Onko Rönnqvist 15 kahvamallin omistajia kuulolla. Minkälaisilla koneilla ajatte, 15 vai 20 HV passelimpi tuolle ?
Ostin tuollaisen uuden Pro version ja nykyinen 6hv moottori jäi auttamattomasti pieneksi. Tosin tuollakin ihmetytti moottorikaivon ahtaus. Kallistettaessa moottori ylös kanva ottaa peräpenkin reunaan kiinni, mahtuuko noita isompia koneita kallistaa ollenkaan.
Rönnqvist 15 Moottori ?
4
236
Vastaukset
- Koolla on väliä
Ota 20.
- PuSe
15 riittää hyvin 1-2 hlön kuormalla. Isommalle porukalle 20 parempi, mutta veneen kapea perä ei tahdo riittää niille kiloille joita kaksikymppisissä on.
- 15 riittänee
Meikäläisellä 16:sessa Rönkyssä 15 heppainen ja sillä pärjää hyvin 1 - 2 hengen kuormalla. Jos liikkuu usein isommalla porukalla, niin sitten ottaisin kakskymppisen. 15:sesta ei käytännön kokemusta.
Vanha keskustelu, mutta sama kysymys, kahva osuu penkkiin. Minulla hetken ollut 5 vuotta vanha Rönnqvist Pro 15, ja siinä Mariner (Mercury) 15 hv MH EFI. Kahva ottaa penkkiin, ei saa lukittua yläasentoon konetta. Kyselyjä on parissa liikkeessä auki, ei heti vastausta tullut. Marinerissa kahva on sijoitettu keskelle, kuvittelisin, että jos kahva on enempi moottrin kyljessä, kippaus toimisi. Mutta jaatteko kokemuksia, mitkä 10 -20 hv koneet tuohon oikeasti käyvät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733864Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92071Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1141159
- 1121158
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906