Miksi olen näin hemmetin ruma?

asdfgh5

Geenilotto ei oo suosinut yhtään. Isosisko on pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät ja huomattavasti paremmat piirteet äidin puolelta kuin minulla enkä voi olla vertaamatta itseäni siihen. Kuvat onnistuu siskolla aina, mutta mulla ei edes miljoonannen yrittämän jälkeen.

Kasvoissa tuntuu olevan kaikki pielessä ja vartalossa myös. Ehkä ne on symmetriset, mutta muodot sitten ei. Mulla on näkyvät ja leveät sieraimet edestä päin, vaikka en ihan porsas olekaan, ja kapeat huulet sekä ALASPÄIN näkyvästi vääntyvät suupielet. Puhumattakaan nyt pyöreistä piirteistä mitkä on melkein poikamaiset ja kellertävästä luustosta (näkyy hampaista)
Tykkään ehkä ainoastaan silmistäni. Ikinä en ole saanut kehuja keneltäkään ulkonäöstäni paitsi jotain söpöksi kehumista läheisiltä kavereilta ja äidiltä, mutta en ikinä muilta.

Vartaloa voin muokata mutta tän naaman kanssako pitäisi sitten elää loppuun asti? Tuntuu, että olen joka paikassa se ruma ankanpoikanen kun taas kavereissa ja luokkalaisissa tuntuu olevan jotain yleisesti viehättäviä piirteitä eikä ne jää yksin.
Ite en ole edes halannut ketään vaikka en näytä epävarmuuttani julkisesti, mutta toisaalta se taas vaikuttaa kans siihen lähestynkö ketään. En koe kelpaavani kellekkään.

15

3071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklöä6

      Itse olen huomannut, että enemmän merkitystä on persoonalla ja olemuksella kuin sillä miltä näyttää :) Hyväksy itsesi hyvine- ja huonoine, muutettavilla ja muuttumattomine puolinesi ja panosta persoonaasi jota ulkonäkösi vain korostaa. Mutta jos nyt ulkonäöllesi haluat jotain tehdä, niin kampaaja voi leikata hiuksesi tietynlaisesti kaventamaan kasvoja ja pitämistäsi silmistä voi hieman meikkaamalla saada huomionkiinnittäjän pois epämieluisista kasvonpiirteistä..

    • pepzi

      Niin jklöä6 on oikeassa, myös nenän voi meikata kapeammaksi ja muistakaa ihmiset ulkonäkö ei ole tärkein, tuossa äskeissä tekstissäni juuri kommentoin sitä, kuinka sisäiseti kaunis ihminen on paljon suurempi, kuin hyvännäköinen kusipää.

    • rumiöuuuuuss

      Sama... et ole yksin

    • Assh*e

      Se voi olla, että katsot omia kuvia kriittisemmin kuin muiden. Ulkonäkö ei kerro kaikkea, olet luultavasi muita lahjakkaampi muissa asioissa. En voi sanoa sinua rumaksi kun en ole nähnyt kuviasi ja tuskin sitä kuitenkaan olet :) Naiset ovat kauneimmillaan tietyssä iässä, toiset nuorena ja toiset vanhempina(riippuu geeneistä). Itsehän näytän perseenreijältä mutta elämä silti onnellista.

    • 7+10

      Olet jonkun silmissä varmasti maailman kaunein. Joskus muista erottuvat kasvonpiirteet voivat olla se syy miksi parisuhde kestää niin pitkän aikaa, kun samannäköisiä on niin harvassa. Älä siis huoli. Lisäksi luonne on kasvonpiirteitä tärkeämpi.

      • I agree;)

        Oon tosi yllättyny et teil ihmiset on näin samoi mielipiteitä mun kanssa:D en tykkää ku kaikki on nii pinnallisia


    • minävainnn

      Ulkonäkö voi itselleen olla suuri asia tuossa iässä. Mutta varmasti olet kaunis. Mieti vaikka ystävääsi joka käyttää meikkiä, hän ei usko näyttävänsä hyvältä. Mutta kaikissa on jotain kaunista. Siskojesi mielestä heidän omat kuvansa näyttävät erillaisilta kuin sinun mielestäsi. Ja itsetunto vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö. Joku kaunotar saattaa vain kettuilla kaikille, ei sellaista jaksa. Joku ajattelee ettei itsessään ole mitään hyvää. Ja ostaa kalliin kännykän jolla mahtailla ulkonäkönsä sijasta.

    • Jokukampela

      Muistakaa että jos ei vertaa muihin niin voi saada hyvän itsetunnon. Ja hyvä itsetunto ei näy, mut sen tuntee ku hyväitsetuntoinen ihminen seisoo vieressä. Ja se välittää sanatonta viestiä siitä kuinka kauniina se itteään pitää ja se saa muutki uskomaan sen kauniiks. Uskokaa pois! Ja hyvän itsetunnon saamiseen varmaan käy joku myös tanssi tai muu liikunta ku nenä päähän.

    • Onni768

      Olet kaunisvaikka olet ruma. Olet kaunis usko rumuuteen.!

    • Joni W

      Varmaan liioittelet nyt! Vaikea sanoa mitään vain tekstin perusteella. Laita kuvaa tänne?

    • peiliinkatsoja

      Ulkonäköönsä voi suhtautua humoristisen sarkastisesti. Itse peläsyn joka kerta kun katson peiliin. En ole ruma enkä kaunis. Olen sellainen kun ihmiset ylipäätään ovat. Pyöreä pää ja kummallinen vartalo missä sojottaa kaksi kättä ja jalat. Ihminen on karvaton apina ja se on vain hyrväksyttävä koska on ihmiseksi syntynyt. Kukapa ei olisi ennenmmin vaikka ruusu tai kissankello metsässä. Uljasta olisi olla valkoinen joutsen tai vaikka sininen tähti avaruudessa. Mikään edellä mainituista ei vertaa itseään toiseen saman lajin yskilöön. Vertaaminen on ihmisen keksintö ja ennen kaikkea muotimaailman eli kulutushyödykkeitten keksijän juoni millä saadaan ihmiset ostamaan aivan mitä tahansa. Kasvatus edesauttaa ihmistä vertailemaan itseään aivan kaikessa. Kunkin aikakuden keskivertoihmistä vedätetään jollakin luksusihmistyypillä. Häntä aivopestään käyttäen hyväksi alemuudentunnetta ja nöyryyttämistä. Kierot mainokset käyttävät surutta ihmisen opittua vartaamista hyväkseen. Kannattaisi tutkiskella nykyistä maailmaa ja tunnistaa sen mielettömät sudenkuopat. Mikä ja kuka määrittelee ihmisen ihmisyyden? Ja ennenkaikkea kuka ja mikä määrää sen minkä näköinen kenenkin tulisi olla ja miksi.

      • UnderRaimbow

        No nyt kyllä oli syvällistä.
        Asiatekstiä.
        Ihailu mykistää.


      • Tähdet eivät toimi LEDeillä.
        Ne eivät ole sinisiä.


    • Anonyymi

      Kukaan ihminen maailmassa ei ole ruma!

    • Anonyymi

      Minä olen ruma ainakin ihmiset sanovat että olen ruma ja laiska, että en osaa mittään, kaikki syrjii, olen yksinäinen, köyhä. Pitäis olla kova valehtelemaan juoda viinaa polttaa tupakka, katsoa jääkiekkoa että kelpaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe