syön vähän koulussa(ehkä salaattia,vettä ja harvoin leipää). sit jos syön vaikka kotona vähä enemmän tulee heti hirveen syyllinen olo et miks söin jne... kaverit sanoo että oon laiha mut kyllä mä tiedän etten oo... käyn puntarilla 2-4 kertaa päiväs. melkee joka päivä käyn n.7km lenkillä josta juoksen noin puolet. inhoon itteeni:( onko mulla anoreksia? kiitos jo etukäteen!
anoreksiaa???
3
591
Vastaukset
- Kummitäti
mutta siihen suuntaan menossa. Pyydä koulun terkkarilta apua ruokavalion suunnitteluun. Älä päästä tuota liian pitkälle, anoreksia vie mukanaan ja on monille hidas itsemurha. Laihana oleminen ei anna onnea elämään. Merkitystä on eniten sillä, että itse arvostat itseäsi. Jos se on vaikeaa, hae rohkeasti muilta tukea (terkkari, terveyskeskus, keskustelupuhelimet...) Toivon, että löydät elämääsi tarpeeksi sisältöä ja mielenkiintoa, että ei tarvitse tuolla painonhallinnalla sitä täyttää!
Kuulin juuri eilen, että kummityttöni on joutunut sairaalassa letkuruokintaan. Hän on 14v ja taistellut anoreksiaa vastaan kohta jo vuoden sairaalahoidossa. Ei tietoa selviääkö. Samaan ei kannata pyrkiä, vielä on paljon nähtävää ja koettavaa. Ei hänkään alkuun tiennyt, mihin kakki voi johtaa. *kyynel* - ...
Miten niin ei ehkä viellä? Minusta tuo kyllä kuulostaa aika anoreksialta.
- kukkaiskeiju
kyylä sulla on anoreksia, hae ihmeessä apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774