Seksuaalinen vetovoima

Venuksenristi

Se kun tuntuu, että ilma väreilee kahden ihmisen välillä, ja toinen vetää puoleensa kuin magneetti. Tunne saattaa yllättää ainakin itseni, kun tunnen mieletöntä vetoa ihmiseen, jota en ole edes ajatellut siinä mielessä aikasemmin.

Voiko tuo tunne koskaan olla yksipuolista?

Oman kokemukseni mukaan tunne on aina ollut molemmilla osapuolilla, vaikka henkilökohtaisesti 90% noista kerroista se on jäänyt pelkästään siihen vetovoimaan, jos toinen osapuoli on ollut esimerkiksi varattu tms. Minä en lähde pettäjän matkaan, vaikka kuinka himoitsisin.

Toisinaan tunne menee sitten ajan kanssa ohi molemmilta ihan itsekseen. Esimerkiksi kun itse olin varattu ja toinen osapuoli ei ollut, niin seksuaalinen vetovoima oli niin kauan kunnes hän löysi jonkun toisen ja sen jälkeen olemme olleet ystäviä ilman mitään seksuaalista jännitettä.

Mutta onko etenkin muilla naisilla kokemusta, tuosta vetovoimasta joka olisi ollut vain yksipuolista? Eräs tapaus hieman nyt mietityttää itseäni, jossa jännite on valtava välillämme, mutta mitään siihen suuntaavaakaan ei ole puhuttu tai annettu toisen ymärtää millään tavalla, että olisi mitään kiinnostusta. Ja ihmettelen voiko se olla himoa vain itseltäni tuota miestä kohtaan, vai onko se aina molemmin puolista. Mies ei ole millään tavalla tyyppiäni ja siksikin ihmettelen koko tilannetta omalta osaltani.

34

14429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sulla

      ihme mietteet, ymmärtäisin VAIN, jos oikeasti kaipaisit jotain hänen kanssaan, mutta kun sanot ettet lähde varatun matkaan, niin miks tuhlaat energiaasi moiseen pähkäilyyn, turhaakin turhempaa vatvomista. Tykkäät vatvoa, ehkä parempi, että et alakkaan millekkään, miehet ei tykkää vatvojista!

    • venuksenristi

      Eihän sille vetovoimalle mitään voi, se tulee jos tulee. Jos toinen osapuoli on varattu, niin en minä ainakaan halua silloin tehdä asialle mitään, mutta ei se estä tuota seksuaalista jännitettä kahden ihmisen välillä.

      Eikä nyt ollut kyse mistään yhdestä tapauksesta vaan yleensä ottaen haluaisin tietää kokemuksia, että onko tuollainen vetovoima ollut joskus kuitenkin yksipuolista, onko se edes mahdollista?

      Ja aina kun olen lähtenyt mukaan, niin on selvinnyt, ettei se todellakaan ole ollut yksipuolista. Joten en ole mikään vatvoja. :)

    • uranuksenrasti

      Totta kai se voi olla vain yksipuolista. Miksei voisi? Paremminkin se, että ihminen tuntisi myös toisen tunteman vetovoiman kuulostaa epäilyttävältä ja ainakin vaikeasti todennettavalta. Ehkä niin voikin olla, että ihminen oikeasti tuntee molemminpuolisen väreilyn, mutta ei sellaista pysty tietoisesti erottamaan omista tuntemuksistaan.

      Vai etkö ole koskaan kuullut yksipuolisesta ihastumisesta?

      • venuksenristi

        Ihastuminen on eri asia kuin seksuaalinen vetovoima. Kyllä minä voin tuntea ns. himoa ilman ihastumista. Ja kyllä se ainakin minun osaltani tuntuu ihan konkreettisesti siinä välissä, kun toinen tulee alle metrin päähän niin tuntuu kuin magneetti vetäisi puoleensa ja ilma väreilee. Usein tuo seksuaalinen jännite tulee ihan yllättäen ja sellaisen ihmisen kanssa jota en tosiaan ole koskaan aikaisemmin ajatellut siinä mielessä. Omalla kohdalla olen ainakin muutaman kerran ollut ihan järkyttynyt, että miksi yhtäkkiä tunnen niin paljon vetoa jotain ihmistä kohtaan, että meinaa taju lähteä. Ja joskus kyseessä on mies jota en todellakaan halua missään tapauksessa himoita, jos kyseessä on vaikka juurikin varattu mies, mutta eihän sille voi mitään. Sitten kun toinen menee kauemmaksi niin vetovoima lakkaa, kunnes tulee taas siihen lähelle.

        Nyt haluaisin siis muiden kokemuksia siitä, että voiko tuo jännite ja vetovoima olla yksipuolista? Vai väitättekö, ettette ole koskaan sellaista tunteneet? Se tunne, joka tulee esim. juuri ennen himokasta suudelmaa, kun on repinyt toisen vaatteet pois päältä ennen kuin oman huomannutkaan. Tiedätte varmaan. :)


    • Nainenpohtii

      Olisko sulla kyse sitten jostakin tuoksuun liittyvästä jutusta? En ole tuntenut seksuaalista vetovoimaa sellaista kohtaan, joka ei kiinnostaisi. Virheitä ihminen tekee, mutta aina on itselläni ollut intohimossa sydän mukana. Joskus tosin vain hetken...

      • venuksenristi

        Itsekin mietin tuota tuoksua, mutta sehän viittaisi siihen, että tunne voisi olla yksipuolinen. Aiempien kokemusten mukaan tunne ei ole ollut yksipuolinen. Lisäksi olen saattanut olla saman henkilön seurassa vaikka kuinka usein ilman mitään vetovoimaa, mutta sitten yhtäkkiä se vain tulee yllättäen.

        Ja siis kyllä viimeistään siinä vaiheessa aina ihastun siihen mieheen hyvinkin vahvasti. Ja usein se juuri onkin hankalaa jos toinen osapuoli on siis varattu.

        Ja sekin mietityttää, että tuo vetovoima saattaa mennä täysin ohitsekin sitten myöhemmin, tuskinpa miehen tuoksu voi muuttua niin paljon yhtäkkiä. Eräs tapaus, kun itse olin varattu, tunsin vetoa erästä miestä kohtaan. Kun mies löysi toisen naisen, niin tuo vetovoima loppui kuin seinään.

        Joskus epäilen, että tunnen miehen halun minua kohtaan johon sitten reagoin, mutta tuo tuntuu jo hieman yliluonnolliselta jopa.


      • uranuksenrasti
        venuksenristi kirjoitti:

        Itsekin mietin tuota tuoksua, mutta sehän viittaisi siihen, että tunne voisi olla yksipuolinen. Aiempien kokemusten mukaan tunne ei ole ollut yksipuolinen. Lisäksi olen saattanut olla saman henkilön seurassa vaikka kuinka usein ilman mitään vetovoimaa, mutta sitten yhtäkkiä se vain tulee yllättäen.

        Ja siis kyllä viimeistään siinä vaiheessa aina ihastun siihen mieheen hyvinkin vahvasti. Ja usein se juuri onkin hankalaa jos toinen osapuoli on siis varattu.

        Ja sekin mietityttää, että tuo vetovoima saattaa mennä täysin ohitsekin sitten myöhemmin, tuskinpa miehen tuoksu voi muuttua niin paljon yhtäkkiä. Eräs tapaus, kun itse olin varattu, tunsin vetoa erästä miestä kohtaan. Kun mies löysi toisen naisen, niin tuo vetovoima loppui kuin seinään.

        Joskus epäilen, että tunnen miehen halun minua kohtaan johon sitten reagoin, mutta tuo tuntuu jo hieman yliluonnolliselta jopa.

        Ihmettelen edelleen tuota ajattelun lähtökohtaa, että tunne olisi aina molemminpuolinen, ja mietit voiko se olla myös yksipuolista. Kyllä se voi olla ja usein varmasti onkin.

        En tiedä mikä tunteen milloinkin sytyttää, mutta on suorastaan vaarallista ajatella, että seksuaalinen vetovoima on aina molemminpuolista. No se ei todellakaan välttämättä sitä ole.

        Enkä usko, että ihminen tuntisi ihastumista sellaista kohtaan, jota kohtaan hän ei tunne seksuaalista vetovoimaa. Joku kumma vetovoima sen ihastumisenkin herättää ja jokainen tietää, että ehkä jopa useimmiten se on yksipuolista.


      • Venuksen sydän
        venuksenristi kirjoitti:

        Itsekin mietin tuota tuoksua, mutta sehän viittaisi siihen, että tunne voisi olla yksipuolinen. Aiempien kokemusten mukaan tunne ei ole ollut yksipuolinen. Lisäksi olen saattanut olla saman henkilön seurassa vaikka kuinka usein ilman mitään vetovoimaa, mutta sitten yhtäkkiä se vain tulee yllättäen.

        Ja siis kyllä viimeistään siinä vaiheessa aina ihastun siihen mieheen hyvinkin vahvasti. Ja usein se juuri onkin hankalaa jos toinen osapuoli on siis varattu.

        Ja sekin mietityttää, että tuo vetovoima saattaa mennä täysin ohitsekin sitten myöhemmin, tuskinpa miehen tuoksu voi muuttua niin paljon yhtäkkiä. Eräs tapaus, kun itse olin varattu, tunsin vetoa erästä miestä kohtaan. Kun mies löysi toisen naisen, niin tuo vetovoima loppui kuin seinään.

        Joskus epäilen, että tunnen miehen halun minua kohtaan johon sitten reagoin, mutta tuo tuntuu jo hieman yliluonnolliselta jopa.

        Komppaan ajatuksiasi.
        Luulen että haistat -tiedostamattasi- miehen tietyssä mielentilassa erittämät hormonit, ja kehosi niihin vastaa. Eikä se ole mitään salatiedettä, juuri siksi luonto on ne kehittänytkin.
        Ääritilanteessa kuumana käyvä mies tekee niin kirjaimellisesti, alkaa hikoilemaan lähelläsi. Juurikin antaakseen noita "kutsujaan". Ääritilanteissa ovat usein nuoret miehet, suhteessa täysipainoisen (seksuaalisesti) tyytyväiset miehet noita merkkejä harvemmin lähettelevät.
        Loogista eikö? ;)


      • venuksenristi
        Venuksen sydän kirjoitti:

        Komppaan ajatuksiasi.
        Luulen että haistat -tiedostamattasi- miehen tietyssä mielentilassa erittämät hormonit, ja kehosi niihin vastaa. Eikä se ole mitään salatiedettä, juuri siksi luonto on ne kehittänytkin.
        Ääritilanteessa kuumana käyvä mies tekee niin kirjaimellisesti, alkaa hikoilemaan lähelläsi. Juurikin antaakseen noita "kutsujaan". Ääritilanteissa ovat usein nuoret miehet, suhteessa täysipainoisen (seksuaalisesti) tyytyväiset miehet noita merkkejä harvemmin lähettelevät.
        Loogista eikö? ;)

        Aika hyvä pointti, ja mielenkiintoista jos noin tosiaan on. Ja aika hurjaakin, että toinen ehkä tahattomasti lähettää tuollaista viestiä toiselle ja se että itse reagoin siihen niin voimakkaasti. Tosin kaikki miehet eivät todellakaan saa minua tuntemaan vetoa heihin, vaikka kuinka olisivat kiinnostuneita, eli siihen tarvitaan tietynlainen tuoksu siltä mieheltä.

        Ja mitä ilmeisimmin tuo alkusysäys lähtee aina miehen puolelta, joka välillä saa minut hämmentyneeksi.


    • juu juu

      Juu nänhän se menee kaikki miehet ovat kuumana lähelläsi.ainakin viisi minuuttia

      sitten vakio, bye bye

      toivottavasti on olllut hyvä pano .

      riittäisi kavereille kerrottavaa

    • Himoa! Ei rakkautta?

      Minä uskon, että jos ja kun tunne on molemminpuolinen niin sen kyllä tietää. Minulle itselleni on käynyt niin, että tunnen aivan käsittämätöntä vetovoimaa miestä kohtaan, johon en vuosiin tuntenut mitään muuta kuin kaveruutta. Hän tuntee samoin minua kohtaan, siis himoa. Tiedämme molemmat jo yhdestä katseesta missä milloinkin mennään emmekä pysty hillitsemään itseämme. Se tunne on jotain niin outoa ja uskomatonta, etten olisi uskonut sellaista olevan, ennen kuin itse sen koin. Nyt olemme taistelleet jo vuoden asian kanssa. Häviämme aina, koska vetovoima on niin suuri. Tuo "ilma väreilee" kuvaa tilannetta hyvin. Ja kun ollaan kahdestaan samassa tilassa niin ei tilanteesta ole paluuta. On yritetty. Joten kyllä vetovoima voi olla huiman suurta.

      Toisaalta tiedän, että eräs toinen mies himoitsee minua ja olisi jatkuvasti lääppimässä, mutta en koe häntään kohtaan mitään. Tai enemmin koen hänen läheisyyden vastenmielisenä. Hän kuitenkin kokee minut toisin.

      • venuksenristi

        Minulla kävi yhden entisen työkaverin kanssa pikkujoulujen jälkeen juuri näin. En siis aiemmin ollut miehestä mitenkään kiinnostunut. Tuolla pikkujouluissa juttelin hänen kanssaan (ei edes mitään flirttiä vaan ihan normaalia jutustelua). Sen jälkeen töissä tunsin huumaavaa vetoa tuota miestä kohtaa aina kun hän tuli lähelle. Mitään ei kuitenkaan koskaan tapahtunut välillämme, koska mies oli muuten kaikinpuolin huono vaihtoehto (renttu siis).

        Minulle on myös ehdotonta, että tunnen miehen jollain tavalla ennen kuin voin tuntea mitään himoa häntä kohtaan. Ainoastaan kaksi kertaa elämässäni olen tuntenut vetoa kehenkään mieheen heti tapaamisiltana ja koskaan se ei ole tapahtunut ns. ensi silmäyksellä. Tiedän kuitenkin pari tapausta, jossa mies on kuulemma minuun ihastunut heti ensisilmäyksellä, ja joihin olen siis itse ihastuntut myöhemmin. Myöskin voin olla ihastunut mieheen, mutta en tunnekaan vetoa häneen. Joskus kaikipuolin täydellinen mies ei vaan saa mitään reaktiota minussa aikaseksi vaikka kuinka yritän itselleni sanoa, että tämä mies olisi kaikipuolin sopiva minulle... mutta sitten tuo kemia vaan puuttuu.

        Eikä nyt kannata ajatella, että hyppään sänkyyn kaikkien miesten kanssa jotka vetävät minua puoleensa, koska näin ei todellakaan ole. Suurimmaksi osaksi juttu jää tuohon, eikä mitään tapahdu. Ja kokemusta on myös intohimosta, joka jääkin ihan laimeaksi kun päästään itseasiaan. Eli seksuaalinen vetovoima ei välttämättä takaa intohimoista seksiä, vaikka niin voisi kuvitella. Ja myöskin intohimoista seksiä voi olla ilman tuota edeltävä seksuaalista vetovoimaa.


    • Fine by me!

      Jospa kuitenkin hyppäisit sänkyyn ja eläisit??!! Väliäkö sillä on?


      Mä ainakin panisin ihan estoitta jokaista, joka olisi edes hitusen samalla aaltopituudella kanssani!

      Ja näin olen tehnyt. Kivaa on ollut ja aina yhtä ihanaa!

      Jokainen persoona on ollut The Match!

      Huulet, tapa puhua, suudella, koskea..... ja aina olen nauttinut.

      Eli anna mennä jos siltä tuntuu

      seksiä ehdoitta!

    • älkääolkohölmöjä

      Siis musta on jotenkin huvittavaa kun puhutte tästä vetovoimasta jonain maagisena juttuna, ei se ole muuta kun toisen feromonien ja sukupuolihormonien haistamista.

      Ihminen erittää niitä, ja aistimme niiden yksilöiden hormonit joiden kanssa luonto ohjaa meitä lisääntymään.

    • 63Miia

      'Loistava!

    • Ollaan hölmöjä!!!

      Miten "älkääolkohölmöjä" voit sanoa, ettei se ole muuta kuin feromonien ja sukupuolihormonien haistamista? Ja vaikka olisi "vain" tuota niin miksei sitä käy koko ajan kaikkien välillä? Se, että kaksi ihmistä, joilla nuo kemiat kohtaa huikealla tavalla, on harvinaista! Voi olla jotain lievempiä tapauksia tai yksipuolisia tuntemuksia tai ei mitään. Mutta se, että tunne vie molemmat täysin mennessään on harvinaista. Ja tajuttoman ihanaa. :)

      • se on taivaallista

        Oli seksuaalinen vetovoima sitten mitä tahansa, niin olen "ollaan hölmöjä" kanssa aivan samaa mieltä, että tajuttoman ihanaa se on. Itse olen kokenut käsittämättömän voimakasta seksuaalista vetovoimaa vain yhden miehen kanssa. Siinä ei auttanut vaikka kuinka yritimme pysyä toisistamme erossa. Se tunne valtasi niin äärimmilleen koko kehon, että tuntui ettei enää tajunnut mistään muusta mitään, kuin että toisen keho on lähellä ja se on saatava itseä vasten. Seksi oli myös parasta mitä ikinä olen saanut, intohimoista ja vapautunutta.
        Seksuaalisessa vetovoimassa ei myöskään ole kyse seksin halusta esim. ollessa puutteessa, koska meillä vetovoima vei mennessään useampia kertoja päivässä, useampina päivinä peräkkäin aina, kun vaan nähtiin.


    • sakas1

      mullakin käynyt samoin tunemme vetovoimaa toisia kohtaa seksuaalisesti mitä pitäs tehdä ihana tunne muut vaikeeta

    • Olen alaisista lumpuin

      Tunnen mieletöntä intohimoa toiseen, vaikka olen varattu. Ei ole kyse pelkästään siitä, koska tunnen myös hellyyttä ja rakkautta häntä kohtaan. En haluaisi tuntea näin, mutta ajattelen häntä silloinkin kun olen oman mieheni kanssa. Alhaista sanoisin!

      • kiltti vain

        et ole.


      • Anonyymi

        Miten pääsee eroon halusta toiseen kuin omaan mieheen? Olen yrittänyt.


    • vaikea ja ihanaa

      Onneksi tääl on muillakin samankaltaisia kokemuksia, kun tätä samaa olen miettinyt. On voimakas vetovoimaa mieheen johon en ikinä uskoisin ihastuvani, en siis ikinä ja koskaan, ja en vieläkään ymmärrä miksi se vetovoimaa siihen mieheen on ... enkä voi asialle mitään, kuinka yritän järjellä itselleni jotain selitellä, ei auta kun näen sen ihmisen...jalat menee alta, kädet vapisee, ääni pettää...joka kerta. En tajua. Kuitekaan meillä ei ole mitään mahiksia mihinkään koska hän on varattu, enkä halua sekaantua sellaiseen. Ikävä tilanne.

      • Anonyymi

        Avasin tämän koska mulla sama. On vaikea unohtaa sitä kohtaamista, katseita vartalolla ja hymyä. Helpompaa oli ennen kuin toivottomasti ihastui.


    • your satellite

      Tunnen miehen, joka saa minut hulluksi pelkällä puhelinsoitolla tai viestillä. Muistan joka vivahteen hänen tuoksustaan, tunnen hänen ihonsa vaikka hän on satojen kilometrien päässä, voin kuvitella seksiä hänen kanssaan erittäin elävästi. Näin hänet ensimmäisen kerran livenä bussin ikkunasta ja pimpassa sävähti niin, että oikein sattui. Lähietäisyydelle päästyäni olin valmista kauraa noin viidessä sekunnissa.

      Erään toisen miehen tunsin pitkään. Oltiin vaan kavereita, puhuttiin paljon syvällisiä keskusteluita, samanlainen kiero huumori. Kuin paita ja perse, ymmärrämme toisiamme niin hyvin, ettei tarvitse edes aina puhua ääneen. Tämä on oikea mulkero mieheksi, hyvännäköinen, kokenut peluri ja ärsyttävän itserakas päällepän. Ajattelin, että mielettömän komea ym, mutta en kuvitellutkaan että päätyisimme sänkyyn, Kunnes kerran spontaanisti alkoi himottaa, kiipesin syliin ja nuuhkin hänen paitaansa. Ziljoona volttia läpi vartalon....

      • vai mitä

        Minä olen tuon ensimmäisen esimerkkisi mies. Hakaniemessä näit ensimmäisen kerran.


      • your satellite
        vai mitä kirjoitti:

        Minä olen tuon ensimmäisen esimerkkisi mies. Hakaniemessä näit ensimmäisen kerran.

        Et ole se mies. Ei ollut Hakaniemessä.


    • Anonyymi

      ei jaska enää lukee noit pitkii. mite sä jaksatki kirjottaa noin paljo

    • Anonyymi

      ai taas tää.en edellenkää jaksanu lukee loppuu

    • Anonyymi

      Aina yksipuolista ainakin mun kohdalla! 😄😄😄

    • Anonyymi

      on ollut kokemusta,itse sinkku,toinen varattu,mitä en tavatessa tiennyt....vetovoima oli valtava ja sai molemmilta vaatteet sekunnissa pois ja vei meidät sinä iltana vällyjen väliin

    • Anonyymi

      mäki rakastan sua

    • Anonyymi

      Se on pintaa. Seksuallinen vetovoima. Pintaa. Se ei tiedä rakkaudesta mitään. Se on vähän kui kilisevä kulkunen tai helisevä vaski,vailla mitään sisältöä.

    • Anonyymi

      Itse olen kokenut tai koen edelleen erittäin voimakkaita tunteita yhtä ihmistä kohtaan. Pelkkä näkeminen aiheuttaa sykkeen nousun, takoo voimakkaasti, jalat muuttuu hyytelöksi, hengitys kiihtyy, tulee kuuma. Ei vaan pysty vastustamaan ja tämä on jatkunut jo pidempään. Ei näytä katoavan.

      • Anonyymi

        Sama täällä, osaan piilottaa tosin nuo aika hyvin sillä tavallaan lamaannun vaikka sydän hakkaa rinnasta ulos. Mutta en tunne pelkkää intohimoa tuota miestä kohtaan vaan haluaisin tutustua häneen. Pelkään enemmän sitä että hän tuntisi vain pelkkää himoa minua kohtaan, siksi en uskalla sen kummemmin lähestyä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe