en ole panoseuraa vailla

fluttershy-yey

viime yö oli mahtava




Ps otin mallia norskista

33

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenen kanssa? Ei kannata ottaa mallia Norskista, koska äiti on pikkasen rasisti eikä tykkää sellasista norjalaismiehistä ja heidän sanavarastostaan...

    • ''viime yö oli mahtava''

      Kenen kanssa vietit yösi? Ja näköjään tämänkin voi ajatella härskisti.

      *virnuilee*

    • se teksti ei liittyny otsikkoo mitenkään mä vaa nukuin hyvin mukavasti >:)


      Ps hue hue hue hue hueee

      • Otsikko oli siis vain sitä varten, että kiinnittäisimme siihen huomiota. XD


    • Kävin siinä sun ikkunas alla yöllä, kyllä siellä joku oli, sinun lisäksesi

      • nohkyl mun kissat varmaa meni mun vieree nukkuu



        Ps mitä vaatteita mul oli päällä ja mihin aiikaan kävit


    • Siiliö

      Mutta et ole tällä hetkellä panoseuraa vailla? Eli sinulla siis on panoseuraa? Eli... Mitä helvettiä? Sä oot kuule vasta kakstoista! Mitäköhän vanhempasikin sanoisivat tuosta?

      • ei minulla panoseuraa oo enkä nyt kaipaiskaan panoseuraa


        Ps jotain pahaa


      • fluttershy-yey kirjoitti:

        ei minulla panoseuraa oo enkä nyt kaipaiskaan panoseuraa


        Ps jotain pahaa

        On sulla panoseuraa




        PS. mikä wittu toi ps juttu on?


      • xslim_shadyx kirjoitti:

        On sulla panoseuraa




        PS. mikä wittu toi ps juttu on?

        Ei tuo PS. ole edes outo juttu. Korppi kirjoitti joskus kaikkien viestiensä perään "zeus". Mikäköhän siinäkin oli ideana?


      • assassin kirjoitti:

        Ei tuo PS. ole edes outo juttu. Korppi kirjoitti joskus kaikkien viestiensä perään "zeus". Mikäköhän siinäkin oli ideana?

        Tavaramerkki, jota kukaan ei missään tapauksessa pysty kopiomaan?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tavaramerkki, jota kukaan ei missään tapauksessa pysty kopiomaan?

        Toinen Korpin tunnus taisi olla "Tirehtööri kuittaa," koska Korppi kruunasi jossakin vaiheessa ihtensä suolistotirehtööriksi.

        Fnfnille valitettiin joskus allekirjoituksestaan.


    • Ja minä ihmettelin alussa, miksi siellä lopussa luki joskus zeus ja joskus VeH... XD

      Ja Yey, luotsit muutes näkevät poistetut viestit, ja on helkatin epäilyttävää....

      • Mitämitä? Kerro, mitä siellä lukee!


      • icepicked kirjoitti:

        Mitämitä? Kerro, mitä siellä lukee!

        Ei mitään NOIN mielenkiitoista... Unohduksia vaan.... En kirjoita, kerta Yey on nähnyt vaivaa niiden poistamiseen... Tai siis Korppi, ei ole oppinut uusiin lopetuksiin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei mitään NOIN mielenkiitoista... Unohduksia vaan.... En kirjoita, kerta Yey on nähnyt vaivaa niiden poistamiseen... Tai siis Korppi, ei ole oppinut uusiin lopetuksiin...

        Miten niin Korppi? Kahtooko Korppi nykyään poneja?


      • icepicked kirjoitti:

        Miten niin Korppi? Kahtooko Korppi nykyään poneja?

        Kielioppi ja kirjoitustyyli ovat molemmilla samanlaisia...


      • MITÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!! Näkevät poistetut viestit..... Nyt täytyykin olla varovainen... *köh* T_T Mitä muuta pystytte näkemään. D:


      • poistin sen vaa kosk unohin Ps:n


        Ps lukeeks siin vai jotain eriä ku sen jälkeises


    • Siiliö

      Kuule jos sinä et ole panoseuraa vailla, niin sinulla on panoseuraa. Eli joko valehtelit aloituksessa tai sitten sinulla on panoseuraa... Vaikka olet kakstoistavuotias.

      Itse asiassa 12v viittaa myös korppiin...

      • Ja sukupuoli! En siis ole ainoa vainoharhainen....


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja sukupuoli! En siis ole ainoa vainoharhainen....

        Jos tuo on Korppi, niin hän ei ole erityisen hyvä kahden nimimerkin kanssa!


      • assassin kirjoitti:

        Jos tuo on Korppi, niin hän ei ole erityisen hyvä kahden nimimerkin kanssa!

        Tai sitten hän on suunnitellut tekevänsä mahdollisimman samanlaisen, jotta me ajattelisimme hänen olevan parempi trollaaja emmekä aavistaisi mitään... XD

        Eääääh! Taitaa olla Korppi lähtemässä täältä, ellei ole jo lähtenyt...


      • whaddup
        kurpizza kirjoitti:

        Ja sukupuoli! En siis ole ainoa vainoharhainen....

        Siis mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu, Onko Fluttershy Korppi vai ei? Kai näillä epäilyksillä on perääkin?


      • whaddup kirjoitti:

        Siis mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu, Onko Fluttershy Korppi vai ei? Kai näillä epäilyksillä on perääkin?

        Fluttershyn ikä, kirjoitustyyli ja sukupuoli viittaa korppiin.


      • whaddup
        assassin kirjoitti:

        Fluttershyn ikä, kirjoitustyyli ja sukupuoli viittaa korppiin.

        Niin niin. Mutta eihän Korppi kaksoisharhauttelisi tekemällä samanlaista käyttäjää :O?? Ei kai..


      • whaddup kirjoitti:

        Niin niin. Mutta eihän Korppi kaksoisharhauttelisi tekemällä samanlaista käyttäjää :O?? Ei kai..

        pidän huolen yhä siitä että korpista ei levitetä ilkeitä juttuja hyi teitä ): lopettakaa kiltit tuollainen käytös


      • whaddup
        veh kirjoitti:

        pidän huolen yhä siitä että korpista ei levitetä ilkeitä juttuja hyi teitä ): lopettakaa kiltit tuollainen käytös

        Ai niin koska Korppihan olikin se sinun salainen ihastuksesi siksikö puolustelet, hehheh...
        Mutta joo epäilyyn on aihettakin eikö? Minä kun luulin sinua epäilijä-salapoliisi-mikälieksi..Vai pilaammeko peiteoperaatiosi?


      • whaddup kirjoitti:

        Ai niin koska Korppihan olikin se sinun salainen ihastuksesi siksikö puolustelet, hehheh...
        Mutta joo epäilyyn on aihettakin eikö? Minä kun luulin sinua epäilijä-salapoliisi-mikälieksi..Vai pilaammeko peiteoperaatiosi?

        Ette pilaa, pilaatte Korpin maineen. D:


      • whaddup
        veh kirjoitti:

        Ette pilaa, pilaatte Korpin maineen. D:

        Hahah, ei sillä ole mainetta mitä pilata kun on suoliston näin jättänyt xD

        Taisit sittenkin olla ihastunut Korppiin..


      • whaddup kirjoitti:

        Hahah, ei sillä ole mainetta mitä pilata kun on suoliston näin jättänyt xD

        Taisit sittenkin olla ihastunut Korppiin..

        No älähän ny! :D


      • whaddup kirjoitti:

        Siis mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu, Onko Fluttershy Korppi vai ei? Kai näillä epäilyksillä on perääkin?

        en ole korppi se vain on sattumaa enkä jaksa kirjottaa oikein


        Ps kuunnelkaa tää kokonaan https://www.youtube.com/watch?v=DXgi8CY7SlE


    • Nämä eivät ole "ilkeitä juttuja".
      Lisäksi sinulla ei pitäisi olla mitään sanottavaa näissä epäilemisjutuissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe