Säilytysvinkkejä huvipuistolaitteisiin?

Mietteliäs:)

Olen lähdössä Linnanmäelle, mutta kovasti ollut mietinnässä, mitä jos laukkuni varastetaan laitteiden säilytyskorista, vahingossa tai tahallaan...
Joten, onko olemassa aivan hirveän vyölaukun lisäksi mitään muuta säilytyskonstia, mihin saisi kännykän ja lompakon, mutta voi myös ottaa laitteeseen mukaan?

5

2534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukaan vaan

      Itse otan lähes aina repun yms. laitteeseen mukaan jalkatilaan, ei ole kukaan koskaan kieltänyt. Aina on mukana pysynyt. Ainut missä on pakko jättää pois on ollut Särkänniemen Tornado ja MotoGP. Lintsilläkin lähes kaikkiin laitteisiin voit ottaa ihan hyvin pienen repun yms. mukaan.

    • +19

      Laita sellaiset vaatteet joissa on muutama tasku, kännykkä ja lompakko sinne ja muut vähemmän arvokkaat voi jättää sitten säilytykseen.

    • muuten putoaa

      Jos taskuihin turvautuu, niin vetoketjut ovat tärkeät.

    • vinkvink

      -Vetoketjulliset taskut.
      -Olemassa myös sellaisia esim. käsivarteen kiinnitettäviä "pussukoita" joita vaikka lenkkeilijät käyttävät. Sen voi kiinnittää myös jalkaan.
      - Jos lompakko on liian iso niin ota pelkkää käteistä, ne ainakin mahtuu mihin tahansa taskuun (muista taas se vetoketju).

    • pöljiä-kysytään

      Kysytkö ihan tosissasi?
      Jos kännystä ja rahoista kysymys..laita nyt ihminen ne taskuusi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe