Ongelmia? Kerro, niin autan!

autankaikkia

Heips! Jos sinulla on MITÄ TAHANSA kysyttävää, kerro, niin autan mielelläni.

Kaikkiin kysymyksiin en valitettavasti ehdi/osaa vastata, mutta yritän parhaani.

Ja haluan vain auttaa,

Kirjoita rohkeasti vaan.

33

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä olet mieltä Pulinoiden vakkarijärjestelmästä?

      • autankaikkia

        Anteeksi, mikä on vakkarijärjestelmä?

        PS: Tänne ei tule kirjoittaa mielipiteitä tai jotain huvin vuoksi. Tiedoksi vaan :)


      • autankaikkia kirjoitti:

        Anteeksi, mikä on vakkarijärjestelmä?

        PS: Tänne ei tule kirjoittaa mielipiteitä tai jotain huvin vuoksi. Tiedoksi vaan :)

        Vakkari= Pulinoissa käyvä vakiokävijä.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Vakkari= Pulinoissa käyvä vakiokävijä.

        Ja tuo toinen lauseesi on täysin perusteeton. Etkös sinäkin täällä huvin vuoksi vastaile kysymyksiin? Niin miksi me emme voi kysyä huvin vuoksi?


      • autankaikkia
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Vakkari= Pulinoissa käyvä vakiokävijä.

        En ole mitään mieltä. Ja tarkoitin, että en mielellään vastaa mielipidekysymyksiin, vaan ratkon ongelmia. Sitä tarkoitin tuolla lauseella.


    • KE2huomenna

      Minulla on homenna lukion kemian toisen kurssin kurssikoe. Voisitko antaa viime hetken vinkit kokeeseen?

      • autankaikkia

        Mene tarpeeksi aikaisin nukkumaan, laita herätys aikaiseksi. Kun aamulla olet herännyt, lue vielä kokeeseesi niin paljon kuin ehdit. Syö hyvä aamupala, tee aamutoimet niin voit lähteä hyvillä mielin kokeeseen hyvin valmistautuneena.


      • KE2huomenna
        autankaikkia kirjoitti:

        Mene tarpeeksi aikaisin nukkumaan, laita herätys aikaiseksi. Kun aamulla olet herännyt, lue vielä kokeeseesi niin paljon kuin ehdit. Syö hyvä aamupala, tee aamutoimet niin voit lähteä hyvillä mielin kokeeseen hyvin valmistautuneena.

        En kyllä enää aamulla ala lukemaan, muuten kuulostavat ihan hyviltä neuvoilta.


      • autankaikkia
        KE2huomenna kirjoitti:

        En kyllä enää aamulla ala lukemaan, muuten kuulostavat ihan hyviltä neuvoilta.

        No hyvä että edes jotenkin pystyin auttamaan. :)


      • autankaikkia

        Anteeksi, mutta en pidä tätä foorumia huvin vuoksi, vaan siksi, että voisin auttaa ihmisiä, joten muistakaa asiallisuus! :)

        PS: Lisää pulmia ratkaistaviksi, kiitos!


      • Pikkutyttö
        autankaikkia kirjoitti:

        Anteeksi, mutta en pidä tätä foorumia huvin vuoksi, vaan siksi, että voisin auttaa ihmisiä, joten muistakaa asiallisuus! :)

        PS: Lisää pulmia ratkaistaviksi, kiitos!

        Huoneeni ei pysy siistinä. Siivosin juuri pari päivää sitten ja huoneeni näyttää taas siltä kuin sitä ei olisi siivottu vuoteen! En minä yritä sotkea, yksi esine vain unohtuu lattialle, sänkyä ei jaksa pedata, koulukirjat putoilee pöydältä ja vaatteet eivät mene kaappiin asti. Parhaan kaverini huone on aina moitteettomassa kunnossa ja hän petaa sänkynsä joka päivä ja järjestelee pikkutavaroita hyllyssä ja suoristaa aavistuksen vinoja tauluja.
        Miten minä pystyisin samaan?


      • autankaikkia
        Pikkutyttö kirjoitti:

        Huoneeni ei pysy siistinä. Siivosin juuri pari päivää sitten ja huoneeni näyttää taas siltä kuin sitä ei olisi siivottu vuoteen! En minä yritä sotkea, yksi esine vain unohtuu lattialle, sänkyä ei jaksa pedata, koulukirjat putoilee pöydältä ja vaatteet eivät mene kaappiin asti. Parhaan kaverini huone on aina moitteettomassa kunnossa ja hän petaa sänkynsä joka päivä ja järjestelee pikkutavaroita hyllyssä ja suoristaa aavistuksen vinoja tauluja.
        Miten minä pystyisin samaan?

        Kysy vaikka kaveriltasi neuvoa tai vinkkejä, pyydä häntä teille kylään niin voisitte siivota yhdessä :)

        PS: Onko ongelma siinä ettet jaksa siivota?

        Toivottavasti tästä oli apua! :)


      • moikkavaan1
        autankaikkia kirjoitti:

        No hyvä että edes jotenkin pystyin auttamaan. :)

        .


    • Hörökorva

      Onko tässä kysymyksessä mitään järkeä?

      • autankaikkia

        Kyllä. Jokainen kysymys tämän maan päällä on tärkeä.

        Mutta ei siinä oikeastaan mitään järkeä ole toisinaan...


    • Jos haluaa ratkaista ihmisten ongelmia, niin kannattaa suoraan sanoen etsiä toinen palsta, koska Pulinat ovat nykyisin pääasiassa vakkareiden pieni leikkikenttä. Täällä ei enää käydä tavallisista syistä. Muut palstat ovat ongelmia täynnä ja sinä tulet tänne... En ymmärrä. Minullakaan ei ole ongelmia, joihin sinä voisit auttaa.

      • HeKeKee'd

        Joo. Eihän pulinoissa ole muut kuin vakkarit, ja meidän ongelmat on eri luokkaa (esim. Miten tappaa Morso tai pitää siilit tyytyväisinä)


      • autankaikkia

        No voisitko kertoa palstan, jonne tämä keskustelu paremmin sopisi?


    • Mullakin on ongelma, mutta tuskin osaat auttaa:

      Matematiikkani on liian introverttia.

      • autankaikkia

        Onko ongelmasi siis matematiikan huonous?


      • autankaikkia kirjoitti:

        Onko ongelmasi siis matematiikan huonous?

        Ei tietenkään ole. Introvertti = sisäänpäinkääntynyt. Lasken vain itselleni ja se on ongelma kun kokeissa pitää selittää mitä oikein on tekemässä enkä minä viitsi / osaa xD


    • mitä mä teen kun kaikki muumit ei oo laaksossa?

      • autankaikkia

        Lue kymmenes kommentti.


      • autankaikkia kirjoitti:

        Lue kymmenes kommentti.

        mitäs sie siinä niin...nyt kuule...


    • Mitä mie tehen kun etteen sattuu typerä keskustelu ja mie kirjotan sinne typerän kysymyksen?

      • autankaikkia

        Lue kymmenes kommentti.

        Lisää kysymyksiä tulemaan! :)


    • Siiliö

      Ai minnekkö sopii paremmin? No ehhehhee. Ihan vitun minne tahansa.

      • autankaikkia

        Sinäkin sopisit paremmin muualle kuin tänne kiroilemaan.


    • ihmien

      Voisitko katsoa RaSkAuS nimisen aloituksen rakkaus palstalta ja lukaista sitä jonkin verran alusta ja ainakin lopusta.
      Olisi mukavaa jos vastaisit sinne loppuun mitä mieltä oot asiasta yms.

      • autankaikkia

        Anteeksi, rakkaus-palstaa ei ole. Milloin olet kirjoittanut tekstin?



    • hehe1

      oon ihastunu yhtee jätkää nii mitä sanon mutsille?:D enoo koskaa nähny sitä jätkää irl mut varmaa nään sen jossai festareil enoo varma nii sanonks vaa et oon ihastunu yhtee jätkää vai et joku jätkä tuli juttelee siel festareil vai mitä mää sanon?:D

      • autankaikkia

        Ööö... Et sano mitään?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe