onko kellään tietoa

JUN EM-joukkue??

Hei!

miten isolla joukkueella Suomi osallistuu JUNEM kisoihin??
onko julkastu??

31

2791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paavalipaavali
      • Laitoit sitten

Molemmat viestit ihan itse, miksi ihmeessä?
        kysyt itseltäsi ja vastaat itsellesi:D onko lääkitys unohtunut? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Ihmetys suuri.

Hieman pitää ihmetellä taas Painiliittoon tiedottamista. Puolassa tiedetään jo paljon ennemmin ketä täältä Suomesta lähtee edustamaan kuin me suomalaiset itse.

• loukkaantuneet

Kuosmanen loukkaantui Oulussa. Ei kisaa Puolassa.

• Tieto kulkee
        loukkaantuneet kirjoitti:

Kuosmanen loukkaantui Oulussa. Ei kisaa Puolassa.

Mutta miten liitto tämänkin tiedotti? Kyse on sentään selvästä mitalisuosikista. Tosin emme edes tienneet, että hänet on valittu koko kisoihin. Joten ei kai tässä sitten mitään.

• Huhu
        Tieto kulkee kirjoitti:

Mutta miten liitto tämänkin tiedotti? Kyse on sentään selvästä mitalisuosikista. Tosin emme edes tienneet, että hänet on valittu koko kisoihin. Joten ei kai tässä sitten mitään.

Onko tämä vain huhu vai mihin tieto perustuu ?

• jävo sivulla
        Huhu kirjoitti:

Onko tämä vain huhu vai mihin tieto perustuu ?

www.javo.fi oli juttua

• Ihmettele vain

itseksesi ja jatka yksinpuheluasi.

• javohl

• palstan24 fanit
        Ihmettele vain kirjoitti:

itseksesi ja jatka yksinpuheluasi.

uhut20.5.2014 15:53

Huhuja liikkuu eroista. Katkokaa siivet ja kertokaa oikeat syyt.

vastaukset tulivat viiveellä:

Pekka 5 min
        Tero 14 min

kyllä näkee heti kuka tai ketkä tällä palstalla törkyilee eri nimimerkeillä, soittavat suutaan kuin jakaantuneet persoonat vain osaa, jakautunut persoona molemmilla.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettihäiriö

välillä kirjoitellaan aikuisena välillä kuin hampuusi ja aina eri nimimerkillä, hoitoon vaan ripiripi.

• ihwt

Ei kai se sama puupää,joka muittenkin sormia vääntelee,ole vääntänyt Eliaksenkin sormet.

• ZeiZei69

Ei ensi käden tietoa mutta olen kuullut että tämä sama puupää roikkuu aina sormissa kun on häviöllä. Jos näin niin luuseri mikä luuseri. Toivottavasti tulee tekijälle jotain seuraamuksia tuollaisesta. Ei laji tarvitse tuollaisia.

• Niksnaks3223
        ZeiZei69 kirjoitti:

Ei ensi käden tietoa mutta olen kuullut että tämä sama puupää roikkuu aina sormissa kun on häviöllä. Jos näin niin luuseri mikä luuseri. Toivottavasti tulee tekijälle jotain seuraamuksia tuollaisesta. Ei laji tarvitse tuollaisia.

Ottakaa sitä keskisormesta kiinni, ja perään nopea kieppi. Oppiipahan tavoille.

• 3+9

Harmi että Kuosmanen ei pystynyt osallistumaan kisoihin. Mitaliin olisi ollut hyvät saumat, sillä Norjan Felix Baldauf jonka Kuosmanen voitti pm-kisoissa(8-0) eteni finaaliin asti.

• NORWAY
        3+9 kirjoitti:

Harmi että Kuosmanen ei pystynyt osallistumaan kisoihin. Mitaliin olisi ollut hyvät saumat, sillä Norjan Felix Baldauf jonka Kuosmanen voitti pm-kisoissa(8-0) eteni finaaliin asti.

Joo, Norjaan kultaa 96kg.

• Upeasti alkoi

Kisat...

• Kyllä!!!

Tuli yksi voitettu ottelu vapaapainin miesjunnuille. Viime aikoina voitot ovat olleet kiven alla.

• jessssss
        Kyllä!!! kirjoitti:

Tuli yksi voitettu ottelu vapaapainin miesjunnuille. Viime aikoina voitot ovat olleet kiven alla.

tehään aaltoja.

• 64737
        jessssss kirjoitti:

tehään aaltoja.

No ei se sen kummemmin krekollakaa alkanu :D

• No ei alkanu ei
        64737 kirjoitti:

No ei se sen kummemmin krekollakaa alkanu :D

Eikä kyllä jatkukkaan kummoisemmin, ihan sama vapuri tai kreko, ei tällä systeemillä suomi pärjää.

Vanhat kuviot periytyvät päävalmentajalta toiselle, ihan kuin idiootti joka ei herää todellisuuteen, jauhetaan samaa rataa.

• Suomihan pärjää
        No ei alkanu ei kirjoitti:

Eikä kyllä jatkukkaan kummoisemmin, ihan sama vapuri tai kreko, ei tällä systeemillä suomi pärjää.

Vanhat kuviot periytyvät päävalmentajalta toiselle, ihan kuin idiootti joka ei herää todellisuuteen, jauhetaan samaa rataa.

ihan hyvin kun asiat suhteutetaan. Näillä resursseilla ei paljon paremmin voi enää pärjätä.

• Pelle positiivi
        Suomihan pärjää kirjoitti:

ihan hyvin kun asiat suhteutetaan. Näillä resursseilla ei paljon paremmin voi enää pärjätä.

"suomihan pärjää ihan hyvin näillä resursseilla"

Tuohan on sellaista yli-positiisuutta kun saa turpaan grillillä ja on kolme hammasta hukassa ja lompakko, niin reippaana vain toteaa että "voin mä tän lihiksen tehosekoittimeen laittaa, enkä mä ny tänään rahaa enää tarvii"

• KYLLÄ VOI
        Suomihan pärjää kirjoitti:

KIRJOITTELET SKEIDAA PÄÄTTÄVÄT HOI ! ÄLKÄÄ KYTÄTKÖ SITÄ YKKÖSENÄ MITÄ VOITTE ITSE SAADA !!!!

OMAAN PESÄÄN VETO TAPPAA LAJIN !!!!!

• Ei tuossa
        Pelle positiivi kirjoitti:

"suomihan pärjää ihan hyvin näillä resursseilla"

Tuohan on sellaista yli-positiisuutta kun saa turpaan grillillä ja on kolme hammasta hukassa ja lompakko, niin reippaana vain toteaa että "voin mä tän lihiksen tehosekoittimeen laittaa, enkä mä ny tänään rahaa enää tarvii"

arviossa ollut mielestäni mitään ihmeellistä. Realistinen arvio Suomen painin tilasta. Totta on, että näillä resursseilla ja vähäisillä harrastajamäärillä Suomi tosiaan pärjää vähän turhankin hyvin.

• Verrattuna
        Ei tuossa kirjoitti:

arviossa ollut mielestäni mitään ihmeellistä. Realistinen arvio Suomen painin tilasta. Totta on, että näillä resursseilla ja vähäisillä harrastajamäärillä Suomi tosiaan pärjää vähän turhankin hyvin.

Mihin ??

• Verrataan vaan mutta
        Verrattuna kirjoitti:

Mihin ??

Vertailukohteeksi pitää ottaa suurinpiirtein samankokoinen maa jossa on osapuolilleen yhtä paljon kilpapainijoita. Vaikka Norja. Ruotsille on jo vähän turhan hyvät resurssit ja enemmän massaa.

• Norjassa
        Verrataan vaan mutta kirjoitti:

Vertailukohteeksi pitää ottaa suurinpiirtein samankokoinen maa jossa on osapuolilleen yhtä paljon kilpapainijoita. Vaikka Norja. Ruotsille on jo vähän turhan hyvät resurssit ja enemmän massaa.

Kyllä sori vaan painijoita vähemmän, mutta menestystä enemmän ;)

• Joo.o

• Hyvin samoissa mennä
        Joo.o kirjoitti:

http://www.painiliitto.net/2014/lisenssit/spllp.shtml

http://www.bryting.no/Sider/bryting.aspx

suomi menestyy pikkasen paremmin. Molemmat maat loistavasti jos mietitään käytettävissä olevia resursseja. Norjassa on hieman vähemmän kilpapainijoita, ei kuitenkaan merkittävästi. Sä et muuten löydä maailmasta sellaista maata jossa on juuri prikulleen yhtä paljon painijoita kuin Suomessa. Siksi Norja on hyvä vertailukohteeksi. Pitkät välimatkat sielläkin ja lähes samat olosuhteet.

• 78965

Ei kyllä hyvin mee krekolla....

• 78965

Eikä kyllä hyvin mee vapaalla....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe