Voiks kirpputorilta ostaa? Eihän sitä kukaan tiedä onko esim sukat ostettu kirpputorilta vai kauopasta.
Oikeesti minkä ihintaset lahjat opetlle ostetaan entä minkä väirnnenkukka
Mistä ostatte opettajillelajoja?
4
135
Vastaukset
- Voi voi
Veikkaanpa ettei ole sinun murheesi, ei ole kouluikäisiä lapsia enään.
Kirjoitusvirheet ja älytön avaus viittaa erääseen vakihäirikköön. - Kenkku ope
Minulle mieluiten pullo Jägermeisteria mutta kyllä muutkin merkit käyvät. Lisäksi Jekkua on jo niin paljon varastossa ettei siitä heti pula tule. Olen niin pidetty opettaja että vanhemmat aina kysyvät minulta mitä haluan ja sen myös saan.
- meelissupoismunnetis
Mikä on launatianta?
- opex
Mmmm... käytetyt sukat ovat hieno idea, tosin käytetyt alusvaatteet ovat vielä parempi, varsinkin jos löytää pesemättöminä. Nehän ovat tosi kalliita, jos niitä joutuu itse tilaamaan esim. netin kautta! Kukista vain violetit käyvät, senhän nyt tietää jokainen. Kerran sain punaisen kukan ja laskin seuraavana vuonna oppilaan arvosanaa kahdella pykälällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597