Pääseekö 65 v vielä

Kertausharjoitus

Kertus harjotukseen. Minulla on diepates ja vajaa toinintamutta tahdon mukaan viettän mukavaa leirielmää ja mukana ammunta. Saako vielä yllennys, draksvikisa ollut.Suomi puolustus pitää olla. Ei saa päästä vihollinen tämä maa. Nato hyvä olla mukana. SAe pelastaa suomia.

9

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huru Ukko 70

      Minäkin tahtoon kertaamaan, voihan viddy jos vielä saisa korpraali arvon olis se tosi hiennoa spatreessseeta kaapungila arvomerkeineen. pääsenkö please ois niin hinku. RUK :kin kiinnostaa. Voi kun pääsis.

    • Håkan och Börje

      On ne kuulemma Dragsvikiläisiä kutsunu vanhainkodistaki ko ovat nii kovvii sotimaa.

      • Vapaaehtosena

        ja puoliksi väkisin kun tunkee mukaan niin pääsee, pyssy pitää ensin hakea naapurilta eli vastapuolelta, toivottavasti dementia ei ole niin pitkällä, että unohtaa panokset, joutuu muuten heti käymään uudestaan. Leikki sikseen,,,,,
        Tunsin kerran miehen, jo edsmennyt sotaveteraani, hän oli hakenut ammustäydennystä naapurilta, kun oli omat patruunat lähes loppuneet, kysyin, että mitä sanoivat siitä? "mitäpä nuo kuolleet sanoo"


    • Nähtyjoleikit

      Mene pappa mun puolesta haha. Itse kasvoin sotaleikeistä eroon.

    • puuhun sidottava

      Siinä kummasti muistuu mieleen "sotaleikit" kun alkaa tuo itänaapuri rynnimään rajan yli, sinisilmäisten silmät sitten isot ja pyöreet kuin hevosen suitsirenkaat. Siinä loppuu hahatukset. Kyllä se niin kärkkäästi tuo itänaapuri riitaa hakee joka asiasta, itsekin yli 50 ja hieman ruununraakki mutta kyllä sitä jo miettinyt joutuuko lähtemään ja jos en pääse mukaan kun olen ruununraakki niin menen väkisin mukaan. Minä en ala sivusta seuraamaan jos toiset joutuu kuulasateeseen, en pakene ruotsiin.

    • ergergergeg

      Olette vainoharhaisia tuhlareita. Nato yrittää saada Suomea riveihinsä kaikin keinoin.

    • puuhun sidottava

      Totta kai se yrittää että saa venäjän ympärille mahdollisimman paljon natomaita.

      Ei tarvitse olla kovinkaan paljoa vainoharhainen kun seuraa venäjän edesottamuksia ja sitä kuinka kaikkien maiden talous romahtaa niin siinä piilee vaara myös sotilaallisesti, uskon että pahat ajat on edessä.

    • ähvätti

      Taidat nostoväkeen kuulua jo. Ihailtavaa maanpuolustushenkeä kyllä. Työvelvollisia olivat sotien aikaan kuulemma 15-69 vuotiaat, joten tosipaikassa kelpaat hienosti. Taidat myös toisen kotimaisen ilmeisesti kun Dragsvik?

    • armyj

      Mine Mamu mine kertaamaan. En käyny hinttiä, mutta tykkään pysssyistä. Mine ammu paljo ilmakivääri, näyttä rynkky. Mine voisi olla kersantti mies, koska minulla iso muna. Näin on asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe