Lima kurkku+nenä vuotaa

pelokastyttö

moi! Oon 12-vuotias ja olen kärsinyt jo melkein puoli vuotta lima-kurkustani. Tuntuu että limaklöntti kurkussa ja kun nielen niin tunnen sen. Olin pari viikkoa sitten kipeänä ja sain yskän. Vieläkin on vähän yskää ja limat nousee suuhuni kun yskin. Mutta kuitenkin nielen ne takaisin. En saa kyllä ite rykimällä pois kuitenkaan. Kävin n.1 kuukausi sitten lääkärissä , jossa otettiin nielunäyte. Tulos oli negatiivinen eli ei tulehdusta. Silti tämä lima ei vaan lähe. On nyt pari päivää jo ruennut pelottamaan,että mikäköhän täälä kurkussa on. Pyörii koko ajan mielessä joku syöpä. Help! En uskalla mennä lääkäriin jos siis löytyy jotain vakavaa. Home-ongelmia on koulussa,mutta ei ole ennen häirinnyt. Joten ei kai voi johtua siitä? Olemme myös vanhassa koulussa,mutta tuskin se siitä johtuu. Nenä myös vuotaa ja kun niistän niin korvat menee lukkoon. Täälä on myös paljon siitepölyä ja tiedän,että nenäni vuotaa sen takia. Vaikka en ole edes käynyt allergiatesteissä. Onko teillä tämmöistä??

4

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D vitamiinia

Siitepölyallergia?

Nielurisaongelma?

Käy lekurilla näyttääs kurkkua. Apteekista saa ilman reseptii antihistamiinia. Osta väsyttämätöntä.

Syöthän D vitamiinia 50 mikrogrammaa päivässä?

• Limaa kurkussa

En oo käyny allergiatesteissä mutta aikomus olisi käydä! ollaan ostettu myös jo allergialääkkeitä mutta autttaa vaan nenään. Ja tuolla: nieluriongelma niin tarkoitatko että voiko johtua jos ei ole leikatty nielurisoja. ? En syö d-vitamiinia. Joskus talvella saatan nappasta yhden päivässä mutta kesällä en koska äitini sanoo että d-vitamiinia saa auringosta. En ole koskaan käynyt lekurilla niin mitä sielä tehdään ja mitä se voisi saada selville? Siis mitä se katsoisi?

• Mullaki

Homeesta tuo johtuu,eikä lääkärit siihen osaa mitään sanoa...olet altistunut pitkään,nyt alat oireilla...

• Lima kurkku+nenä vuotaa

Ok. Rupee jo vähän ärsyttämään kun nielasee niin semmoinen limapallo. Kun ei tarkalleen tiedä mistä tuo johtuu, niin kyllä se vähän pelottaa. Nyt alkoi kesälomakin niin kai tän pitäis loppua ? Ei oo kyllä vielä loppunut. Nenäkin vuotaa välillä ja korvat ovat tukossa ja korviin sattuu. Ajattelin mennä lähipäivinä lääkäriin kuitenkin. Koska en saa millään tavalla mielenrauhaa, kun koko ajan vaan pyörii päässä joku kauhea ajatus mikä tämä voisi olla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe