Eli onko kukaan Harmonettia syönyt kokenut minkäänlaisia sivuoireita? Oon alkanut miettimään, että tää mun käytös ei ole ihan normaalia. Hikoilu on mielestäni lisääntynyt, mielialan vaihteluja, masennusta joskun ja haluttomuutta. Kuulostaako tutulta? Olisko kellään suositella jotain muuta pilleti merkkiä.
pillereiden vaihto?
Suvi
2240
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Mä oon kohta käyttänyt ekan kk harmonet pillereitä eikä mulla enää ole paljoo mitään sivuoireita. Muutama eka päivä oli päänsärkyä ja mieliala on vaihdellut hiukan mutta nyt se alkaa olemaan jo ohitse. Mitään muuta oireita ei ole ollut.
kannattaa kokeilla 2 pilleriliuskaa, ennenkuin vaihtaa merkkiä. itsellä oli alunperin harmonet. 2 liuskan jälkeenkin oli vielä todella voimakasta jokapäiväistä päänsärkyä..joten pillerit vaihdettiin Melianeen. Harmonet on runsashormoninen. melianessa taas on vähän hormoneja. eli ns.matalahormoninen. yleensä kestää n.2 kuukautta ennenkuin elimistä sopeutuu hormoneihin, jos sen jälkeenkin on vielä paljon oireita, kannattaa vaihtaa merkkiä.