On se sääli, että enää ei uskalla uutta ostaa kuin sikaa säkissä. Itse olen odotellut 1.6 bensamallia, mutta ei nämä uutiset oikein rohkaise. Nyt olisi joukkokanne paikallaan jos valmistaja ja kauppias luistaa selvissä tapauksissa vastuustaan. Siis näissä jakopaan ongelmissa on typeryyden huippu hakea vikaa tiepinnotteista. Vika on autossa aina.
Briteissä uudessa Qashqaissa jakopääongelmia- takaisinkutsu
8
565
Vastaukset
- 4+12
renaultin moottori. ranskasta saa vain hyvää juustoa, viiniä ja patonki. ettekö te ikinä opi, capische!
- qashkuski
Seuraava vaihdokki ei ole Qashqai jos ei seuraavan kolmen vuoden aikana siihen saa Nissanin omaa moottoria.
Aika ihmeellistä kun 1.6 vaparia ei ole tarjolla vaihtoehdoksi jos ei halua turboa autoonsa. Luulen että aika moni nykyinen qashqain omistaja on uuden merkin etsinnässä tästä syystä.- Vaparimies
Juurikin näin. Toisaalta asiassa on se hyvä puoli, että vanhakoppasen 1,6 vaparin arvo säilyy todella hyvin, jos ei uutta ala saamaan muuta kuin turbona.
- Kfkkkk
Hondalta ttulee vezel puolentoistavuoden päästä.
Siinä on perinteinen 1.5 litran i-vtec moottori, vapaastihengittävä. Vaihtoehtoja muitakin on, ilman ranskanmoottoreita.- a-tuntija
Ranskassa tehdään hyviä moottoreita. Erityisesti dieselit ovat olleet hyviä. Samoin tämä 1.2 Clion kone on erinomainen. Turbo on ongelma jokaisessa merkissä. Lagunassa kesti 200tkm ja akseli poikki. BMW:ssä 100tkm.
- Kfkg.d
Ranskasta tulee kyllä hyviä diesel moottoreita koska siellä ostetaan valtaosa henkilöautoista dieselinä.
Bensakoneet ovat huonohkoja, välttäkää näitä.
Kassuun paras kone on 1.5l diesel.- Renukenu
Kyllä Renu tekee maailman parhaat moottorit, sanokaa mitä sanotte!
- taitaa olla parempi
Mitä onko parempi kuin Detroit diesel olsbomilessa ja toyon D4D ja vikavaagenin äänekäs nokivasara?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489