Lähisukuun tulossa lapsi, vaan huolta aiheuttaa..näetkö miten tässä käy?
Tuntijasi
2
52
Vastaukset
Hei
lapseen vaikuttaa lähinnä äidin suku, vahvasti. tarkoitan huolta, mitä he miettivät. toisinaan teeskentelevät.
lapsen vanhemmat eivät ole varsinaisesti yhdessä, tässä on rako. äidin puolelta tulee hankaluuksia, näen sen toistuvasti.
isän puolelta näen ärtymystä, mutta tervettä järkeä kuitenkin. asia hyväksytään niin kuin se on.
tämä näkyy niin sekavasti, että keskityn itse vauvaan. lapsi syntyy ajallaan ja muistuttaa isoäitiään. hän on vanha sielu. takana on kokemusta ja tietoa. tästä lapsesta käydään jonkinasteista kiistaa myöhemmin, en sano sitä mielelläni.
äidin suku on valmis vaikka mihin.
t. Keskiyö- Kiitän
Eli jos kerta näet että lapsi syntyy niin se on siis terve? Koska nämä vanhemmat eivät halua sairasta lasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834