yliaktiivisia kiikareiden myyjiä taas liikkeellä!
Kesä tullut Keski-Suomeen:
7
241
Vastaukset
- Ohjeistusta?
Yliaktiivisesta passiiviseksi. Jos kohdalle osuu, niin anna turpaan niin, että tukka lähtee. Lelukiikarit voi laittaa verkonpainoksi.
- nähty on!!
Ajelivat kermen värisellä pakettiautolla pvesi . varmaankin oman maansa mustilaisia ovat. ( rikollisia)??
- Sauli laita rajatkii
Harmi ku rajamme ovat auki kaikenkarvaisille kriminaalin pompannapeille.
- Schengen sucks!
Pihtiputaalla hatunoston arvoista toimintaa! Sopisi nähdä muuallakin yhtä suoraviivaista menettelyä ulkomaalaisrikollisuuden kitkemiseksi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012110116277643_uu.shtml
- mamut kotiinsa.
Pihtiputtaan malli toimii tavallaan.
- ojaankaato
Ihmiset eivät ole oppineet mitä sana ei merkitsee , se pitää vielä neuvoa nyrkillä silmään tyyliin . Samoin näille keskariaan nosteleville kundeille , äijä kiini ja sormelle lähtö niin ei nouse toiste . Siinä oppi menee perille .
- samoilla seuduilla
No niin näkyy saapuneen lompakkovarkaatkin :(
Liekkö samaa sakkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003