Olen korppi

Myönnän olen myös ollut korppiTM aikoinaan, tämä selittää hänen katoamisensa.

37

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EN USKO, mutta jos tuo oli totta:
      Kivä kun tulit. :D Miksi olet ollut niin tietämätön etkä ole vastannut kaikkeen? Ethän lähde kesäksi? ♥♥♥ D: Palvon sua, saat henkivartijan! XD Siis minut. (XD)
      PS. Raippariin on vaikea luottaa, mutta tuossa nyt jotain sekoilujani. Olet MYÖS ollut Korppi™. Ai se trolli Korppi™? Kumpi? Oletko ihan varma?

      • Paljastuit!


      • En ole paljoa vastaillut korppi- käyttäjällä ja ajattelin pitää korppi- käyttäjästä taukoa. Kyllä olen aito korppi.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        En ole paljoa vastaillut korppi- käyttäjällä ja ajattelin pitää korppi- käyttäjästä taukoa. Kyllä olen aito korppi.

        En usko valettasi, olisin kiitollinen, jos se aito Korppi™ tulisi. Palvoisin häntä, mutta kyllä sinäkin voit olla Korppi™. Sitä ei tiedetä, tai siis me ulkopuoliset.


    • Ocean, älä koske Raippariin!
      Raippari, oletko ollut Lomatoyt?
      Kiekkoilija, siis missä paljastuin? Vai paljastuiko Raippari? Ei, antaa olla...

      • Paljastit juuri ihastumisesi/ rakastumisesi Korppiin. Tukija, tarinaa kehiin.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Paljastit juuri ihastumisesi/ rakastumisesi Korppiin. Tukija, tarinaa kehiin.

        Ei, Raipparia ei voi uskoa, hän voi valehdella.


      • veh kirjoitti:

        Ei, Raipparia ei voi uskoa, hän voi valehdella.

        Ai että ihan huvikseen pistät sydämmiä ylempään kommenttiin. Busted


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ai että ihan huvikseen pistät sydämmiä ylempään kommenttiin. Busted

        (Sydämmiä:sydämiä.)


      • VEH olet outo?? Olen aito korppi, piste.


      • whaddup
        rainbowdash120 kirjoitti:

        VEH olet outo?? Olen aito korppi, piste.

        Kerro jotain mitä vain aito Korppi voisi tietää!


      • whaddup kirjoitti:

        Kerro jotain mitä vain aito Korppi voisi tietää!

        Joo! Kerro!


      • HeKeKee'd
        rainbowdash120 kirjoitti:

        VEH olet outo?? Olen aito korppi, piste.

        Kerro korpin IRL etunimi.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Kerro korpin IRL etunimi.

        Kari..


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Kerro korpin IRL etunimi.

        PS. HeKeKee™...


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Kari..

        Eli onko tuo nimesi?


      • HeKeKee'd
        rainbowdash120 kirjoitti:

        Kari..

        PIELEEN MENI RAIPPARI xD

        Hekestanian diktaattori on vauhdissa.


      • VeH.
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Paljastit juuri ihastumisesi/ rakastumisesi Korppiin. Tukija, tarinaa kehiin.

        PS.HeKeKee saattaa tulla huomauttamaan suolistotarinoista. Siis niitä kun tulee kuulemma liikaa... XD


      • veh kirjoitti:

        (Sydämmiä:sydämiä.)

        Kai sitä saa omaa tekstiänsä vähän muokata persoonallisemmaksi?


    • Kiekkoilija, katotaan huomenna... Nyt ei jaksa, mutta tuossa on hyvä juoni.

    • Kerro vähän korpin roolipelitietoja!

      Roolipelihahmon nimi ja arvonimi
      "Arkkivihollinen", joka kuoli vihdoinkin
      Korpin johtaman sotilaalisen järjestön nimi
      Kaupunki, jossa korppi soti ensimmäisessä roolipelissä
      Korpin roolipelihahmon isoveljen nimi
      Korpin roolipelihahmon rotu

      Vastaa noihin!

    • MITÄ?!?1?!!?!?!?!?!?! EI EI EI EI EI EI EI!!!!!!!!! E mie voi koskia johonki 12 vuotiaasee!!!!!

      • Neloth

        Ei Rainbowdash ole aito korppi. Korppi ei jaksa käyttää isoa alkukirjainta, eikä hänen kirjoitustyylikään ole ylipäätään samanlainen, ja lisäksi kun Korppi kirjoittaa oman nimimerkkinsä hän käyttää sitä tm-merkkiä, joka puuttuu minunkin samsungista.


      • Neloth kirjoitti:

        Ei Rainbowdash ole aito korppi. Korppi ei jaksa käyttää isoa alkukirjainta, eikä hänen kirjoitustyylikään ole ylipäätään samanlainen, ja lisäksi kun Korppi kirjoittaa oman nimimerkkinsä hän käyttää sitä tm-merkkiä, joka puuttuu minunkin samsungista.

        kirjoitus tyylin vaihtaminen on eesy beesyä, minulle


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        kirjoitus tyylin vaihtaminen on eesy beesyä, minulle

        Ei muistuta Korppia.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        kirjoitus tyylin vaihtaminen on eesy beesyä, minulle

        E MIE VOI KOSKEE ALLE 14VUOTIAASEE!!!!!!!!!


      • Ei hätää muruseni, se on vain 3.prn ikä ;)


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Ei hätää muruseni, se on vain 3.prn ikä ;)

        MITÄ MEINAA 3.PRN IKÄ?


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Ei hätää muruseni, se on vain 3.prn ikä ;)

        D:


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei muistuta Korppia.

        Ei 1? Prs kuulukkaan :D


      • ocean-- kirjoitti:

        MITÄ MEINAA 3.PRN IKÄ?

        Kolmannen persoonani ikä. Asianajaja on 2.prn.


    • Ocean ei halua olla pedofiili ja riehuu sen takia ja VeH on aivan raivona.... Raippari, millaiset hautajaiset tahdot? XD

    • NO MINKÄ IKÄNE SIE SIT OOT?!???????????!!!!!!!!!!!

    • Nyt mie pistän siut todistamaan väitteesi! Joku varmaan muistaa, että Korppi pyysi joskus aikoinaan minua anonyymichattiin kertoakseen minulle erään asian.

      Lupasin, etten kerro sitä teille, joten en kerro. Mutta Raippari, nyt jos olet aito Korppi, kerrot minulle yksityisviestillä, mitä Korppi kertoi minulle silloin. Älkää työ muut udelko, mie lupasin pitää sanani ja niin mie myös teen.

      • VeH.

        (Olen heti jonossa jälkeesi. Minullakin olisi siis hieman asiaa...)



    • psychologi

      miksi oletatte olevanne lintuja?
      onko sulkasato miellyttävä?
      tai munien paskantaminen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe