Voinko jatkaa kissalleni normaalin maidon antamista jos sen maha sitä kestää? En ole huomannut että sen uloste olisi löysää sen takia tai mitään muutakaan poikkeavaa.
Saako kissalle antaa maitoa?
7
2121
Vastaukset
Miksi et anna laktoositonta kun se ainakin sopii kissoille?
- minä en anna
Miksi haluat antaa maitoa?
Ei maidossa ole mitään sellaista mitä kissa välttämättä tarvitsisi, joten en itse anna.
Annan mielummin vaihdellen eri pakaste raakalihoja ja juomaksi vettä.
Ne vastaavat paremmin kissan luontaista ravintoa.
Eihän ne lämpimissä maissa alkujaan eläneet kissat lypsyllä käy eihän? - MITÄ! älä kuuntele noita
Mitä ihmettä, ette Anna kissallenne maitoa! No huhhuh!!! Minä annan välillä päivittäin maitoa (tavallista). Ei sillä miksikään mene. Minä monesti lämmitän sen mikrossa niin kyllä maistuu! Ja joskus annan kermaa. Mutta Anna sille Nyt hyvä ihminen maitoa! Sairasta tuo on ettei Anna maitoa! Kissat rakastavat sitä ja jokaisen kissan on saatava sitä!
- kissoille muita herkkuja
Kissoilla, kuten monilla muillakin eläimillä, on laktoosi-intoleranssi! EI maitoa kissalle. Jos haluat antaa, anna edes laktoositonta.
Onneksi omat kissani eivät koskekaan maitoon, vaikka yritin tarjota. Uskoisin että se on se rasva maidossa mikä kissoja siinä viehättää.
Ihan tiedoksi vaan, että kissa joka vetelee viikossa monta kertaa maitoa ja kalaa, kuolee varmasti nuorempana kuin sellainen katti, jonka terveydestä ihmiskaveri huolehtii.
- Neljä maitokissaa
Totta puhut, eihän pizzakaan ole ihmisen luontaista ravintoa, mutta sen syöminen hivelee makuhermoja, aivan kuten maito kissan. Siksi toiseksi maito on eriomaista ravintoa, se sisälttää ravintoaineet luonnonmäärittelemässä suhteessa (ei eläinruokatehtaan kemistin), vielä kun antaa homogenoimatonta, missä rasva on normaalimuodossa, niin ei takuulla aiheuta vatsavaivoja.
- maitokissa
Kaupasta saa kissanruokahyllystä kissalle tarkoitettua maitoa. Myös ihmisille tarkoitettu laktoositon maito ja kerma sopii kissalle.
Maito ei ole tarpeellista aikuiselle kissalle. Omat kissani eivät maitoa suostu litkimäänkään. - Ilman muuta
No kyllä kai maito kissankin luustolle hyvää tekee siinä missä ihmisenkin.
Jos kissan vatsa kestää, niin voi antaa.
Sanotaan kylläkin, että kissan täytyisi tottua pienestä maitoon, aikuisena jos sitä vasta tarjoaa, niin voi olla ettei kissan vatsa sitä enää kestä.
Mutta tosiaan, jos kissasi juo sitä mielellään ja sen vatsa kestää, niin anna ihmeessä.
Toinen on nuo hapanmaitotuotteet, kuten maustamaton jugurtti, viili/kermaviili. Niitä voi antaa huoletta kissalle ja ne puolestaan edesauttaa vatsan hyvinvointia(kissallakin) näiden maitohappobakteerien ansiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232448- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1061225En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik331091Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241036Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut9944