Onko ihmisillä kokemuksia tästä kaupasta? Tuleeko tavarat perille nopeastikkin, ja onko laatu kohdillaan? Kiitoksia vastauksista.
Vastaukset 10
- Tattifarmari
Kai taitaa olla ihan luotettava. Tilasin tänään kyseiseltä sivulta supa grow kitin mexicana taikatatteja ja oheistuotteita..katotaan tuleeko perille. Pitäis mennä 3-6 arkipäivää, kun Suomeen tilaa tuotteet.
- Poliisisetä1
Ei tainnut tulla
- huumeheiskanen2
minä olen aina saanut ks firmalta
tuotteet ajoissa. - Anonyymi
Tilannu ny 3 growkittii aina tullu peril
- Anonyymi
Jos tuolt zamnesiast tilaa tuleeko perille?
- Anonyymi00006
Zamnesia ei toimita enää sienien kasvatusettejä Suomeen
- Anonyymi00007
kuukausi sitten vielä toimitti
- Anonyymi00008
On 1 virhe
Emme voi toimittaa näitä tuotteita.(Zamnesia Ready-2-Grow Bag 'Hillbilly Pumpkin', Zamnesia Ready-2-Grow Bag 'Jack Rabbit') – Suomi- Anonyymi00009
alkuun tryffelit oli mustalla listalla, nyt on sienisetitkin. Hyvä Suomi.....
:(
- Anonyymi00010
Mutta kaktuksia voi vielä tilata, eli meskaliinia. Hieno päätös. Ei psilosypiiniä tuottavia sieniä mutta meskaalinipitoiset kaktukset on jees..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
- 97814
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672