mä en voi ymmärtää, miks se on niin et tiedän et mulla on täydellinen kroppa ja mun kultaki sanoo nii ja muut miehet mut mistä se johtuu et kuitenkin on niin ruma ja läski olo?
mistä se johtuu?
5
749
Vastaukset
- nainen
Huonosta itsetunnosta?
- Alfamental
Tähän on erittäin yksinkertainen vastaus: Sulla on huono itseluottamus ja itsetunto. Niitä kun parannat niin hyvää tekee! Mutta liikakin on aina tietenkin liikaa...
- rehellinen
internetin ihmemaassa on kivaa, kun voi rehellisesti puhua, johon mulla ei ole oikeassa elämässä tarpeeks kiveksiä.
Noh kuitenkin, oma mielipiteeni on; kun nää kaikki mallimuijat sun muut valittaa läskejään, niin ne vaan toivoo että joku sit kehuis niitä.
Joskus ne ei ees tiedosta sitä.
Mua ainaki potuttaa helkkaristi ku sellaset instant woody tytöt valittaa ulkonäöstään, sit niit täytyis lohduttaa... todella turhauttavaa.
Kaikkea tyhmää sitä tuleekaan tehtyä pillun takia...- Senna
Hah hah.. :P :D Oiva kommentti sinulla, rehellinen.
Minä olen itsekkin kaunis, sekä hyvännäköinen. Ja tiedän sen. Kuitenkin myös minulla, kuten varmasti kaikilla joskus tulee hyvin ruma olo. Lihavaksi en itseäni kuvittele, sillä en ole (vaikka muutama ylimääräinen kilo onkin).
Pääsen kuitenkin tuosta rumuuden tunteesta ilmoittamalla ihan suoraan kullalleni sekä muutamalle ystävälle että tarvitsen kohteliaisuuksia kun olo on niin ruma.
Senna
- KokemuksenÄäni
Huonosta itsetunnosta se johtuu.
Ala luottamaan enemmän ittees ja kykyihis, niin yllätyt ihmeesti ajan myötä peiliin kurkatessas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760