Anteeksi naiset, mutta olen huomannut että miehistä saa kaikkein luotettavimmat ja parhaimmat kaverit. Siis puhun vain kaverisuhteesta. Mitä mieltä olette. Miehetkin saavat antaa kommenttinsa.
Mies, paras kaveri
15
464
Vastaukset
- Miss runoilija
jos miehellä ei ole partaa ystävyyttä pilaamassa.
- Werti
mitenkäs se parta ystävyyttä voisi pilata. Ei sillä, että mulla olisi, mutta mielenkiinnosta.
- Miss runoilija
Werti kirjoitti:
mitenkäs se parta ystävyyttä voisi pilata. Ei sillä, että mulla olisi, mutta mielenkiinnosta.
en siedä lähelläni parrakkaita, en voisi ystävystyä sellaisen kanssa joka elää keski-ajalla sillä olen melko nykyaikainen tyyppi.
- Miss runoilija
Ehkäpä, kenties
täältäkin löytyy parraton ystävämies. - Miss runoilija
että teen teistä ylistysrunon.
- Miss runoilija
muutama hyvä nais ystäväkin ettei siinä mitään mutta se yksi ainoa luotettava ystävä on MIES. Se joka ei juoruile asioitani eteenpäin.
- Miss runoilija
Luotettava on mies, hänen sanaan voipi luottaa,
hän ei tahdo ystävälleen tuskaa tuottaa.
Niin rehti reilu sen tunnustaa voin tässä
on moni mies, tosielämässä.- Miss runoilija
Ja jos parta häiritse ei miestä
niin silloin voimme ikuisuuden suuta piestä.
Salat sanon ja hän ne myöskin pitää
näin ihanasti ystävyytemme itää.
- Miss runoilija
Puhtoinen mies parraton veikko
eikä mikään epäluotettava heikko.
Sellainen mies on ystävistä parhain
sen olen tiennyt jo varhain.- Ellumari
pitkän aikaa, että mies on sinun paras ystäväsi, mutta eikö me naisetkin olla , ainakin jotkut, aika ymmärtäväisiä ja pidetä sinua kuin vähintäänkin kuin kummityttöämme?!
- Miss runoilija
Ellumari kirjoitti:
pitkän aikaa, että mies on sinun paras ystäväsi, mutta eikö me naisetkin olla , ainakin jotkut, aika ymmärtäväisiä ja pidetä sinua kuin vähintäänkin kuin kummityttöämme?!
tottakai, te olette olleet ihania, en minä sitä tarkoita että haluaisin syrjiä noin yleisesti naisia kun itsekin olen sellainen.
Älkää nyt vaan rakkaat ystäväni loukkaantuko, pyydän anteeksi jos olen loukannut.
- Miss runoilija
Runoja miehistä tulee enemmän huomenna jos miehet niin toivovat. Minulla on niitä varastossa noin 60 kpl.
- Miss runoilija
Miehekkäänä he kulkevat nuo herrat
niitä mä vilkaisen useat kerrat.
Siinä on parasta ystäväkamaa
kait te naiset mun kanssa ootte mieltä samaa. - Miss runoilija
Sulle kertoa voin salaisuuden mun
se säilyy sydämessäsi sun.
Sinä olet mies, et haikuva harmaa
luottamukseni sinuun on varmaa. - Lindake
että olet saanut miestä vain noissa mielikuvitusrunoissasi. Niissä seikkailee sadun prinssi uljas ratsuineen... valmiina tekemään palveluksiaan ja palvomaan sinua... Eihän unelmointi tietenkään kiellettyä ole, sehän on suorastaan suotavaa ;D Tsemppiä vaan miesten palvontarunojen teolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944