KOIRAN PASKOMINEN LASTEN LEIKKIPAIKOILLE!!

Neuvoja viisaimmilta

Nyt alkaa menemään yli. Eräs naapurimme paskatti pikku fifinsä keskelle pihamaata ja kun emäntäni siitä meni sanomaan niin alkoi pään aukominen ja uhkailu. Toinen kerta oli kun tämä perheen tytär "Shrek" paskatti samaan paikkaan niin emäntä ei edes kerennyt sanomaan mitn, ku uhkasi jo lyödä. Alkaa pikkuhiljaa hermo menemään näihin, että minä siivoan, mutta meidän koira kakkaa silti pihaan. Itse olen juuri tälläisten ihmisten eli päänaukojien/vittuilijoitten takia istunut jo muutaman vuoden vankilassa, eli ei enää, koska perhettä ja rauhoittunut(toivottavasti). Isännöitsijä ei voi tehdä mitn, koska ei ole näyttöä! Tapoihini ei todellakaan kuulu kytätä kameran kanssa ihmisiä:) Vuos-kaks lisää vai antaa muksujen pyöriä koiran paskassa?!?

9

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näin

      Ihan pokkana vaan kamera käteen ja kuvaamaan se, jos koira sinne pihaan paskoo. Meidän pihamailla oli vähän sama tilanne ja oli todella iljettävää pestä lasten koiranpaskan likaamia vaatteita.

    • Rööperi

      Jos itse olet vanha venkula, niin sinulla lienee suhteita tallella niihin piireihin joissa leikitään luotettavaa ystävää ajellen pahaäänisillä moottoripyörillä? Ehkä pari kanuunankuulaa pesäpallomailojen kanssa voisi auttaa ongelmassasi ja tätyli tytsyinensä muuttaisivat hipihiljaa vähin äänin muualle.

      Muista kuitenkin varmistaa että tätylin mies ei satu olemaan ko. klaanin nk. the Boss. Tai ettei tätylin tytsy satu seukkaamaan sen tai sen alamaisen kanssa.

    • Seymour

      Olet istunut vankilassa itsesi takia, et vittuilijoiden. Psyykesi on liian heikko kestämään sitä, minkä me muut kestämme. Pinna kuohahtaa jokaisella mutta se vain on kestettävä.

    • zauchiuh

      Heh, mullapa on sellainen uutus että oksat pois! Voin mennä nurtsille, puistoon jne, ostin koiran kakkapussin pitovarren, eli siihen pussi ja koiran alle! Kakat menee suoraan pussiin, eikä mitään jää maahan voin vaikka pussata nurtsia. Lisäksi käytin sitä virtsanäytteen otossa pitämään purkkia, jolloin ei ollut mitään pelkoa, että kuuma kusi roiskuisi käsille. Mainio idis, ei toki ehkä ihan pienille, matalille koirille sovi, mutta mulla keskikokoinen ja tiedän minne esim. aamulla menee paskomaan.

    • Ensimmäiseksi, pyri rauhoittumaan heti, sitten:

      A) Älä provosoidu

      B) Ajattele: Kyse ei ole mistään "Elämää Suuremmasta"

      C) Ota asenne, että "ikäviäkin asioita sattuu" halusit tai et

      Luin kirjoituksesi kolmeen kertaan ja luulen, että olet nuorempi mies kuin minä (kohta 40 perheenisä). Tästä päästään kohtaan A - se on tärkein "Älä provosoidu", koska silloin myös näytät heikkoutesi. Kohtia Beetä ja Ceetä sitten voi jokainen itse miettiä - ne on henkilökohtaisia asioita, että miten ottaa mahdolliset vastoinkäymiset vastaan...

    • neuvoa neuvoa

      Jäitä hattuun, koeta olla kypsästi ja fiksusti vaikka vastapuoli selkeästi onkin "teinix-räggäri." Menepä juttelemaan tytön kotiin, rauhallisesti ja kypsästi kerrot asian ja että toivot ettei enää kakata koiraa lasten leikkipaikalla tai jos vahinko tulee, niin KORJAA sen, ehdota etteikö olisi helpompi lenkittää koiraa muualla kuin juuri lasten leikkipaikalla.
      Koeta olla fiksu, rauhallinen ja kypsä. Jos alat huutaa ja kerrot asiasi huonosti, on selvää että vastapuoli ei ota asiaa vastaan välttämättä hyvin. Sano että haluat ihan sovussa hoitaa asiaa ja että pidät koirista, kun käsittääkseni itselläsikin on ollut koiria.

      Olet vankila-ajoista varmasti jo kypsynyt mies, joten nyt vaan käyttäydyt kuten kypsät ja fiksut ihmiset käyttäytyvät. Rauhallisella ja fiksulla tyylillä saat paljon enemmän tulosta kuin möykällä.

    • todellv...uuntunut

      Minä ajattelin että vissiin ainoa mikä auttaa on vetää sitä omistajaa nekkuun.
      Ihan sama tilanne mulla, vieraan koira paskantaa pihaan ja omistaja ei korjaa hurttansa paskaa eikä sanomiset auta.

      Ehkä se paras tapa on vetää nekkuun jos kerran sana ei auta eikä poliisiltakaan saa mitään apuja asiassa kun niiden aika menee toisissa hommissa.

    • jätökset poistettava

      Eräs hyypiö paskatutti dalmatiankoiraansa lasten leikkipaikoilla, kävelyteillä korjaamatta niitä kertaakaan. Onneksi hyypiö hävisi. Inhotti mokoma. Kerran sen postiluukusta pistettiin sisään pussissa sen koiran paskaa. :-D

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1112
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      917
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      10
      788
    Aihe