kun katselee kaarinan virastotalon ympäristöä, niin mieleen tulee 70-luvun ostari. myös uudisrakentamisen osalta. kaarina haluaa pysyä itsenäisenä kaupunkina, mutta kaavoittaa itseään (keskusta) kuin isomman kaupungin lähiönä.
missä on se innovatiivinen ajattelu, jota kaupunki viljelee slouganeissaan? onko keskustan rakentaminen kiinni rakennusliikeiden mieltymyksistä, vai kaupungin "päättäjien" visioista?
hävettää olla kaarinalainen.
turun lähiö
3
132
Vastaukset
- joutonomi
maisemasta paskat jos homma toimii. mm. hammashuolto. terveys ennen materiaa
- Ex-turkul. onneks
Eihän vaan aloittaja haaveile sellaista innovatiivista ajattelua kuin Turussa? Rakennetaan kaikkea turhaa ja tästä syystä esim. erityiskouluihin ei saa palkata sijaisia ja kotisairaanhoidon taksoja korotetaan jatkuvasti.
Se kansanosa, joka tarttee tukea, jätetään hunningolle, jotta saadaan tehtyä hieno silta ja lasikatto sairaalaan. Vaikka olis koko keskusta täynnä kerrostaloja, mitä väliä jos ihmiset elää täällä ihmisarvoista elämää?- Kaarina N:o 1
Onneksi on tämä valinnan vapaus, eikä pakkoliitoksia, voi muuttaa Turkuun tai Kaarinaan, kumpi vaan tuntuu paremmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512