SOPIMUS

Siiliö

Suostun palaamaan, kun seuraavat henkilöt ovat tässä keskustelussa antaneet tunnustuksensa siitä, että olen vapaa suolistolainen, enkä Kiekkoilijan orja.

VeH
Kiekkoilija
Eräs trotskilainen
Assassin
Ocean
Alice-dolly
Kurpizza
Hekekee
Nasse-setä
Suwastika
Jokutyyppi
Korppi
Nappula
Preppertowwz
Eräs norjalainen
Rainbowdash
Motari
Israelin tukija

Alkakaas kirjoittaa!

69

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä ei liity asiaan, mutta ensimmäinen, joka tuli mieleen tunnustuksena oli: Minä uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan luojaan...

      Kiitoksia rippikoulu!

      Haluaisin vielä muistuttaa, ettei Prepperillä ja Korpilla tai Norskilla ole mitään hajua tarinasta...

      Täältä pesee: Minä tunnustan, että Siiliö ei ole Kiekkoilijan orja.... Se, joka muuta väittää, tuomittakoon hänet rangaistuksena viiksien/hiusten vihreäksi värjäykseen. Mikäli kyseessä oleva henkilö on kalju, toivokaamme, ettei väristä aiheudu ihottumaa...

      Riittääkö minun osalta?

    • Kirjoitin uusimpaan kirjoitukseeni sivumainintana että olet vapautettu, mutta saattaa olla melkoinen haaste saada Motari allekirjoittamaan...

    • Minusta tuntuu, että joudut löyhentämään rauhansopimuksesi ehtoja, sillä kaikki luettelemasi henkilöt eivät välttämättä käy täällä tarpeeksi usein noteeratakseen viestisi.

      Tässä kuitenkin oma tunnustukseni: Toveri Siiliö ei enää ole Toveri Kiekkoilijan orja, vaan hänestä tulee vapaa suolistokansalainen, libertus Hocceius (

    • motari

      viikset vihreiks vai? VITUN SAMA!!! Ja siiliö saadaa aineski ny pois täältä ja suoni24 alkaa murskaantua mun karvasen persuksen alla!

      Täten tunnustan Siiliön Kiekkohomon orjaksi ja "mailapojaksi". Hän tämän takaliston puhtaaksi nuolkoon vessassa ja sen kiillottakoon omallaan.Ikuisesti orja, ikuisesti vitun kaukana täältä. Aamen.

      Tehkää muutki tällasta nii päästää teist kaikist eroon!!!

      • Kyllä tämä miinuspeukutus näinkin sujuu. Ja luettavuus sen kun paranee :) (sarkasmi)

        Suomi24 ylläpito on poistanut miinuspeukut käytöstä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12264122

        Kehoitan kaikkia joiden mielestä miinuspeukut olivat toimivia, kopioimaan tätä viestiä vastaukseksi viesteihin joita olisitte halunneet miinuspeukuttaa.

        JOIN THE MOVEMENT


    • juu juu, sovitaa ny nii et siet oo kiekkoilijan orja

      • Samaan aikaan! Olemmeko sama henkilö?


    • Mitään en allekirjoita, mutta palstan luotsina ja Kaaoksen ylipappina määrään sinut vapaaksi.

      Tuskin palaat koskaan...
      Tiedät varmaan syyn itsekin, kuten kaikki muutkin...
      Mutta sinähän teit tahallisesti tämän tyylikkään poistumisen, vai kuinka?
      Eräs norjalainen ei nimittäin osaa kirjoittaa muuta, kuin: "Olen panoseuraa vailla!"

    • Siiliö

      Se lasketaan allekirjoitukseksi ja voin tulkita sen miten vaan haluan. Mutta nyt: adios! Menen etsimään tuoteavaintani.

    • Siiliö

      Onko orjilla muuten yleensä sananvaltaa? (Motarikin on orja.)

    • Joo, ehdottomasti vapaa. Kiekkoilijankin sitten täytyy tunnustaa. XD Muuten onneksi et valinnut Simo Kurkea. Hän ei nimittäin omaa yhtä laajaa sanavarastoa kuin Norski. Hän on kuitenkin joskus aina kirjoittanut jotain muuta, kuten ne panotarinansa. XD

    • Siiliö

      Kiekkoilija
      Assassin
      Alice-dolly
      Kurpizza
      Hekekee
      Nasse-setä
      Suwastika
      Korppi
      Nappula
      Preppertowwz
      Eräs norjalainen
      Rainbowdash
      Motari (? Onko orjilla sananvaltaa?)

      • motari

        ja kenenköhä orja MÄ muka oon?


      • motari kirjoitti:

        ja kenenköhä orja MÄ muka oon?

        Kiekkoilijan...


      • Siiliö
        motari kirjoitti:

        ja kenenköhä orja MÄ muka oon?

        "ja kenenköhä orja MÄ muka oon? "

        No. Hehehehee. Kiekkoilijan tietenkin.

        "Siiliö ja Motari hämmästelivät Kiekkoilijaa, jonka orjiksi he nopan mukaan joutuivat..."

        Hehehehee! Olemme samassa veneessä. Veneessä, joka uppoaa... Heittäkääs ne loputkin pelastusrenkaan palaset jo!


    • Minä, Pulinoiden mestariassassiini Tiberius, tunnustan, että Siiliö on vapaa suolistolainen. Hän ei ole enää Kiekkoilijan tai kenenkään muun orja.

    • Siiliö

      Kiekkoilija
      Alice-dolly
      Kurpizza
      Hekekee
      Nasse-setä
      Suwastika
      Korppi
      Nappula
      Preppertowwz
      Eräs norjalainen
      Rainbowdash
      Motari (? Onko orjilla sananvaltaa?)

      No viimeistään kolmen vuoden päästä vapaudun orjuudestani, mutta en sitten tiiä, et jaksanks enää sillon palata.

    • Minä kaaoksen ja trollin mestarina, Suolisto tarinan kirjoittajina, ynm. Vapautan siililön.

    • Siiliö

      Kiekkoilija
      Alice-dolly
      Kurpizza
      Hekekee
      Nasse-setä
      Suwastika
      Korppi
      Nappula
      Preppertowwz
      Eräs norjalainen

      Heivasin sitten sen motarin sieltä, koska vaikeneminen on myöntymisen merkki, eikä kukaan koskaan viitsinyt vastata.

      • HeKeKee'd

        Siiliö, mitä hyödyn siitä että tunnustan sinut täysivaltaiseksi Suoliston kansalaiseksi? ;)


    • motari

      missä vitussa tollasta paskaa lukee?! anna kirjottajan osote nii ei kirjota enää näppäimiöstö oma suolessaan

    • Pitääkö minun alkaa esiintyä muina suolistolaisina ja allekirjoittaa heidän puolestaan, jotta sinut saadaan tänne takaisin?

    • Enkö minä allekirjoittanut jo??

    • motari

      EI!!!!! Ette vituis palauta yhtä jo täält lähtenyttä narsistii! Menkää vaikka perässä mut älkää tuoko takas jukoliste!!! Enkä oo mikää vitun orja ja mun ääntä ei saa vaimennettuu mitätöimällä!!!

    • no vaikka en oo tol listal silti sanon että sinut tulee vapauttaa



      Ps motari saa pysyy orjana

      • motari

        brony TURPA KIINNI ja tee minulle voileipä


    • Siiliö ja Motari, täten vapautan teidät palveluksestani. Menkää nyt ja kuolkaa niin kuin parhaaksi näette. (tt)

      • Siiliö

        "Siiliö ja Motari, täten vapautan teidät palveluksestani. Menkää nyt ja kuolkaa niin kuin parhaaksi näette. (tt) "

        Denethor.


    • Siiliö

      Katos niinpäs olikin...

      Alice-dolly
      Hekekee
      Nasse-setä
      Suwastika
      Korppi
      Nappula
      Preppertowwz
      Eräs norjalainen

      Ja HeKeKee: Jos välität roolipelien menestymisestä, niin kannattaisi allekirjoittaa. Keksin tarpeen tullen muitakin syitä. Kyllä sinä vielä huomaat, että elo ilman minua voi koitua lähitulevaisuudessa hieman hankalaksi.

      • motari

        Elo ilma sinua tuntuuu niiii perkuleen hyvält et kukaa tuskin haluu allekirjottaa. mee pois


      • HeKeKee'd

        Okei okei HeksunKeksunKee vapauttaa Siilimiehen urhoollisesti karjuen. Miksi? Koska olen Miehinen Mies!

        Miehinen Mies? Siitä tulee mieleen Itellan postimerkit.
        (Tt)


    • Siiliö

      Alice-dolly
      Nasse-setä
      Suwastika
      Korppi
      Nappula
      Preppertowwz
      Eräs norjalainen

      Lista lyhenee kovaa vauhtia. Nyt enää seittemän.

    • Siiliö

      Aikooko te kirjoittaa?

    • Eräs norjalainen

      Olen panoseuraa vailla.

    • Siiliö

      No niin! Hyväksyn tuon.

      Alice-dolly
      Nasse-setä
      Suwastika
      Korppi
      Nappula
      Preppertowwz

      Alicella saattaa kestää, Nasse varmaan suostuu kirjoittamaan, kun tulee, Suwastikaa en oikeestaan tunne, mutta eiköhän hän kirjoita lopulta, Korppi kirjoittaa, kunhan tulee, Nappulakin taitaa kirjoittaa ja Prepperistä en tiedä.

      • psychologi

        tunnetko olevasi alistettu?
        oletko netin orja?
        luuletko saavasi täältä pikselimunaa?


    • Siiliö

      Oot sä kans vitun hyvä psykologi. Onko kukaan lopuista valmis sopimukseen?

      • Olen kuin Putin (такого как Путин!) ja päätän heidän puolestaan: Siiliö, olet nyt vapaa, libertus.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen kuin Putin (такого как Путин!) ja päätän heidän puolestaan: Siiliö, olet nyt vapaa, libertus.

        Trotski, mikäs se sinun tittelisi olikaan siinä yhdessä Tukijan kirjoittamassa tarinassa?


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Trotski, mikäs se sinun tittelisi olikaan siinä yhdessä Tukijan kirjoittamassa tarinassa?

        Sotilasjunttahan mie olin, joten minulla on oikeus vapauttaa Siiliö. En tietenkään kysele kansalaisteni lupia, vaikka yritinkin luoda meritokratian. Siiliö, perkele, olet vapaa!


      • icepicked kirjoitti:

        Sotilasjunttahan mie olin, joten minulla on oikeus vapauttaa Siiliö. En tietenkään kysele kansalaisteni lupia, vaikka yritinkin luoda meritokratian. Siiliö, perkele, olet vapaa!

        ...kunnes herrani minut vapauttaa tai kuolema korjaa...


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        ...kunnes herrani minut vapauttaa tai kuolema korjaa...

        Näin on perkeleet!


      • psychologi
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        ...kunnes herrani minut vapauttaa tai kuolema korjaa...

        oletko aina ollut "mailapoikia"?
        tykkäätkö kun sinua alistetaan?
        täytyisikö sinulta korjata jotain, vaikka mailasi?


      • psychologi kirjoitti:

        oletko aina ollut "mailapoikia"?
        tykkäätkö kun sinua alistetaan?
        täytyisikö sinulta korjata jotain, vaikka mailasi?

        Psychologilla on ihan omat fantasiansa! :D

        Olen muuten nyt Suomen virallisessa persereiässä, eli Turussa. Turkulaiset ovat räkiksiä.


      • icepicked kirjoitti:

        Psychologilla on ihan omat fantasiansa! :D

        Olen muuten nyt Suomen virallisessa persereiässä, eli Turussa. Turkulaiset ovat räkiksiä.

        Turku on kyllä suoraan... niin, sieltä niin. O.o


      • psychologi
        icepicked kirjoitti:

        Psychologilla on ihan omat fantasiansa! :D

        Olen muuten nyt Suomen virallisessa persereiässä, eli Turussa. Turkulaiset ovat räkiksiä.

        fantasioitko useinkin?
        saako minun terapiani mailapojalle, heppisi kurottautumaan kohti taivaan kattoa?
        nautitko olostasi suomineidon ruotsalaisessa ruskeassa reiässä?


      • psychologi kirjoitti:

        fantasioitko useinkin?
        saako minun terapiani mailapojalle, heppisi kurottautumaan kohti taivaan kattoa?
        nautitko olostasi suomineidon ruotsalaisessa ruskeassa reiässä?

        Noniin, lopeta, rauhoitu. :)


      • psychologi
        veh kirjoitti:

        Noniin, lopeta, rauhoitu. :)

        tarvitsetko sinäkin terapiaa?


      • HeKeKee'd
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Turku on kyllä suoraan... niin, sieltä niin. O.o

        On ilo asustaa täällä vyötäröllä, kaukana perseestä...


      • psychologi kirjoitti:

        tarvitsetko sinäkin terapiaa?

        Ei kun sinä tarvitset psykologia. ;)


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        On ilo asustaa täällä vyötäröllä, kaukana perseestä...

        Mie asustan hameenhelmassa, ja Ocean kaikesta päätellen takaraivossa. Siinä on melko paljon välimatkaa. Mutta viikon päästä mie lähden Lappiin!


      • psychologi
        veh kirjoitti:

        Ei kun sinä tarvitset psykologia. ;)

        onko sinua pienenä viety terapioihin?
        tarvitsetko psykologia?
        haluatko psykologia?


      • psychologi kirjoitti:

        onko sinua pienenä viety terapioihin?
        tarvitsetko psykologia?
        haluatko psykologia?

        Tuskin kukaan haluaa sinunlaistasi psykologia.


      • psychologi kirjoitti:

        onko sinua pienenä viety terapioihin?
        tarvitsetko psykologia?
        haluatko psykologia?

        Ei, ei ja ei. Sinusta on tullut sitten trolli..


      • veh kirjoitti:

        Ei, ei ja ei. Sinusta on tullut sitten trolli..

        Ei kannata muuten mennä psykologille, jos ei osaa vaatia vastauksia. Mie olin ollut nuoresta asti koko ajan ties kenen puheilla, mutta puoskareita ovat olleet lähes kaikki.


      • psychologi
        icepicked kirjoitti:

        Ei kannata muuten mennä psykologille, jos ei osaa vaatia vastauksia. Mie olin ollut nuoresta asti koko ajan ties kenen puheilla, mutta puoskareita ovat olleet lähes kaikki.

        oletko saanut psykologilta kysymyksiisi vastauksia?
        oletko saanut oikeanlaista käsittelyä?
        vai oletko joutunut tyydyt... anteks! tyytymään puoskareihin?


    • Siiliö

      Mua ei kyllä ole viety koskaan psykologille... En kuitenkaan todellakaan halua tätä kaveria psykologikseni, koska en luota häneen.

      Listan henkilöitä ei ole edes näkynyt aikoihin. Voin tulla väliaikaisesti takaisin, mutta aion kyllä vaatia vielä nimet sopimukseen, kunhan palaavat.

      • Vitunnörtit

        Vittu tääl o kunno suomi24 nörtti clubi


      • suwastikantti

        Njaa
        .... pitäisikö allekirjoittaa? Noo kyllä siiliön pitää tulla takaisin....
        allekirjoitus: šůwąşťiķāńțţį


    • Siiliö

      Alice-dolly
      Nasse-setä
      Korppi
      Nappula
      Preppertowwz

      Tulen kunnolla takas, kun noi viis allekirjoittaa.

      PS: Kirjaudun vasta silloin sisään, koska laiskuus.

    • Siiliö

      HEIHEIHEIHEIHEI!!!

      ETTE TE VOI VIELÄ LOPETTAA!!!

    • Alicea ja Nappulaa ei ole näkynyt aikoihin...

      • Eikö Alice sanonut saavansa kesällä läppärin, jolla hän voisi olla täällä useammin?


      • assassin kirjoitti:

        Eikö Alice sanonut saavansa kesällä läppärin, jolla hän voisi olla täällä useammin?

        Ehkä ensi lauantaina?


    • Siiliö

      Ensi lauantaina ei ole vielä kesä. Kesä on kuukausina 6.-8. Pieni tietoisku teille vaan.

      • Niin, mutta silloin loppuu koulut...


    • Heihei oon mä täällä :D Melkein joka päivä. En vaan jaksa kommentoida....annan tunnustuksen. Olet vapaa ja sinkku, et kenenkään seksiorja.. öö noinkohan se meni? No ihan sama....

    • psychologi

      miksi tunnet orjuuden tarkoittavan seksuaalista sellaista?
      oletko joutunut kokemaan kovia?
      siiliön ja muiden alistusfetisseissä?

    • Joojoo allekirjoitan.

      Ja mistähän tässäkin taas on kysymys?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe