viime yö oli mahtava
Ps otin mallia norskista
en ole panoseuraa vailla
33
98
Vastaukset
Kenen kanssa? Ei kannata ottaa mallia Norskista, koska äiti on pikkasen rasisti eikä tykkää sellasista norjalaismiehistä ja heidän sanavarastostaan...
''viime yö oli mahtava''
Kenen kanssa vietit yösi? Ja näköjään tämänkin voi ajatella härskisti.
*virnuilee*se teksti ei liittyny otsikkoo mitenkään mä vaa nukuin hyvin mukavasti >:)
Ps hue hue hue hue hueeeKävin siinä sun ikkunas alla yöllä, kyllä siellä joku oli, sinun lisäksesi
nohkyl mun kissat varmaa meni mun vieree nukkuu
Ps mitä vaatteita mul oli päällä ja mihin aiikaan kävit
- Siiliö
Mutta et ole tällä hetkellä panoseuraa vailla? Eli sinulla siis on panoseuraa? Eli... Mitä helvettiä? Sä oot kuule vasta kakstoista! Mitäköhän vanhempasikin sanoisivat tuosta?
fluttershy-yey kirjoitti:
ei minulla panoseuraa oo enkä nyt kaipaiskaan panoseuraa
Ps jotain pahaaOn sulla panoseuraa
PS. mikä wittu toi ps juttu on?xslim_shadyx kirjoitti:
On sulla panoseuraa
PS. mikä wittu toi ps juttu on?Ei tuo PS. ole edes outo juttu. Korppi kirjoitti joskus kaikkien viestiensä perään "zeus". Mikäköhän siinäkin oli ideana?
assassin kirjoitti:
Ei tuo PS. ole edes outo juttu. Korppi kirjoitti joskus kaikkien viestiensä perään "zeus". Mikäköhän siinäkin oli ideana?
Tavaramerkki, jota kukaan ei missään tapauksessa pysty kopiomaan?
israelin-tukija kirjoitti:
Tavaramerkki, jota kukaan ei missään tapauksessa pysty kopiomaan?
Toinen Korpin tunnus taisi olla "Tirehtööri kuittaa," koska Korppi kruunasi jossakin vaiheessa ihtensä suolistotirehtööriksi.
Fnfnille valitettiin joskus allekirjoituksestaan.
Ja minä ihmettelin alussa, miksi siellä lopussa luki joskus zeus ja joskus VeH... XD
Ja Yey, luotsit muutes näkevät poistetut viestit, ja on helkatin epäilyttävää....icepicked kirjoitti:
Mitämitä? Kerro, mitä siellä lukee!
Ei mitään NOIN mielenkiitoista... Unohduksia vaan.... En kirjoita, kerta Yey on nähnyt vaivaa niiden poistamiseen... Tai siis Korppi, ei ole oppinut uusiin lopetuksiin...
kurpizza kirjoitti:
Ei mitään NOIN mielenkiitoista... Unohduksia vaan.... En kirjoita, kerta Yey on nähnyt vaivaa niiden poistamiseen... Tai siis Korppi, ei ole oppinut uusiin lopetuksiin...
Miten niin Korppi? Kahtooko Korppi nykyään poneja?
icepicked kirjoitti:
Miten niin Korppi? Kahtooko Korppi nykyään poneja?
Kielioppi ja kirjoitustyyli ovat molemmilla samanlaisia...
MITÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!! Näkevät poistetut viestit..... Nyt täytyykin olla varovainen... *köh* T_T Mitä muuta pystytte näkemään. D:
- Siiliö
Kuule jos sinä et ole panoseuraa vailla, niin sinulla on panoseuraa. Eli joko valehtelit aloituksessa tai sitten sinulla on panoseuraa... Vaikka olet kakstoistavuotias.
Itse asiassa 12v viittaa myös korppiin...kurpizza kirjoitti:
Ja sukupuoli! En siis ole ainoa vainoharhainen....
Jos tuo on Korppi, niin hän ei ole erityisen hyvä kahden nimimerkin kanssa!
assassin kirjoitti:
Jos tuo on Korppi, niin hän ei ole erityisen hyvä kahden nimimerkin kanssa!
Tai sitten hän on suunnitellut tekevänsä mahdollisimman samanlaisen, jotta me ajattelisimme hänen olevan parempi trollaaja emmekä aavistaisi mitään... XD
Eääääh! Taitaa olla Korppi lähtemässä täältä, ellei ole jo lähtenyt...- whaddup
kurpizza kirjoitti:
Ja sukupuoli! En siis ole ainoa vainoharhainen....
Siis mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu, Onko Fluttershy Korppi vai ei? Kai näillä epäilyksillä on perääkin?
whaddup kirjoitti:
Siis mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu, Onko Fluttershy Korppi vai ei? Kai näillä epäilyksillä on perääkin?
Fluttershyn ikä, kirjoitustyyli ja sukupuoli viittaa korppiin.
- whaddup
assassin kirjoitti:
Fluttershyn ikä, kirjoitustyyli ja sukupuoli viittaa korppiin.
Niin niin. Mutta eihän Korppi kaksoisharhauttelisi tekemällä samanlaista käyttäjää :O?? Ei kai..
whaddup kirjoitti:
Niin niin. Mutta eihän Korppi kaksoisharhauttelisi tekemällä samanlaista käyttäjää :O?? Ei kai..
pidän huolen yhä siitä että korpista ei levitetä ilkeitä juttuja hyi teitä ): lopettakaa kiltit tuollainen käytös
- whaddup
veh kirjoitti:
pidän huolen yhä siitä että korpista ei levitetä ilkeitä juttuja hyi teitä ): lopettakaa kiltit tuollainen käytös
Ai niin koska Korppihan olikin se sinun salainen ihastuksesi siksikö puolustelet, hehheh...
Mutta joo epäilyyn on aihettakin eikö? Minä kun luulin sinua epäilijä-salapoliisi-mikälieksi..Vai pilaammeko peiteoperaatiosi? whaddup kirjoitti:
Ai niin koska Korppihan olikin se sinun salainen ihastuksesi siksikö puolustelet, hehheh...
Mutta joo epäilyyn on aihettakin eikö? Minä kun luulin sinua epäilijä-salapoliisi-mikälieksi..Vai pilaammeko peiteoperaatiosi?Ette pilaa, pilaatte Korpin maineen. D:
- whaddup
veh kirjoitti:
Ette pilaa, pilaatte Korpin maineen. D:
Hahah, ei sillä ole mainetta mitä pilata kun on suoliston näin jättänyt xD
Taisit sittenkin olla ihastunut Korppiin.. whaddup kirjoitti:
Hahah, ei sillä ole mainetta mitä pilata kun on suoliston näin jättänyt xD
Taisit sittenkin olla ihastunut Korppiin..No älähän ny! :D
whaddup kirjoitti:
en ole korppi se vain on sattumaa enkä jaksa kirjottaa oikein
Ps kuunnelkaa tää kokonaan https://www.youtube.com/watch?v=DXgi8CY7SlE
Nämä eivät ole "ilkeitä juttuja".
Lisäksi sinulla ei pitäisi olla mitään sanottavaa näissä epäilemisjutuissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511