Vakkarit, onko teillä elämää netin ulkopuolella?

poitsuliini1

Olen havainnut, että jotkut vakiokeskustelijat ovat täällä lähes aina keskustelemassa silloin, kun itse käyn tällä palstalla. Olenkin miettinyt, onko teillä, vakkarit, reaalimaailmassa ystäviä ja kavereita joiden kanssa voitte viettää aikaa ja keskustella vai istutteko vapaa-ajallanne vain tietokoneella. Toivottavasti kaikilla teillä on elämää, mielekästä tekemistä ja kavereita myös internetin ulkopuolella, mutta minua hieman huolestuttaa.

41

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disclike näppäimelle tulisi nyt käyttöä.
      1.Teemme muutakin vapaa-ajallamme.
      2.Olemme kaikki elossa, joten meillä on elämä.

      • Totta. On mulla ainaski muutaki elämhää, välillä tuntuu et liikaaki.


    • Kyllä, minulla on elämä suomi24:n ulkopuolella.

    • HeKeKee'd

      Kyllä on, ja sen takia jään pieneen rooliin Suolistotarinoissa ja yleisessä arvostuksessa.

    • Katsos kun tilanne on minun osaltani niin, että hengaaminen ynnä muu sosiaalinen lätinä ei jaksa kiinnostaa minua. Netin ulkopuoliset ihmissuhteet ovat välillä ihan mukavia, mutta enimmäkseen kuluttavia. Juttelu väsyttää minua tolkuttomasti.

      • Vähän sama. Monesti olen kieltäytynyt kutsusta kun on pyydetty leffaan, baariin tai kaupungille häiläämään. Kyllä kavereita on ja jos tekee mieli hengata niin aina löytyy joku jolle sopii vaikka heti. Ei vaan varsinaisesti tee mieli kuin poikkeustapauksissa ( pari kertaa vuodessa on hyvä). Synttäreillä me lähinnä toisiamme nähdään.

        Mulla ei siis ole koulua tms nyt niin siksi ihana rauha. Saan olla kotona ja pysyä sisällä kaiket päivät jos huvittaa. Joskus on pakko mennä kauppaan. Syksyllä sitten edessä uudet opinnot, se varmaan lasketaan elämäksi.


    • Olihan mulla kunnon, elämä, kavereita ja kaikkea, mutta linnut tekivät tietokoneriippuvaiseksi. Olen oikeastaan sen verran riippuvainen tietokoneesta, että jos en saa konetta, menen nukkumaan. Niin on tapahtunut valitettavan usein, eli nukun lähes joka päivä, koska "rakas" siskoni. Kerran olin mennyt nukkumaan n. klo 18:00 ja heräsin n. klo 23:00. XD Onhan minulla kuitenkin jonkinlaista elämää, kuten mässäily ja koulussa kituminen. Ja musiikkia kuuntelen. :D Mutta tietokoneella enimmäkseen.

    • Jaa-a. Minä olen täällä aika useasti, koska ketään kaveriani ei kiinnosta/ jaksa sietää minua vapaa-ajallakin. Kyllähän minäkin joskus olen jossain missälie...

      Toisaalta, silloin kun juttelen kavereiden kanssa kasvokkain, keskityn jutteluun, enkä samalla seuraile kännykkää. Minusta se ei ole oikein puhujaa kohtaan ja on äärimmäisen ärsyttävää.

    • Käytännössä Suomi24 on elämäni. Täällähän minä vietän suurimman osan vapaa-ajastani...

      • Juuri niin! :D Paitsi että vanhempani ja sisko vievät elämäni. -.-


    • motari

      teil ei oo elämää! istutte vaa koneel ja ku täs iäs pitäs viettää aikaa kavereitten kaa ja kokee uutta, hauskaa ja saada niit vitun kriisei nii se o teiän tilantees et koneest loppuu akku tai mutsinne käskee ees avata ikkunan. oikeit kavereit saadaa tuol: ulkona! hankkikaa elämä enneku se ajaa ferraril teiän ohi, rööki suus ja huora nimeltä Nuoruus käsipuoles joka heiluttelee keskarii! elämä, se teilt puuttuu kiittämättömät narsistipaskat!

      • iffkdjas

        Et kai vain motari pura pahaa oloa tuollaisella kirjoittelulla. Jos sinulla on ongelmia elämässäsi, mene puhumaan jollekin luotettavalle aikuiselle.


      • motari
        iffkdjas kirjoitti:

        Et kai vain motari pura pahaa oloa tuollaisella kirjoittelulla. Jos sinulla on ongelmia elämässäsi, mene puhumaan jollekin luotettavalle aikuiselle.

        haist paska ano ja vittuuntunu kosk vierotuuuus! mut myönnäs pois anopaska et mä puhun tääl vaa totta ja yritän saada näoden yksinäisten läskien sohvalle juurtuneet perseet hinattuu ulos


    • HeKeKee'd

      Mulla on liian vahva empatiakyky tai jotain,koska mulle tulee aina paha mieli kun mä kuulen että porukat viettää aikansa koneella. Tarkotan, että mäkin oon aika nörtti mutta mulla on ihan oikeasti kavereita. Muistan miten mua alkoi surettamaan Trotskin puolesta kun kuulin että me ollaan sille kavereita :'(

      (En sitten mitenkään halveksi, tää on tällanen iltatunteilu :D)

      • motari

        jollaki on tääl hei elämä!


      • Minä laken kyllä henkilökohtaisiksi ystävikseni sellaiset, joiden kanssa voin julkisesti jutella kaksimielisyyksiä. :D

        Tosielämän ystäväni ovat tylsiä enimmän osan ajasta. On minulla muutama hyvä kaveri, ja onneksi näenkin heitä harvoin sillä muuten kyllästyisin.


      • fnfnfn
        icepicked kirjoitti:

        Minä laken kyllä henkilökohtaisiksi ystävikseni sellaiset, joiden kanssa voin julkisesti jutella kaksimielisyyksiä. :D

        Tosielämän ystäväni ovat tylsiä enimmän osan ajasta. On minulla muutama hyvä kaveri, ja onneksi näenkin heitä harvoin sillä muuten kyllästyisin.

        On/ei ole elämää.

        Minulla on oikeasti vaan 2 ystävää, muut on hyvänpäiväntuttuja/kavereita joita näen nykyään melko harvakseltaan. Harvoin käyn missään baareissa tai bileissä, mutta olen TODELLA läheinen näiden kahden ystävän kanssa, olen heidän kanssaan joka päivä. Me puhumme, vitsailemme, olemme ulkona, käymme syömässä, suunnittelemme ulkomaanmatkaa. Pompimme kilpaa pomppupalloilla, öhöm..

        Lisäksi minulla on perheeni ja koirani. Ja luen ja opiskelen. Olen vähän nörtihtävä, mutten mitenkään erityisen nörtti tai säälittävä.

        Omasta mielestäni minulla on elämää, mutten ole sellainen sähikäinen, joka tarvitsee aktiviteettia 24/7.

        - fnfn


      • psychologi
        fnfnfn kirjoitti:

        On/ei ole elämää.

        Minulla on oikeasti vaan 2 ystävää, muut on hyvänpäiväntuttuja/kavereita joita näen nykyään melko harvakseltaan. Harvoin käyn missään baareissa tai bileissä, mutta olen TODELLA läheinen näiden kahden ystävän kanssa, olen heidän kanssaan joka päivä. Me puhumme, vitsailemme, olemme ulkona, käymme syömässä, suunnittelemme ulkomaanmatkaa. Pompimme kilpaa pomppupalloilla, öhöm..

        Lisäksi minulla on perheeni ja koirani. Ja luen ja opiskelen. Olen vähän nörtihtävä, mutten mitenkään erityisen nörtti tai säälittävä.

        Omasta mielestäni minulla on elämää, mutten ole sellainen sähikäinen, joka tarvitsee aktiviteettia 24/7.

        - fnfn

        onko suhteesi joutunut jo arkeen?
        hypitkö useinkin palloillasi?
        oletko jo tylsistynyt erimuotoisiin aktiviteetteihin "ystäviesi" kanssa?


      • psychologi kirjoitti:

        onko suhteesi joutunut jo arkeen?
        hypitkö useinkin palloillasi?
        oletko jo tylsistynyt erimuotoisiin aktiviteetteihin "ystäviesi" kanssa?

        Lopetas jo. Sinulla on varmasti hauskaa, kun näitä kirjoittelet. Norskilta kannattaa kysyä tuollaisia. Hänellä on katsokaas vakavia panoseuraongelmia...


      • veh kirjoitti:

        Lopetas jo. Sinulla on varmasti hauskaa, kun näitä kirjoittelet. Norskilta kannattaa kysyä tuollaisia. Hänellä on katsokaas vakavia panoseuraongelmia...

        Hehän voisivat pitää yksityisen haastattelutuokion norskin kaapissa...


      • psychologi
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Hehän voisivat pitää yksityisen haastattelutuokion norskin kaapissa...

        tunnetko olevasi, veh kulta, jonkun panoseuraongelma?
        entäpä sinä, kiekkoilija pieni, kiinnostaako sinua useinkin norjalaisen runkkukomero?
        oletteko molemmat jotenkin seksuaalisesti rajoittuneita?


      • psychologi
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Hehän voisivat pitää yksityisen haastattelutuokion norskin kaapissa...

        tunnetko olevasi, veh kulta, jonkun panoseuraongelma?
        entäpä sinä, kiekkoilija pieni, kiinnostaako sinua useinkin norjalaisen runkkukomero?
        oletteko molemmat jotenkin seksuaalisesti rajoittuneita?


      • HeKeKee'd
        psychologi kirjoitti:

        tunnetko olevasi, veh kulta, jonkun panoseuraongelma?
        entäpä sinä, kiekkoilija pieni, kiinnostaako sinua useinkin norjalaisen runkkukomero?
        oletteko molemmat jotenkin seksuaalisesti rajoittuneita?

        Oletko, psychologi, jotenkin kenties pedofiili?
        Onko sinulle sattunut jotain ikävää lapsuudessasi?
        Haluaisitko paneskella Norskin ja Morson kanssa kaapissa?


      • psychologi
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Oletko, psychologi, jotenkin kenties pedofiili?
        Onko sinulle sattunut jotain ikävää lapsuudessasi?
        Haluaisitko paneskella Norskin ja Morson kanssa kaapissa?

        tunnetko kiinnostusta pedofiilejä ja lapsia kohtaan?
        tiesitkö että sellainen on epähyväksyttävää?
        fantasioitko sukupuoliyhteydestä leuattomien örvelöiden ja norjalaisten kanssa?


    • Nimimerkki "Psychologi" palasin juuri mietiskelytauoltani joten veikene tai pääset seuraavan kertomukseni päähenkilöksi ja silloin tungetaan MLP:tä suoleen NLP:n keinoilla... (tietäjät tietää ja huomaajat huomaa)

      • psychologi

        mitä mietiskelet tauoillasi?
        kirjoitteletko omia fantasioitasi?
        haaveksitko tunkevasi minun pikku poneja perseen reikääsi?


      • psychologi kirjoitti:

        mitä mietiskelet tauoillasi?
        kirjoitteletko omia fantasioitasi?
        haaveksitko tunkevasi minun pikku poneja perseen reikääsi?

        Nyt se varmistui! Te olette suraavan kirjoitukseni päähenkilö!


      • entinen korppi™
        psychologi kirjoitti:

        mitä mietiskelet tauoillasi?
        kirjoitteletko omia fantasioitasi?
        haaveksitko tunkevasi minun pikku poneja perseen reikääsi?

        minulla on elämä nykyään vältän suolistossa käymistä ja menen kesälomalle heti kun se alkaa


      • Siiliö

    • Siiliö

      Tavallaan...
      Minä kai olen jotenkin outo...
      Onneksi siltikin on olemassa niitäkin ihmisiä, jotka ovat edes lähes yhtä outoja, kuin minä.
      On minulla kavereita. He vaan eivät ole erityisen läheisiä... Tai siis suurin osa.
      Valtaosa kavereistani on a)kännykkäriippuvaisia ja b)LoLinörttejä. (LoL=League of Legends)
      Lisäksi lähin kaverini taitaa asua ainakin neljän kilsan päässä ja lähin paikka, jossa on ideaa olla kavereiden kanssa hengaamassa taitaa sijaita kymmenen kilsan päässä.

      PS: "tunnetko kiinnostusta pedofiilejä ja lapsia kohtaan?
      tiesitkö että sellainen on epähyväksyttävää?
      fantasioitko sukupuoliyhteydestä leuattomien örvelöiden ja norjalaisten kanssa? "

      Nyt ei puhuttu sellaisesta morsosta. Puhe oli tuosta: https://www.google.fi/search?q=morso&client=firefox-a&hs=bUB&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=NrOBU8yuE8is7QaY-4CYAw&ved=0CC8QsAQ&biw=1252&bih=602#channel=sb&q=aasi ja morso&revid=327196986&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&imgdii=_

      Ja tsekatkaa muuten tämä: http://gooby.naurunappula.com/org/cc/07/cc07f7e8ae840957/0/586595.jpg

      • ooce

        Siis eihä mul kaa oo ku pari kaverii, mut siis koulu ja muut hommat vie aikaansa ja net ainoot kaverit. Surullista.

        ocean--


      • ooce kirjoitti:

        Siis eihä mul kaa oo ku pari kaverii, mut siis koulu ja muut hommat vie aikaansa ja net ainoot kaverit. Surullista.

        ocean--

        Mulla olisi pari kaverii. Äidin mielestä he ovat huonoa seuraa. Siksi olen täällä, vaikka en monestikaan kommentoi minnekään..


    • Öö mua ei voi sanoa varsinaiseksi vakkariksi, mutta vastaan kuitenkin.
      Yksi kaveri mulla koulussa on, olen aika sihtikurkku enkä kelpuuta muita :'D Mun kaikki aika kuluu chattaillessa vähintään sadan kilometrin pituisen matkan takana asuvien parhaiden tyyppien kanssa jotka olen nähnyt vaan kerran elämässäni. Surullista, surullista. But I don't care :DDD
      okei mistä lähtien oon alkanu puhuu näin voihan shatana shaatana saatana miks yhäää sain parhailta typeiltä vaikutteita leirikoulussa
      NIIN muuten, mulla on siis kolme kaverii, unohdin ne kaks urpoo poikaa xD okei olen nyt saatana hiljaa

      • mr.näätä

        Mun on kyllä pakko myöntää se et käytän konetta 10H päivässä putkeen. Viikon loppusin viel kauemminki. Ei sillä ettei mul ois kavereita, mut en mä jaksa niitten kanssa olla niinku joskus sillonku mulla niin sanottu oikee elämä oli... Kaikkihan lähti siitä ku pelit rupes kiehtoo mua enemmän ja se 2h peliaika rupes tuntuu kusetukselta. Aluks pelasin 5min pidempään ja oli niin jäätävä fiilis. Vittu mä olen kova jätkä! Siinähä se elämä sitte meni. Ne peli ajat vaan paisu ja paisu. Lopullinen kuolin isku mun sosiaaliselle elämälle oli se ku menin kaverille yökylään ja me pelattiin koko helevetin päivä. Sinne meni se vanha elämä. Mulla ei oo moneen vuotee ollu mitään rajotusta peliajoissa et pelaan just sen 10h per pvä. Vaikka mutsi valittaiski nii ei mua kiinnosta. Toki mun mutsi voi vetää modeemin johot irti, mut sit lentää päitä.


    • On.

      • Onnitteluni, olet menestyjä.


      • icepicked kirjoitti:

        Onnitteluni, olet menestyjä.

        Siitäkö sen tietää, etten vietä kaikkea aikaa netissä?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Siitäkö sen tietää, etten vietä kaikkea aikaa netissä?

        Peruskouluräkisten standardien mukaan kyllä.


      • icepicked kirjoitti:

        Peruskouluräkisten standardien mukaan kyllä.

        Minusta taas olisi luksusta, jos olisi aikaa notkua netissä tekemättä mitään. Vaikka ei se hyvää tee liiallisena kenellekään.


      • centipede
        nasse_seta kirjoitti:

        Minusta taas olisi luksusta, jos olisi aikaa notkua netissä tekemättä mitään. Vaikka ei se hyvää tee liiallisena kenellekään.

        Minä en taida olla vielä vakkari, mutta vastaan silti. Ei minulla ainakaan kavereita ole, lukuunottamatta koiriani. Ja oikeestaan vietän kaiken vapaa-ajan netissä ja lenkkeilyttämällä koiria. Joten minulla ei siis niinsanotusti ole elämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe