lauantaibiisi...

Tämän biisin sanat sopinevat hyvin tänne palstallekkin, tämmösiä me kaikki ihmiset ollaan, niin uhrit, narsistit kuin hekin joilla ei tähän aiheeseen, narsismiin ole henk. koht. kosketusta...

Tämmösissä oltiin ennen narsistia ja tämmösiä ollaan hänen jälkeensäkin...

https://www.youtube.com/watch?v=dC4hqJ1Pkug

6

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Vielä tekee mieli laittaa juutuuppilinkkikin liittyen äsken käsittelemiini asioihin, vaikka otsikko on lauantaibiisi ja tänään on perjantai...

        Meistä itsekin kukin antaa laulujenkin sanoille oman merkityksensä, itse ajattelen tämän biisin kohdalla, että tämä joku tässä on nimenomaan se tekijä meissä itsessämme, joka pitää kiinni.....

        "Joku mua piteli siinä, se oli niin kamalan vahva, eikä se halunnut päästää irti. Melkein kuin lihaa ja verta, suurempi vuoria, merta, se sellaiseksi kasvoi mun päässä"

        Mutta oman elämän kulkunsa muuttaminen omilla valinnoillamme on mahdollista jos me itse niin haluamme...

        En ny tarkoita tuolla että pitäisi muuttua kokonaan toiseksi ihmiseksi vaan enemmänkin sitä että voimme omilla valinnoillamme vaikuttaa itseemme/omaan hyvinvointiimme ja elämämme kulkuun niin hyvässä kuin pahassa ja sitä kautta muuttua itsekin...löytää se rakkaus jota kaipaamme/tarvitsemme itsestämme...

        On olemassa sellainenkin sanonta, että muita ihmisiä voit vältellä, mutta itseäsi et pääse pakoon koskaan...

        Tarkoitan ny tällä, että meidän ihmisten olisi hyvä opetella tuntemaan itse itsemme ja hyväksyä itsemme sellaisena kuin me olemme...opetella rakastamaan itse itseämme...

        Niin ei enää tarvitse juosta itseään/omaa narsistisuttaankaan pakoon ja epätoivoisesti etsiä rakkautta itsemme ulkopuolelta/muilta ihmisiltä...Koska rakkaus/tunne ei löydy itsemme ulkopuolelta vaan sisältämme...

        "Mä valitsin juosta, koska luulin, etten osaisi muuta. En enää tunnista itseäni tuosta, se ihminen on jäänyt menneeseen aikaan."

        https://www.youtube.com/watch?v=6aVPVlKh0KA

        No joo, kaikenlaista ylevää mä tässä ny taas ..

        Mutta ny mun täytyy taas ryhdistäytyä ja tehdä sellainen valinta, joka ei aina ole niin mieluinen ja ryhtyä hieman siivoamaan, vaikka voi olla mukavampaa miettiä näitä syntyjä syviä....

        Mutta onneksi sataa vettä ettei tarvi mattoja sentäs ulos viedä, että eikun reipasta muusiikkia ja voluumit kaakkoon niin viikkosiivouskin sujuu reippaasti...


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Vielä tekee mieli laittaa juutuuppilinkkikin liittyen äsken käsittelemiini asioihin, vaikka otsikko on lauantaibiisi ja tänään on perjantai...

        Meistä itsekin kukin antaa laulujenkin sanoille oman merkityksensä, itse ajattelen tämän biisin kohdalla, että tämä joku tässä on nimenomaan se tekijä meissä itsessämme, joka pitää kiinni.....

        "Joku mua piteli siinä, se oli niin kamalan vahva, eikä se halunnut päästää irti. Melkein kuin lihaa ja verta, suurempi vuoria, merta, se sellaiseksi kasvoi mun päässä"

        Mutta oman elämän kulkunsa muuttaminen omilla valinnoillamme on mahdollista jos me itse niin haluamme...

        En ny tarkoita tuolla että pitäisi muuttua kokonaan toiseksi ihmiseksi vaan enemmänkin sitä että voimme omilla valinnoillamme vaikuttaa itseemme/omaan hyvinvointiimme ja elämämme kulkuun niin hyvässä kuin pahassa ja sitä kautta muuttua itsekin...löytää se rakkaus jota kaipaamme/tarvitsemme itsestämme...

        On olemassa sellainenkin sanonta, että muita ihmisiä voit vältellä, mutta itseäsi et pääse pakoon koskaan...

        Tarkoitan ny tällä, että meidän ihmisten olisi hyvä opetella tuntemaan itse itsemme ja hyväksyä itsemme sellaisena kuin me olemme...opetella rakastamaan itse itseämme...

        Niin ei enää tarvitse juosta itseään/omaa narsistisuttaankaan pakoon ja epätoivoisesti etsiä rakkautta itsemme ulkopuolelta/muilta ihmisiltä...Koska rakkaus/tunne ei löydy itsemme ulkopuolelta vaan sisältämme...

        "Mä valitsin juosta, koska luulin, etten osaisi muuta. En enää tunnista itseäni tuosta, se ihminen on jäänyt menneeseen aikaan."

        https://www.youtube.com/watch?v=6aVPVlKh0KA

        No joo, kaikenlaista ylevää mä tässä ny taas ..

        Mutta ny mun täytyy taas ryhdistäytyä ja tehdä sellainen valinta, joka ei aina ole niin mieluinen ja ryhtyä hieman siivoamaan, vaikka voi olla mukavampaa miettiä näitä syntyjä syviä....

        Mutta onneksi sataa vettä ettei tarvi mattoja sentäs ulos viedä, että eikun reipasta muusiikkia ja voluumit kaakkoon niin viikkosiivouskin sujuu reippaasti...

        Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille,
        täs aamukahvia juodes, törmäsin tämmöseenkin

        http://hidastaelamaa.fi/2014/06/30-asiaa-joita-ei-kannata-tehda-itselleen/
        ja ajattelin laittaa sen tännekin.

        Monet kohdat sopinevat näihin narsistitarinoihin, niin sille narsistiksi kutsutulle kuin itsensä uhriksi mieltävällekkin...

        Uutta ketjua en viittiny aloittaa, joten laitoin tähän jatkoksi, vaikkei biisistä ny olekkaan ny kyse ja päiväkin on maanantai...


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille,
        täs aamukahvia juodes, törmäsin tämmöseenkin

        http://hidastaelamaa.fi/2014/06/30-asiaa-joita-ei-kannata-tehda-itselleen/
        ja ajattelin laittaa sen tännekin.

        Monet kohdat sopinevat näihin narsistitarinoihin, niin sille narsistiksi kutsutulle kuin itsensä uhriksi mieltävällekkin...

        Uutta ketjua en viittiny aloittaa, joten laitoin tähän jatkoksi, vaikkei biisistä ny olekkaan ny kyse ja päiväkin on maanantai...

        Niin, oiskohan tänään taas biisin paikka, vaikka ei ole sen kummemmin perjantai kuin lauantaikaan...

        Kun mielestäni tätä se ihminen ja ihmisen elämä kuitenkin on ja tuonkin tosiasian hyväksymiseen pitäisi pyrkiä...

        http://www.youtube.com/watch?v=uZYHtRVqTDU

        Tuossa kun juutuupista tuon biisin hain, niin huvitti kun vieressä vilkkui "osuvasti"mainos kysyen, että etsitkö täydellistä kumppania

        Uskon ettei sellaista täältä ihmisten maailmasta koskaan löydy, että meidän ihmisten on joko tyytyminen siihen tavalliseen kumppaniin ja elämään tai vaihtoehtoisesti tuhlata elämämme jonkin sellaisen odottamiseen, jota ei ole olemassakaan...


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niin, oiskohan tänään taas biisin paikka, vaikka ei ole sen kummemmin perjantai kuin lauantaikaan...

        Kun mielestäni tätä se ihminen ja ihmisen elämä kuitenkin on ja tuonkin tosiasian hyväksymiseen pitäisi pyrkiä...

        http://www.youtube.com/watch?v=uZYHtRVqTDU

        Tuossa kun juutuupista tuon biisin hain, niin huvitti kun vieressä vilkkui "osuvasti"mainos kysyen, että etsitkö täydellistä kumppania

        Uskon ettei sellaista täältä ihmisten maailmasta koskaan löydy, että meidän ihmisten on joko tyytyminen siihen tavalliseen kumppaniin ja elämään tai vaihtoehtoisesti tuhlata elämämme jonkin sellaisen odottamiseen, jota ei ole olemassakaan...

        Lukiesani tuota toista keskustelua jossa " paarma narsistia puri" , tuli yhtäkkiä mieleen tämäkin biisi...

        http://www.youtube.com/watch?v=85z1Pxp6uwU

        Mukavaa lauantai ehtoota kaikille...


    • höäppäloolaxtmpx...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      183
      11017
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      143
      2078
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      242
      1387
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      1010
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      910
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      848
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      747
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      699
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      685
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      679
    Aihe