yksin, kaksin vai kimpassa?

Vaeltaako kukaan yksin? Jos haluaisi vaeltaa ryhmässä niin syntyykö ne kaveri porukan pohjalta vai missä niitä kootaan?

7

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaelluksen idea..

on oikeastaan yksinvaellus.Porukoissa sitä enimmäkseen litkitään kaljaa osuuskaupan nurkalla.Jos porukka on rehti ja hyvä niin sitten voi pieni porukkakin onnistua mutta vain pieni

• yksin2

Yksin aattelin tässä kesällä lähteä. Oikeestaan ensimmäistä kertaa kunnolla vaeltamaan useaksi päiväksi.

• ota ruokaa..

riittävästi kävely kuluttaa kaloreja.Aluksi lyhyempi lenkki niin kokemus kasvaa

• lalala2

Yksin tai enintään koira matkaan. Johan sitä viime kesänä tuli nähtyä, että vaikka yksin lähti niin melkein liiaksi asti oli ihmisseuraa silti reitillä...

Seurasta oo kun harmia.

• patikoija77

Yksinään. Saa olla rauhassa, itse valita reitit ja matkanopeuden, ei ole riippuvainen kestään eikä kukaan ole riippuvainen sinusta. Joskus myös muutaman kaverin kanssa (2-3 henkilöä max).

• Itä-Suomi_nainen

Yksin olen pikkureissuja tehnyt. En ole saanut/löytänyt/kunnolla etsinyt samanhenkistä kaveria. Kiva olisi jos löytyisi aikuisista vaellusporukka (35-55 miehiä ja naisia) harrastamaan yhdessä.

• Joonatan vaan

Muistelisin muutaman vuoden takaa kun vaelsin didnin kautta pitsukselle sieltä somasjärvelle ja kiinan muuria meekon kautta kohti kilpparia. Porukassa oli yksi joka valitti kaikesta kengistä, rakasta jnee. Meille oli varattu tupa saarijärveltä. Jäin porukasta ja päätin lähteä samantien kilpisjärvelle. En ole koskaan nauttinut vaeltamisesta niin kuin silloin kun sain mennä omaa vauhtia kuuntelematta valituksia. Tänä kesänä menen yksin kilpparin maastoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe