Juu eli olen 13v poika Porista.
Noin joka toinen yö herään siihen että minulla on housuissani (ei paljon mutta jonkin verran) ripulia tai ainakin se on hieman nestemäistä, sitä ei tule niin paljon että sitä tulisi lakanoihin joten vaihdan boxerini ja vien aiemmat pyykkiin, mutta pesen ripulin niistä aiemmin. Tämä alkoi noin 2 viikkoa sitten.
En ole vielä sanonut tästä vanhemmilleni mitään koska se tuntuu niin nololta tiedättekö te mitä tämä on?
Ripuli yöllä auttakaa
4
1123
Vastaukset
- tätitantta
Sano ihmeessä vanhemmillesi. Kenelle vaan voi käydä niin. Menette yhdessä lääkärille. Keliakia? (viljat?), Laktoosi? maitopohjaiset ruoat ja juomat.
- mamma vaan
Ei se ole sen kummenpaa sanoa vanhemmille jos on mahavaivaa, Joskus voi olla jokin virus joka laittaa mahan löysälle.Pyydä vanhemmiltasi että ostaa maitohappokapseleita ja myös ripulilääkettä apteekista.Jos vaiva ei hellitä-sitten lääkärille.Mahavaivat ovat hyvin tyypillisiä lääkärissä käynnin aiheista,Rohkeasti vaan asiaa hoitamaan.
- 7yggvfr45
Ota 1 Imodium (apteekista) nukkumaan mennessä. Pitää mahan kurissa aamuun asti.
- ShaibaajatOnParhaita
Luuserit on ripulioijia. Jos sulla on ripulai niin se kuuluu syödä ruokaahan se on, ei saa hettää ruokaa pois. :/
Mulla ainaki toimii kakkakuuri, suosittelen kakkakuuria ripulinlämpimästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1196921Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam494624Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743714Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272794Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni292461Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221926Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001438Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191234Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on371042- 88898