0
Poista ne kaverit listaltasi, ennenkuin poistat tilin.
Pura sieltä kuvat ja kaikki irtosälä ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200