Hei!
Olen järjestämässä jälleen Halloween juhlia ja niihin haluaisin ehdottomasti tehdä Azkabain vanki -leffassa Hagridin mökin edessä olleen variksenpelättimen. Onko kukaan nähnyt hyvää kuvaa ao. variksenpelättimestä? Tällä variksenpelättimellä on kurpitsapää, heinäkädet ja joitain mustaa päällä. Tosin olen jo "ideoinut" tätä variksenpelätintä, jos nyt en sattuisi näkemään kuvaa alkuperäisestä.
terv. PiiRoo
Hagridin mökin variksenpelätin
2
437
Vastaukset
- Yökyöpeli
Elokuvasta ei löydy kuvaa, mutta minusta pc-pelin tekijät on saanu pelissä olevan pelättimen tosi samannäköiseksi. Jos sen kuvan haluat vain sen sinulle sähköpostissa lähettää.
- PiiRoo
Hei!
Sähköpostiosoitteeni on [email protected]. Eli otan kiitollisuudella kuvan vastaan. Olen käynyt katsomassa Azkabadin vangin vain kerran ja siitä kerrasta jäi aika hutera mielikuva pelättimestä.
Mutta heti silloin ajattelin, että tuohan sopii meidän Halloween juhliin hyvin. Olen oikea Halloween fani ja olen järjestänyt muutaman kerran juhlat. Viimeksi niissä oli yli 30 vierasta...
Kiitos etukäteen!
terv. PiiRoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760