matkapuhelinverkko ei käytettävissä???

makel82

sain samsung gio gt-s5660 androidin ja muutaman oluen jälkeen sain puhelimen huutamaan tätä "matkapuhelinverkko ei käytettävissä"
Puhelimessa ei toimi kumpikaan minun saunalahden prepaidista, mutta liittymät toimivat toisessa kännyssä normaalisti. eli en voi esim kysyä edes saldoa ko. puhelimella. keksisikö joku oikeat asetukset?
HUOM! tämä samsung on ensimmäinen kosketusnäyttö puhelimeni.
eli josko saisi ohjeet "suomeksi" kiitos :)

4

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • kiitos tuosta, mutta ainut käytettävissä oleva verkko = sonera. yrittää valita esim "hae verkoista" ei tapahdu mitään.
        tosta valitse automaattisesti, niin antaa valikon, missä mm. verkko operaattorit ja siitäkin tarjoo vaan soneraa.
        yhteyspisteiden nimet valikossa näkyy sentään joku linkki, elisaan, josta painamalla tulee lista kaikkia asioita, missä 95% lukee "ei asetettu"
        Eli kaipaisin käytännön neuvoja. niitä ei oppaasta löytynyt. mutta kiitos kumminkin


    • Silloin liittymässä on vikaa.

    • Hei makel82,

      jos kummatkin liittymät toimivat muissa laitteissa ei vika todennäköisesti ole liittymässä vaan tuossa Samsung Gio-puhelimessa. Kovasta vaikuttaisi olevan tuo kyseinen puhelin lukittu Sonera SIM-korteille, koska tarjoaa verkoksi vain Sonereaa. Jos siis laite on hankittu Soneran liikkeestä tai verkkokaupasta tai edustajalta, niin kannattaa tarkistaaa ettei laite ole lukittu.

      Susanna/ Saunalahden Palstatiimi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      335
      11367
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      81
      2438
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2340
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1974
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1890
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1424
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1384
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1369
    Aihe