Kertokaas kokemuksia lukion jälkeen ammattikoulussa! :) itse haluaisin saada lukion jälkeen jonkun ammattitutkinnon suoritettua ja siitä sitten toivon mukaan työelämään. Lukio meni aika lailla himaa ripoen läpi ja lukutyyppiä en ole ollenkaan. Onko lukion jälkeen ammattikoulussa helppoa vai raskasta? Ovatko päivät pitkiä, miltä tuntuu tehdä opinnäytetyö? Kaikki tieto on tervetullutta ja aloja saa suositella :)
Vastaukset 1
- jepuliss
Heleppoo ku heinänteko lukion jälkeen... eikä tarvii käydä atto aineita ollenkaan :3 valmistuu nopeemmin ja sit ku muut menee lukee äikkää nii meet työharjotteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981016Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni59804- 65738
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 59641
- 43550
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 40495
- 48487