Voiks kirpputorilta ostaa? Eihän sitä kukaan tiedä onko esim sukat ostettu kirpputorilta vai kauopasta.
Oikeesti minkä ihintaset lahjat opetlle ostetaan entä minkä väirnnenkukka
Mistä ostatte opettajillelajoja?
4
104
Vastaukset
- Voi voi
Veikkaanpa ettei ole sinun murheesi, ei ole kouluikäisiä lapsia enään.
Kirjoitusvirheet ja älytön avaus viittaa erääseen vakihäirikköön. - Kenkku ope
Minulle mieluiten pullo Jägermeisteria mutta kyllä muutkin merkit käyvät. Lisäksi Jekkua on jo niin paljon varastossa ettei siitä heti pula tule. Olen niin pidetty opettaja että vanhemmat aina kysyvät minulta mitä haluan ja sen myös saan.
- meelissupoismunnetis
Mikä on launatianta?
- opex
Mmmm... käytetyt sukat ovat hieno idea, tosin käytetyt alusvaatteet ovat vielä parempi, varsinkin jos löytää pesemättöminä. Nehän ovat tosi kalliita, jos niitä joutuu itse tilaamaan esim. netin kautta! Kukista vain violetit käyvät, senhän nyt tietää jokainen. Kerran sain punaisen kukan ja laskin seuraavana vuonna oppilaan arvosanaa kahdella pykälällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990