kaverien kesken ollaa olevinaa saatanan kovia mut yksinää täysiä paskahousuja.. ostakaa joku kesämekot joka ikiselle lemin äijälle kesämekot
vittu et ärsyttää nään lemin tuulen
19
525
Vastaukset
- jr12
sie tule tänne lpr huutelee saatana vinkuheinä!!! mie en tarvii kavereita tappeluihin ja sitä paitsi ne on jo siinä vaiheessa sammuneet tai kuolleet!!!
- oke?????????
no kerroppa paikka tuulen nussima. koitetaa kumpi häviää
- herkumpiserkumpi.
oke????????? kirjoitti:
no kerroppa paikka tuulen nussima. koitetaa kumpi häviää
Lemiläisten keskipituus on 159 cm siis "miesten"
oiskohan sisäsiittoisuudella asiassa tekemistä. - hehehehehehehehehehe
herkumpiserkumpi. kirjoitti:
oiskohan sisäsiittoisuudella asiassa tekemistä.heh mitä veikkaat??hehe perseeseen panioita kaikki lemiläiset niin kututut miehet. sitte pullistelee lprässä mite kovia kuvittelee olevasa vaikka on yhtä löysiä paskahousuja kun LEHMÄNPASKA
- hyllytnotkuu
herkumpiserkumpi. kirjoitti:
oiskohan sisäsiittoisuudella asiassa tekemistä.sisäsiittoisuudella ja pienmunasuudella. eihän nää äijät ymmärrä kun ruskeanreijän päälle
- omituista jutskia
hyllytnotkuu kirjoitti:
sisäsiittoisuudella ja pienmunasuudella. eihän nää äijät ymmärrä kun ruskeanreijän päälle
Mikä ihmeen ketju tää on, mollataan lemin miehiä.
Ainahan se on ollut tiedossa mitä ne on, nuijaa peräkammarinpojua. - meä
omituista jutskia kirjoitti:
Mikä ihmeen ketju tää on, mollataan lemin miehiä.
Ainahan se on ollut tiedossa mitä ne on, nuijaa peräkammarinpojua.Meän tätä ymmärä ensikeä. Ainha ne kyll o lappielaist jotai känisneä. Mukomat rieskaperseet.
- omatuntu
Ainahan tappelu kaverin tarvii. Eihän sitä yksin kun sooloseksiä.
- Pe hmo
Miksi pitäisikään olla kova?
- jr12
no nii vitun !!! tuulennussima luuletko et olen Lemiltä?? ime nyt munaas jo
- omhep
ime ite lemiläine
- ei lemiä lprää
sisäsiittosia narsisti homoja on lemin miehet.. porukassa ollaa kovia (isän äidin suvunmielestä) mut yksinää luikitaa livohkaa..
- luzk
Kyl on kavereil kovat uho jutut.
Itse olen Lemiltä kotoisin asunu Lpr.kin. Sukua en ole koskaan avuksi huutanu, enkä tarvinnu.
Homo oon, siin oot oikeessa, saattaa olla et Lemiltä lähteny useampikin homo, mut veikkaan et Lpr,sta löytyy suhteessa enemmän.
Narsistin en ole. Mitä tulee hameeseen kyl miulle kelpaa, Kesällä vilpoinen päällä ja tuulettuu hyvin.
- lapsellisii ootta
Lappee toriha on täys lemin miehii, iha hyvä munasia kuulema.
- lailla sillä
Vai on kaverilla hyvät munat, kehuu ns lemin mies. Sillä lailla.
- jr12
sillä lailla taas onko lemiläisilllä taas tekemisen puute? vai mikä on ? eikö mekko sovi enää päälle? vittu mie leivon teitä TURPAANNNNNN
- hk sinine,vai naisil
mitä tekköö lemin homo mies??no vetää mekon päälle ja menee ruotsalaisille pyllistää jos sais metriparrua perseeseen.
- Kirkon mies
Mikäs siuta ärsyttää,,jos et et pysty miujaas hoiteleen,,mie sitä jo muutaman vuoden hoidellut,,kiva tyttö se on....
- voi raukkoja
ohimennen sitä potturiviä oon vilkassu ja en kyllä kauheesti menis kehumaan näölla enkä tavoilla... rehellisesti sanottuna!
Kuullutkin olen yhtä ja toista .joissa em henkilöistä käytettty eniten adjektiiveja pieni ja pikanen . . . että semmosta on lemin "laatu "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275055Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133048Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481139Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138924Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43889- 113836
- 37804
- 142733