Skännälle

sorkkahessu

Ottaisin Minä Skännän kiinni jos vain saisin
pieneen koriin laittaisin jokeen upottaisin
tiutautiuata tilitatittan Skännään lyödään halolla
pikkunen Skännä piilossa pyssyy Virkavallalta

15

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edellämainitut1

      Kiitos sorkkis kauniista riimistäsi. Me tässä ihan porukalla herkistyimme.

      SKN, Opelmies, ana111, Köntys, 42, BACKBASE

    • joukahaainen

      Ompas siinä tosiaan riimitys sattunut kohilleen

    • sorkkis.

      Nahkaessu päällä on mukava runkata ,ku samalla kattelee lehmän peräpäätä.

    • SKN

      Voi tsiisus mitä teroja....

    • tonniperä

      Ihan samaa ajattelin

    • Ansku111

      Ana111 tässä... oikeesti siis olen Anna-Kaisa. Ja tulisesti rakastunut tähän Skännään. Miten ilmoittaisin ihastukseni SKNnälle ennen kuin Sorkkis vie kaiken kunnian ja kavaltaa kaukorakkauteni?


      Ne kaikki kaljoittelut, työhommat, heppaharrasukset ja muut ovat olleet pelkkää kulissia joilla olen yrittänyt saada tämän Loimaan eturivin oriin, SKNnän pauloihini.

      - En vain tiedä mitä tehdä kun hän ei tunnu välittävän minusta vaikka kaikkeni yritän. Vuosia, välillä Tuulianakin olen yrittänyt taivuttaa tätä teräksestä tehtyä Varsi-Suomalaista, esimerkillistä miestä muottiini mutta ei niin ei.... Hän ei vain välitä kuin joistain valituista nimimerkeistä joille kyllä flirttailee ja pitää pikkukivaa keskenään...

      Auttakaa, mikä on tämän Ykköshepun, SKN:n heikkous jolla hän lankeaisi loveeni!?!???!!!!

      Terv. Teidän kaikkien... Ana111

      Hei pliis, nyt siis kaikki apuun!

    • Tonniperä

      Mites tää Anna-Kaisa esittää aina Skännälle ym. juoppoa ja Tuulia puolestaan siveyden sipulia?

      Taitaa olla bipolaarinen henkilö kyseessä kuten itse SKNkin.

      Tulen ehdottamaan bannia kaikille kolmelle että saavat "ladattua akkunsa" valtion patjoilla.

      Me järki-ihmiset saamme sillä aikaa keskutella asioista rauhassa. Jees!

      • sorkkis pukilla

        Tonniperä esittää Skännän huumoria joka on häiriintyneen kepulaisen
        pikkutytön henkisellä tasolla.


    • C.C.C.P. Lessi

      Ana111 ja SKN nähty Liomaalla juhlimassa.

      Isopäiset majakka ja perävaunu.

      Voi oisinpa ollu mukana.

    • tonniperä

      No olisi siinäporukassa ainakin tullut sun pakaris hoonattua.

      • ,,,,,,voi poju,,,,,

        Skännällä on Agrossa vauhti päällänsä kun lässyttää
        taas kuudella nimmarilla kuin lahjaton pappi Hyvä
        meininki ketjussaan.
        Asiantutemustaan Skännä esittää noissa hoonausjutuissaan
        Agronkin puolella samalla lailla kun täälläkin.


    • Anneli Kesola

      Soittekee Kesolan Markulle ja kysykee

    • Ana1111

      SAS:

      SKN ei ole eläissään tehnyt niin paljon hankitapuuta kuin Sas tekee yhdessä syksyssä. ;D vaikka on yli 50 v.

      SKN:

      Todellakin. Ilman ulkomaista työvoimaa olisimme hukassa. Jatkuvasti sairastelevat yli 50-vuotiaat ovat työnantajalle todella kalliita. Mamut eivät saikkuile koska heidän kulttuurissa ei tunneta loisimista.

      • bedofiiliskännä

        Otappa Skännä lääkkeesi ja mene takaisin lasten palstoille,
        kuviahan niistä on koneesi täynnään.


    • SKN

      Joku sun kaltanen "kuula jumissa"-tyyppi tänne värikirjotteli aikasemminkin. Nyt en vaan saa päähäni ketä?

      SKN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe