Hei!Mulla on kaksi uroskania (veljekset) n.1 vuotiaita. Vien ne maanantaina (11.10.-04) leikattavaksi. Kuulin että se vaikuttaisi pissan hajuun, onko totta?mitä muuta voi muuttua?loppuuko roiskiva pissimistapa? Mitä pitää huomioida hoidossa toipumisajalla, vai onko eroa normaaliin hoitoon?kuin kauan toipumisaika kestää?
Kuinka paljon ootte maksanu leikkauksesta?mulla maksaa kaksi kania yhteensä 106,-...onko kallis?
Kastroinnin jälkeen?
5
238
Vastaukset
- kanifani 92
Kyllä mun poikakanilla on ainakin roiskiva pissaamistapa loppunut kokonaan. En nyt tiedä vaikuttaako se niin pissan hajuun...En mä oikein tiiä... sellanen jalkojen kiertely ja murina (ei vihainen) mun kanilta ainakin loppui. Ei toipumisajalla mun tietääkseni mitään erityistä tarvii ottaa huomioon...ta sitten kun kanit on heräämässä nukutuksesta niin ...no,kyllä eläinlääkäri sitten antaa ohjeita.Toipumisajan kesto...no varmaan sen leikkauspäivän aikana kanisi voi olla hiukan tokkurainen. Mun kanin kastrointi maksoi 50€.
- Laama
Yleensä se uroksen ruikkiminen loppuu parin viikon päästä kastroinnista. Oma kanini sai toipumisjalle vaan viikon ulkoilukiellon, ettei haava tulehdu.
Leikkaukset vaihtelee aikalailla paikkakunnittain, mutta tuo sinun sanoma hinta on minusta halpa kahdelle kanille. Täällä kahden uroksen leikkaus maksaa 160e- ???
Jotta missä niin paljon?
- noxmer
??? kirjoitti:
Jotta missä niin paljon?
maksoi 100 euroa, siis yhdeltä kanilta...
- kanifani 92
noxmer kirjoitti:
maksoi 100 euroa, siis yhdeltä kanilta...
Ai 100 €! Mun kanin makso 50€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027