Löytyykö tietoa: Onko iS- koneella tehty myös sedania? Minkälaisia kokemuksia on muuten ollut koneesta ja löytyykö muita eroja 318i-malliin kuin moottori.
Vai kannattaako suoraan hankkia 320i? Mielipiteitä ja kokemuksia kiitos.
BMW 318iS E36
9
3983
Vastaukset
- Jorppe.
Tietääkseni on, mutta Suomen maahantuojan ohjelmaan ei sedan iS oo koskaan kuulunut. Hyvä moottori.
Kyllä E36 318is -mallia on Suomeen tuotu sedaninakin. Tutullani on kyseinen Suomiauto vm.95 =)
-Masa-
- bmw
En tiedä puhutaanko samasta mallista, mutta mulla on pihalla 318is sedan mallia -96 !? Aikaisemmin on ollut muutama 320i ja ero on lähinnä siinä, että jos tykkää 6-koneesta niin onhan se aina 6-kone. Mutta kyllä 318is on hyvä kone ja hyvin on pelannut ja tehot riittää Suomen olosuhteisiin!
- Niilo
Mites kulkupuoli ja kulutus verrattuna kakskymppiseen?
- bmw
Niilo kirjoitti:
Mites kulkupuoli ja kulutus verrattuna kakskymppiseen?
Kulutus on 318is:ssä pienempi, kulkee kesäkelillä tasasta maantieajoa n. 6 litraa / 100km. Neloskone on toki "terävämpi" ja kuutosen "hiljainen hyrinä" puuttuu. 318is on "pikkuautomaisempi"...mutta kyllä kiihtyvyys ja nopeus riittää vallan mainiosti ja silloin saa bensaakin menemään helposti pari litraa sataselle enemmän!
- ripakinttuli
Olen saanut kulutuksen sinne 6.5 l/100km työmatka-ajona Tuusulasta Otaniemeen, jos ei ole ruuhkaa ja pääsee ajamaan vitosella koko matkan. Nätisti kulkee vm. 97 318 is coupe ja tarvittaessa saa kyllä ohituskiihtyvyyttä ihan kunnolla 100 kW tehoilla. Bensaa saa kyllä kulumaan , jos sikseen tulee. Kulutusmittarista on paljon apua , näkee onko moottorijarrutuksesta hyötyä. Taloudellisin matkavauhti näyttäisi olevan siinä vähän yli satasen.
- Taassenähtiin
On kyllä säälittävä auto jos vie 1,8 litrasella koneella yhtä paljon kun 5.0 L Mersu 6,5 l.
- Baijerin paholainen
Mulla oli aikoinaan 318iS Coupé vm- 93. Koeajoin myös 320i: n, mutta 318iS: ssa oli enenemmän vääntöä matalimmilla kierroksilla. Hyvä auto, ei voi muuta sanoa. Vieläkin tekee mieli ostaa vastaava.
- Jerehhhh
320i oli ainakin niin lussu ettei kumpaakaan. 325 ainoo joka liikkuu johonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894