vittu et ärsyttää nään lemin tuulen

kaverien kesken ollaa olevinaa saatanan kovia mut yksinää täysiä paskahousuja.. ostakaa joku kesämekot joka ikiselle lemin äijälle kesämekot
19602
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

sie tule tänne lpr huutelee saatana vinkuheinä!!! mie en tarvii kavereita tappeluihin ja sitä paitsi ne on jo siinä vaiheessa sammuneet tai kuolleet!!!

Äänestä
  • no kerroppa paikka tuulen nussima. koitetaa kumpi häviää

Äänestä

• oke????????? kirjoitti:

no kerroppa paikka tuulen nussima. koitetaa kumpi häviää

Lemiläisten keskipituus on 159 cm siis "miesten"
    oiskohan sisäsiittoisuudella asiassa tekemistä.

Äänestä

• herkumpiserkumpi. kirjoitti:

heh mitä veikkaat??hehe perseeseen panioita kaikki lemiläiset niin kututut miehet. sitte pullistelee lprässä mite kovia kuvittelee olevasa vaikka on yhtä löysiä paskahousuja kun LEHMÄNPASKA

Äänestä

• herkumpiserkumpi. kirjoitti:

sisäsiittoisuudella ja pienmunasuudella. eihän nää äijät ymmärrä kun ruskeanreijän päälle

Äänestä

• hyllytnotkuu kirjoitti:

sisäsiittoisuudella ja pienmunasuudella. eihän nää äijät ymmärrä kun ruskeanreijän päälle

Mikä ihmeen ketju tää on, mollataan lemin miehiä.

Ainahan se on ollut tiedossa mitä ne on, nuijaa peräkammarinpojua.

Äänestä

• omituista jutskia kirjoitti:

Mikä ihmeen ketju tää on, mollataan lemin miehiä.

Ainahan se on ollut tiedossa mitä ne on, nuijaa peräkammarinpojua.

Meän tätä ymmärä ensikeä. Ainha ne kyll o lappielaist jotai känisneä. Mukomat rieskaperseet.

Äänestä

Ainahan tappelu kaverin tarvii. Eihän sitä yksin kun sooloseksiä.

Äänestä

Miksi pitäisikään olla kova?

Äänestä

no nii vitun !!! tuulennussima luuletko et olen Lemiltä?? ime nyt munaas jo

Äänestä
  • ime ite lemiläine

Äänestä

sisäsiittosia narsisti homoja on lemin miehet.. porukassa ollaa kovia (isän äidin suvunmielestä) mut yksinää luikitaa livohkaa..

Äänestä
  • Kyl on kavereil kovat uho jutut.

Itse olen Lemiltä kotoisin asunu Lpr.kin. Sukua en ole koskaan avuksi huutanu, enkä tarvinnu.

Homo oon, siin oot oikeessa, saattaa olla et Lemiltä lähteny useampikin homo, mut veikkaan et Lpr,sta löytyy suhteessa enemmän.
    Narsistin en ole. Mitä tulee hameeseen kyl miulle kelpaa, Kesällä vilpoinen päällä ja tuulettuu hyvin.

Äänestä

Lappee toriha on täys lemin miehii, iha hyvä munasia kuulema.

Äänestä
  • Vai on kaverilla hyvät munat, kehuu ns lemin mies. Sillä lailla.

Äänestä

sillä lailla taas onko lemiläisilllä taas tekemisen puute? vai mikä on ? eikö mekko sovi enää päälle? vittu mie leivon teitä TURPAANNNNNN

Äänestä

mitä tekköö lemin homo mies??no vetää mekon päälle ja menee ruotsalaisille pyllistää jos sais metriparrua perseeseen.

Äänestä

Mikäs siuta ärsyttää,,jos et et pysty miujaas hoiteleen,,mie sitä jo muutaman vuoden hoidellut,,kiva tyttö se on....

Äänestä

ohimennen sitä potturiviä oon vilkassu ja en kyllä kauheesti menis kehumaan näölla enkä tavoilla... rehellisesti sanottuna!
Kuullutkin olen yhtä ja toista .joissa em henkilöistä käytettty eniten adjektiiveja pieni ja pikanen . . . että semmosta on lemin "laatu "

Äänestä

Kommentoi aloitusta

naimat vinkuheinat kirjoitti:

kaverien kesken ollaa olevinaa saatanan kovia mut yksinää täysiä paskahousuja.. ostakaa joku kesämekot joka ikiselle lemin äijälle kesämekot

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu