Myönnän olen myös ollut korppiTM aikoinaan, tämä selittää hänen katoamisensa.
Olen korppi
37
134
Vastaukset
EN USKO, mutta jos tuo oli totta:
Kivä kun tulit. :D Miksi olet ollut niin tietämätön etkä ole vastannut kaikkeen? Ethän lähde kesäksi? ♥♥♥ D: Palvon sua, saat henkivartijan! XD Siis minut. (XD)
PS. Raippariin on vaikea luottaa, mutta tuossa nyt jotain sekoilujani. Olet MYÖS ollut Korppi™. Ai se trolli Korppi™? Kumpi? Oletko ihan varma?En ole paljoa vastaillut korppi- käyttäjällä ja ajattelin pitää korppi- käyttäjästä taukoa. Kyllä olen aito korppi.
rainbowdash120 kirjoitti:
En ole paljoa vastaillut korppi- käyttäjällä ja ajattelin pitää korppi- käyttäjästä taukoa. Kyllä olen aito korppi.
En usko valettasi, olisin kiitollinen, jos se aito Korppi™ tulisi. Palvoisin häntä, mutta kyllä sinäkin voit olla Korppi™. Sitä ei tiedetä, tai siis me ulkopuoliset.
Ocean, älä koske Raippariin!
Raippari, oletko ollut Lomatoyt?
Kiekkoilija, siis missä paljastuin? Vai paljastuiko Raippari? Ei, antaa olla...kiekkoilija94 kirjoitti:
Paljastit juuri ihastumisesi/ rakastumisesi Korppiin. Tukija, tarinaa kehiin.
Ei, Raipparia ei voi uskoa, hän voi valehdella.
veh kirjoitti:
Ei, Raipparia ei voi uskoa, hän voi valehdella.
Ai että ihan huvikseen pistät sydämmiä ylempään kommenttiin. Busted
kiekkoilija94 kirjoitti:
Ai että ihan huvikseen pistät sydämmiä ylempään kommenttiin. Busted
(Sydämmiä:sydämiä.)
- whaddup
VEH olet outo?? Olen aito korppi, piste.
Kerro jotain mitä vain aito Korppi voisi tietää!
- HeKeKee'd
VEH olet outo?? Olen aito korppi, piste.
Kerro korpin IRL etunimi.
- HeKeKee'd
Kari..
PIELEEN MENI RAIPPARI xD
Hekestanian diktaattori on vauhdissa. - VeH.
kiekkoilija94 kirjoitti:
Paljastit juuri ihastumisesi/ rakastumisesi Korppiin. Tukija, tarinaa kehiin.
PS.HeKeKee saattaa tulla huomauttamaan suolistotarinoista. Siis niitä kun tulee kuulemma liikaa... XD
veh kirjoitti:
(Sydämmiä:sydämiä.)
Kai sitä saa omaa tekstiänsä vähän muokata persoonallisemmaksi?
Kiekkoilija, katotaan huomenna... Nyt ei jaksa, mutta tuossa on hyvä juoni.
Kerro vähän korpin roolipelitietoja!
Roolipelihahmon nimi ja arvonimi
"Arkkivihollinen", joka kuoli vihdoinkin
Korpin johtaman sotilaalisen järjestön nimi
Kaupunki, jossa korppi soti ensimmäisessä roolipelissä
Korpin roolipelihahmon isoveljen nimi
Korpin roolipelihahmon rotu
Vastaa noihin!MITÄ?!?1?!!?!?!?!?!?! EI EI EI EI EI EI EI!!!!!!!!! E mie voi koskia johonki 12 vuotiaasee!!!!!
- Neloth
Ei Rainbowdash ole aito korppi. Korppi ei jaksa käyttää isoa alkukirjainta, eikä hänen kirjoitustyylikään ole ylipäätään samanlainen, ja lisäksi kun Korppi kirjoittaa oman nimimerkkinsä hän käyttää sitä tm-merkkiä, joka puuttuu minunkin samsungista.
Neloth kirjoitti:
Ei Rainbowdash ole aito korppi. Korppi ei jaksa käyttää isoa alkukirjainta, eikä hänen kirjoitustyylikään ole ylipäätään samanlainen, ja lisäksi kun Korppi kirjoittaa oman nimimerkkinsä hän käyttää sitä tm-merkkiä, joka puuttuu minunkin samsungista.
kirjoitus tyylin vaihtaminen on eesy beesyä, minulle
Ei muistuta Korppia.
E MIE VOI KOSKEE ALLE 14VUOTIAASEE!!!!!!!!!
ocean-- kirjoitti:
MITÄ MEINAA 3.PRN IKÄ?
Kolmannen persoonani ikä. Asianajaja on 2.prn.
Ocean ei halua olla pedofiili ja riehuu sen takia ja VeH on aivan raivona.... Raippari, millaiset hautajaiset tahdot? XD
NO MINKÄ IKÄNE SIE SIT OOT?!???????????!!!!!!!!!!!
Nyt mie pistän siut todistamaan väitteesi! Joku varmaan muistaa, että Korppi pyysi joskus aikoinaan minua anonyymichattiin kertoakseen minulle erään asian.
Lupasin, etten kerro sitä teille, joten en kerro. Mutta Raippari, nyt jos olet aito Korppi, kerrot minulle yksityisviestillä, mitä Korppi kertoi minulle silloin. Älkää työ muut udelko, mie lupasin pitää sanani ja niin mie myös teen.- VeH.
(Olen heti jonossa jälkeesi. Minullakin olisi siis hieman asiaa...)
heti pisti turpansa kii
Ps nyt kuuntele tää kokonaan https://www.youtube.com/watch?v=DXgi8CY7SlE
- psychologi
miksi oletatte olevanne lintuja?
onko sulkasato miellyttävä?
tai munien paskantaminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501