Ostin Ka:n vanhalta mammalta, joka oli ilmeisesti jarrutellut liian vähän, kun etujarrulevyt olivat sisäpinnoiltaan ruosteiset ja naarmuiset ja palat ottivat kiinni vain keskikohdasta. Kun yritin nyt autoa katsastaa, jarrut puolsivat vimmatusti ja jarruvoimissa olikin heittoa 50%. Dynamometrissä vasen pyörä näytti 1 ja oikea 2. Auki piti siis satulat repiä ja samalla, kun jarrupalat vaihdettiin, piti ruosteiset satulan ohjaintapit hioa kiiltäviksi ja jopa voidella, kun ne alunperin olivat rutikuivat. Katsastusmies käski crc:tä niihin lykätä, mutta ehkä jotain silikonipohjaista vaseniiniakin on olemassa, kun ohjaimet on tarkoitettu luistamaan kumisuojuksen reiässä ja kumi ei kaikkea rasvaa kestä. Ainakin leima nyt irtosi ja kelpaa taas vuosi jarrutella.
Ka:n jarrusatulaongelma
kyllä se siitä
2
247
Vastaukset
- sämmahär
Mulla oli jokavuotinen operaatio kylläkin moskussa, se että. avasin takajarrut.
Putsasin teräsharjalla kaikki pinnat. Laitoin käsisarruvivun juureen crc:tä ja kaikki liikkuvat osat voitelin..
Näin pelas takajarrut hyvin. Käsijarru ei jumittunut koskaan. - sitroen.
"...ja kumi ei kaikkea rasvaa kestä"
Se kumi on synteettistä kumia eli muovia ja kestää kaikkia rasvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617