Kiukuttelua osa 1

siniunelma

Kiukkuttelen seisoessani kasvot seinää vasten. Hän seisoo vieressäni ja ripittää minua. Olin muka käyttäytynyt lapsellisesti, en kunnioittanut muita ja söin liian epäterveellisesti. Liikuntaakin pitäisi harrastaa. Ja pah! Liikunta on heikoille! Marisen, en vastaa kysymyksiin tai jos vaivaudun vastaamaan, väitän vastaan.

Hän läimäiseen minua takapuolelle. Kiljaisen, mutta pysyn sen jälkeen hiljaa. Ehkä mykkäkoulu saa hänet suuttumaan... Hän jatkaa monologiaan. Olen aivan hiljaa, enkä vastaa hänen kysymyksiinsä. Hän käskee vastaamaan, mutta olen yhä hiljaa. Toinen kova läimäisy farkkupepulle. Inahdan mutta keskityn pitämään mieleni kylmänä. Takamusta kirvelee. Ei paljoa, mutta kuitenkin. Hallittu kipu tuntuu pakaroissa. Se tuntuu yllättävän mukavalta, vaikken sitä itselleni tunnustakaan. Hän hermostuu, mutta jatkaa silti saarnaamista: ”Vähemmän suklaata, enemmän liikuntaa. Sängyllä makaaminen tietokoneen kanssa on nyt loputtava.” Kyllähän minä tiesin. Olin itse pannut ne merkille, mutta mikään ei saanut minua muuttamaan itseäni. Monta kertaa olin yrittänyt aloittaa lenkkeilyn tai jumppaamisen, mutta se olikin sitten hyytynyt viikkon sisällä. Laiska minä olin, sitä ei voinut kieltää.

Kiukuttelin, heiluin paikallanin, poljin jalalla lattiaa. Uusi läimäisy takamukselle. Provosoin häntä parhaani mukaan, jotta hän suutuisi minulle. Olen jotenkin aina pitänyt määrätietoisista ja rajat näyttävistä miehistä. Hellyyttä ei toki saa unohtaa, mutta joskus on hyvä näyttää toiselle kaapin paikka. Vihdoin kiukutteluni sai hänet suuttumaan ja hän nappasi minut polvilleen poikittain. Ensin nopea sarja iskuja farkkujen päälle. Takamus alkoi lämmetä, ja mukavasti kihelmöidä. Hän nosti minut ylös ja alkoi avata farkkujeni nappia. Kun hän oli saanut vetoketjun ja napin auki, hän yritti vetää farkkuni alas. Vastustelin ja pidin farkuista kiinni. Hän käänsi minut ympäri, nappasi lantiostani kiinni ja veteli avokämmenellä viisi napakkaa iskua pyllylleni. Kiljahdin, lähinnä yllätyksestä. Olin vielä kiukuttelumielellä. Hän riuhtaisi farkkuni nilkkoihin ja käänsi minut takaisin syliinsä. Avokämmenellä pikkuhousujen peittämälle takamukselle ja paljaille reisille ei tuntunut mukavalta, mutta kiljuin mahdollisimman vähän, sillä halusin vielä esittää uhmakasta. Yritin laittaa kättä tielle, mutta hän siirsi sen määrätietoisesti pois. Kuumuus ja kipu alkoi levitä pakaroille ja reisille. Aloin vääntelehtimään hänen sylissään, halusin pois piiskan alta.

Jatkuu...

1

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siniunelma

      Kiukuttelua osa 2

      Hän käski minut ylös. En liikkunut. Hän läimäisi vasemmalle pakaralleni kolme kova kertaa, ja työnsi minut pois. Jäin lattialle istumaan ja sivelemään peppuani, jota jomotti. Pian hän tuli takaisin puinen harja kädessään. Hän istui takaisin tuolille, ja käski minut syliinsä. Nousin hitaasti, mutta näytin edelleen uhmakasta naamaa. Hän hermostui ja käänsi minut selin itseensä. Muutama kova isku reisien yläosiin ja olin taas hänen polvillaan. Tunsin kun hän riuhtaisi alushousuni nilkkoihin. Yritin estellä, mutta kova näpäytys hiusharjalla kämmeneelle sai minut vetämään käteni pois. Kun tunsin ensimmäisen iskun harjalla lämähtävän valmiiksi kipeälle pakaralle, kyynel vierähti silmäkulmastani. Hän ei huomannut sitä, kuinka olisikaan, kun pääni oli hänen säärensä tasolla. Pyörin ja inisin hänen polvillaan. Välillä tarrasin hänen jalkaansa kiinni. ”Lopeta, sattuu!” huusin. ”Piiskan kuuluukin sattua, neitiseni,” hän tokaisi. Tiesin että olin ansainnut selkäsaunan, olinhan sitä kerjännyt, mutta ei sentää olisi niin kovaa tarvinnut lyödä. Kiroilin hiljaa mielessäni. ”Senkin...!” aloitin, mutten ehtinyt jatkamaan, kun hän tempaisi minut ylös polviltaan ja napautti suutani harjalla. Ei kovaa, mutta varoitukseksi. Minut kiskaistiin takaisin polville ja sauna jatkui. Pian jo nyyhkytin ääneen. Yritin estää lyöntejä kädelläni, mutta hän napautti minua kämmeneen, jokaisen kerran. Minusta tuntui, etten kestäisi enää. Kirvely ja polttelu takamuksessa ja reisillä oli valtava. Purskahdin itkuun.

      Hän lopetti selkäsaunan ja silitti hiuksiani. Pakaroita ja reisiä kuumotti ja jomotti. Hän käski minut ylös ja ohjasi kasvot seinää vasten. Vielä viimeinen ripitys. Nyyhkytin hiljaa, yritin hieoa takamustani. Hän käski siirtää kädet pois pakaroilta, mutta kuten tavallista sisälläni kiehahti ja käännähdin ympäri. ”En vittu siirrä!” huusin. ”Jahas, neidillä on vielä sisua jäljellä,” hän sanoi rauhallisesti, mutta tiukasti. Hän istahti taas alas ja veti minut syliinsä. Läimäytteli avokämmenellä vuoroin reisille ja pakaroille. Olin haljeta kiukusta, mutta pidin sen sisälläni, kerrankin. ”No, joko käyttäydyt?” hän jatkoi, ”vai vieläkö minun täytyy opettaa neidolle käytöstapoja?” Myönnyin tällä kertaa, sillä halusin pois tilanteesta. Seisoin kasvot vasten seinää kuunnellen hänen marinaansa käytöksestäni ja elämäntavoistani. Pakaroita ja reisiä kuumotti, pisteli ja poltteli. Se oli oikeastaan yllättävän rauhoittava tunne vaikka kipuahan sekin oli. Hän kysyi minulta jotakin, en kuunnellut, havahduin vain hiljaisuuteen. ”No?” Ei vastausta. En tiennyt mihin pitäisi vastata. Hän löi vielä kerran pakaraani. Se kirveli ja pisteli. ”Mitä minä oikeen teen sinun kanssasi?” hän kysyi ja suuteli hiuksiani.

      LOPPU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe