Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vieraissa yhdessä

vaimona

Mieheni oli ehdotellut jo pitemmän ajan, että kokeilisimme jotain seksijuttua muiden kanssa, parinvaihtoa tai vastaavaa, vaikka ajatus kiihottikin niin en siihen halunnut suostua.

Lopulta vähän kyllästyin, kun se kokoajan kyseli tekisikö mieli vierasta, sanoin vain että jos se sinua kiihottaa, niin voin kyllä suostua johonkin, mutta peruin kyllä jutun sitten välittömästi.

Mutta kerran kun oltiin yhdessä ns. "seminaarissa" kaukana kotoa, niin mieheni joka oli mukana, aloitti saman jankutuksen taas, en tietenkään suostunut, mutta hotellihuoneessa sitten puin päälleni ihka oikean ja täydellisen seksiasun, hameeni ja paitani alle, mieheni katseli pukeutumistani, sanoin että tässä on sulle vähän miettimistä ...

No istuttuun sitten ravintolassa illalla, mieheni kantoi eteeni viinilaseja toisensa perään, napsin niitä menemään, mietin vaan että juottaako toi minua humalaan ?
Pöydässä istui muitakin, jotain keikkamiehiä, muka olivat ovelia kun kaksi niitä intensiivisesti jututti miestäni niin, niin kolmas keskittyi minuun, käytiin tanssimassa ja juteltiin ...

Sanoin sitten ukolleni, että eiköhän lähdetä välillä liikkeelle, jotenki porukka ei oikein kiinnostanut, liikuttiin siinä sitten baarin ja muutaman peliautomaatin lähettyvillä ja lopulta kohti omaa huonetta, kun saavuttiin oman huoneen ovelle niin se sama porukka käveli sille samalle käytävälle ja huikkasi meitä omaan huoneesensa paukuille.

No mieheni tietenkin sitten meni heti sinne ja minä perässä, eihän siinä oikein muutakaan voinut, ilta oli ollut tylsä ja en oikein tiennyt mitä siinä tehtäisiin.

Huoneessa oli kyllä muitakin, siellä oli jo yksi pari entisestään, eli miehiä oli neljä ja naisia kaksi, pojat vielä veistelivät että nyt on sopivat parit.

Ei siinä mitään, sanoin heti että käymme vaan ja jatketaan matkaa, mutta kun katselin sen toisen parin touhua, niin en voinut uskoa silmiäni, melkein heti kun ovi oli sulkeutunut niin se nainen kellistyi siihen sängylle ja se toinen mies alkoi sitä riisumaan.

Ilmoitin heti siinä paikassa, että mihinkään naimatouhuinen en ala, enkä kyllä käsitä tommosta toimintaa muutenkaan, mutta se kaveri joka oli minua jututtanut, tuli taakseni ja työnsi minut siihen samalle sängylle, kaaduin siihen tietenkin istualleni, sanoin sille ihan selvällä suomen kielellä, etten missään tapauksessa suostu minkäänlaiseen joukkopanoon, mies ei minun puheista välittänyt, se vaan työnsi minut selälleni, nosti jalkani ylös ja veti hameen ja pikkuhousut pois, kaiveli munansa esiin, joka oli jo tanassa ja työnsi pimpaani.

Sinne se solahti samantien, en ollut tajunnut ollenkaan kuinka kiihottunut oli, olin ihan märkä ja kaiken lisäksi perseeni alkoi vatkata työntöjen tahdissa samantien, aivan mahtava tunne, mikään ei olisi saanut minua lopettamaan, katselin kun mieheni siirtyi hiljalleen sen toisen naisen luo, kaivoi vehkeensä esille ja työnsi sen sille, johon tämä vaalea nainen tarrasi halukkaasti, vaikka toinen paineli sitä täyttä häkää ...

Tämä minun päällä oleva kaveri, vähän vanhempi mies, olikin kokeneempi näissä hommissa, se jyysti menemään tasasen varmasti, minä voihkin alla ja hoin kokoajan että mahtavaa, lisää ja mahtavaa, olin täysin kiiiman vallassa ja huippuni lähestyi nopeasti, tilanne oli uusi ja kiihottava, asusteet oli vielä lisänneet sitä ja se peli mitä ravintolassa oli käyty, vaikka en itse sitä edes tajunnut.

Lopulta sain orgasmin, ulisin kuin pikkutyttö ja myös mies tuli, nousi mitään sanomatta pois ja se nuori kaveri joka oli ollut syrjässä, astui tilalle, oli jalat levällään , voipuneena ja oikeastaan olisin halunnut pitää taukoa, mutta kun se nousi päälleni, niin lebitin lisää jalkojani ja tapapuoleni allkoi saman rytmikkään liikkeen ja suustani kuului sama voihke, mahtavaa, lisää, kullia jne......

Ei se nuori mies kauan painanut, kun siltä tuli, nyt taas vähän vilkaisin siihen naapuripetiin ja siellä jo oma mieskin katseli minua hymyillen, samoin se toinen nainen, siinä sitten vähän vedettiin henkeä, kävin vessassa ja mietin miten tästä tilanteesta päästään pois.
No kun tulin takaisin, niin se kolmas tumma mies joka oli ollut sen vaalean naisen kanssa, sanoi että haluaa vielä minuakin, en tiedä mikä minuun meni asetuin heti sängylle selälleen ja vedin se kaverin päälleni, samat oli tahti taas, takapuoleni toimi täysin kuin sillä olisi ihan oma tahto ja sama voihkiminen kokoajan päällä, en vaan tajunnut kuinka kauan olin ollut ilman kunnon seksiä.

Vähän taas vedettiin henkeä ja sitten nää kaverit aloitti uuden kierroksen, nyt vaihdeltiin asentoja, saatiin takaapäin, oltiin 69 asennossa ja kahta kaveria yhtä aikaa, lopulta miehet laittoivat meidät naiset 69 asentoon ja panivat siinä samalla vuoroin perään kumpaakin yhtä aikaa, min-- vaan halusin lisää ja litinä oli jatkuvaa ...

Aamulla mentiin aamupalalle sitten koko porukka yhtä aikaa ja sovittiin, että otetaan vielä uusiksi.

4

10429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasdf12

      Run*kasit varmasti samalla kun keksit tarinaa.
      Mitä jos rupeaisit kirjailijaksi? Tämä on kuin jostain 30 vuotta vanhasta erotiikka kirjasta.

    • saranta
    • Nice story :)
      Would love to get in touch with the two of you....
      S

    • rkmm

      en tiedä.mutta nainen minun makuun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe