Hei, olemme aviopari, joka on harrastanut vaähän kanoottiretkeilyä Itä-Suomessa ja viime kesänä Pärnun seudulla Eestissä (onnistuneesti!).
Nyt meitä kiinnostaisi ehkä Irlanti, Etelä-Eurooppa tai muu mielenkiintoinen kanootinmentävä kohde.
Onko kellään kokemuksia tai linkkejä joista olisi hyötyä.
kanootilla onneen?
5
803
Vastaukset
- Matrix
Markkinoidaanko Irlantia kanoottimatkailuun sopivana maana? Tuli vaan tässä mieleen, että mihin päin Irlantia aattelitte lähteä melomaan?
Itse kun olen Irlannissa jonkin verran matkaillut niin voisin sanoa että sellaisia jokia kuin Suomessa on ei ole missään. Joet siellä lähinnä muistuttaa ojia ja mielestäni niissä ei oikein edes kanootilla pääse.
Toki voin olla väärässä, mutta kun itsekin olen kanoottihommista kiinnostunut niin kerrotko enemmän näistä kanoottimatkoistanne ja siitä mistä keksitte lrlannin melontamaaksi? - Ossi
Asuin taman kesan Ranskassa,tarkemmin sanoen pikku kaupungissa nimelta Tournon Saint Pierre .Se sijaitsee aika keskella Ranskaa,n. 100 km Toursista etelaan.Lahin vahan isompi kaupunki Le Blanc.Kanootti harrastus siella on valtavaa,onhan isoja puhdas vetisia jokia paljon.Lahes kaikki laskevat aikanaan Loireen.Kanootti ja kajakkiseuroja on lahes joka kaupungissa.Meilla on oma kajakkikeskus jonne jokeen on rakennettu nykyaikainen koski harjoittelua varten. Kaiken saa vuokrattua paikan paalta.Todella luonnon kaunista aluetta,sopiva lampotila,ei haittaa itikat eivatka sateet.Tuli varattua paikka ensi kesaksikin ja ehka sitten kokeilen kanoottiakin ,sen verran mukavalta naytti retkeilijoiden meno.
- Matrix
Tuli vaan mieleen että onko suunnitelmissa ollut koskaan lähteä Lappiin harrastaan melontaa? Lapissa nimittäin riittää vesistöä siihen tarkoitukseen.
- Ossi
Edellisen viestini lisaksi selvennysta lisaa. Asuikaupunkini on kuin yksi pieni kaupunki,mutta kun laaninraja kulkee keskelta, hallinnolliseti on kaksi kauopunkia, siis Tournon St Pierre ja toinen puoli Tournon St. Martin,josta on tietoa paljon ja mm koskikuvia esin Googlen kautta haettuna.
- tumaka
Voi kiitos vinkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998